Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä mielin isänpäivää ovat viettäneet lapset, joilla ei ole yhteyttä isään?

Vierailija
09.11.2014 |

Meillä apeissa merkeissä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen isänpäivän hyvin turhauttavaksi, vuodesta toiseen joka ikinen vuosi piti kortteja alkaa väkertää koulus isille, kyllähä siitä vähä paska fiilis tuli ku kersana sai olla selittelemäs miksi isänpäivä kortit eivät ole ajankohtaisia

Vierailija
2/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 30 v enkä ole nähnyt ikinä isääni. Kyllä ne lapsuuden isänpäivät ja korttien tekemiset olivat aika ankeita eikä vähiten siksi että isäni henkilöllisyys oli tabu, josta ei ikinä puhuttu. Ehkä voiton ankeudessa vei kuitenkin pakolliset sukupuiden tekemiset koulutehtävänä. Kysy siinä sitten kotiporukoilta, että no mitäs sukulaisia mulla on ja piirsin äidin puolelta vain. Isästä ei ikinä puhuttu halaistua sanaa ja älysi olla kysymättä aika pitkään. Ymmärsin jo varhain, että parempi pitää suu kiinni ja olla kyselemättä asiasta, josta ei selvästikään kukaan halua puhua. Selvähän se oli, että olin äpärä ja vahinkolapsi. Kaikin puolin siis hävettävä tapaus. Kyllä avioton ja vahinkolapsi tajuaa asian, vaikka aikuiset kuvittelevat, ettei lapsi tajua ja ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan iloisissa. Aamulla leikittiin pihalla. Päivällä vierailtiin molempien pappojen luona.
Äsken vietiin kynttilä haudalle ja nyt lapset leikkivät.

Vierailija
4/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lapset osaa sellaisia ajatella tai kaivata mitä heille ei ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
5/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali päivä.

Vierailija
6/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin surullinen, koska oma isä on kuollut ja lapsen isää ei tavata hänen riippuvuutensa takia. Meillä oli kuitenkin muuta tekemistä ja lapsi oli iloinen.

Vierailija
7/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:42"]

Olin surullinen, koska oma isä on kuollut ja lapsen isää ei tavata hänen riippuvuutensa takia. Meillä oli kuitenkin muuta tekemistä ja lapsi oli iloinen.

[/quote]

Tämä kirjoitus kosketti. Hyvää jatkoa teille.

Vierailija
8/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelailtiin poikaystävän kanssa tietokoneella, katsottiin leffa ja syötiin mässyjä. Pyörittiin sängyssä, oltiin vaan ihan lähekkäin ja puhuttiin kaikkee. Ihan jees päivä, mutta vitutti, koska kaupat oli kiinni isänpäivän takia. t. 16v

Vierailija
9/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvillä mielin. Leivottiin kakku paapalle niin kuin muinakin vuosina ja mentiin sinne iltapäiväksi kaffittelemaan ja touhuilemaan. Ja kuten joka muukin vuosi, oli askarrellut (hoidossa/kerhossa/eskarissa/koulussa) kortin ja lahjan paapalle. Tietää kyllä isänsä, mutta ei ole koskaan livenä nähnyt. Kerran kuullut äänen puhelimessa. On kyllä kiinnostunut isästään ja hänestä puhutaan, vastailen positiivisessa sävyssä, jos isästään kyselee.

Vierailija
10/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki paikat oli kiinni päätin siivota ja pestä pyykkiä. Seittemän vuotta jo kulunu siitä kun isä lakkasi pitämästä yhteyttä joten isänpäivä on alkanu tuntua ihan tavalliselta sunnuntailta. Instagramia ja facebookia oon vältelly, kyllähän se kirpasee kun kaverit on järkänny isänpäiväbrunsseja sun muuta ja ite nyhvää kotona kun pappakin on matkoilla. T. 18 v

Vierailija
11/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin koko päivän. Ihmettelin äsken miksi Facebook on täynnä iskä-juttuja ja tajusin että tämähän on tänään

Vierailija
12/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne edes muista koko asiaa. Parempi niin. Vaarille vietiin kortti.

Vierailija
13/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normipäivä. Vähän siivoilin yms. Eipä oo isää näkyny yli kymmeneen vuoteen ja omia lapsia ei ole. Olen tyytyväinen, ettei tarvinnu stressata lahjan tai kakun hankkimisesta, mutta onhan tää vähän haikeeta. Ärsyttävää kun kaupat on kii, oisin voinu hakea pari lonkeroa nyt illaks.

Vierailija
14/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:51"]Olen yli 30 v enkä ole nähnyt ikinä isääni. Kyllä ne lapsuuden isänpäivät ja korttien tekemiset olivat aika ankeita eikä vähiten siksi että isäni henkilöllisyys oli tabu, josta ei ikinä puhuttu. Ehkä voiton ankeudessa vei kuitenkin pakolliset sukupuiden tekemiset koulutehtävänä. Kysy siinä sitten kotiporukoilta, että no mitäs sukulaisia mulla on ja piirsin äidin puolelta vain. Isästä ei ikinä puhuttu halaistua sanaa ja älysi olla kysymättä aika pitkään. Ymmärsin jo varhain, että parempi pitää suu kiinni ja olla kyselemättä asiasta, josta ei selvästikään kukaan halua puhua. Selvähän se oli, että olin äpärä ja vahinkolapsi. Kaikin puolin siis hävettävä tapaus. Kyllä avioton ja vahinkolapsi tajuaa asian, vaikka aikuiset kuvittelevat, ettei lapsi tajua ja ymmärrä.
[/quote]
Tää on tuttua. Itse tein aina koulussa isänpäiväkortit ja huijasin kavereille ja opettajille, että vien ne isälleni, joka asuu toisessa kaupungissa. Todellisuudessa heitin ne koulumatkalla roskiin. Niin paljon mua lapsena isättömyys hävetti. Nyt 20-vuotiaana olen jo aika sinut asian kanssa. Tänään juhlittiin miestä kolmisin hänen ja lapsen kanssa. Ihan mukava päivä oli.

Vierailija
15/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset vietti isänpäivää itkien...isi kuoli noin kolme viikkoa sitten... :(

Vierailija
16/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:15"]Mun lapset vietti isänpäivää itkien...isi kuoli noin kolme viikkoa sitten... :(
[/quote]
Otan osaa. :(

Vierailija
17/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos osanotosta.

Vierailija
18/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä mielin, alle 3-vuotias ei vielä ymmärrä.

Vierailija
19/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkia muistettiin ja paketti vietiin!

Vierailija
20/22 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvillä mielin. Alakoululaisen pojan  isä ei ole ollut koskaan kuvioissa mukana, joten ei osaa tätä kaivatakaan.