Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies isketään? Vinkkejä miesten nielijöiltä ja miehiltä kiitos

Vierailija
09.11.2014 |

Minulla on huono tapa ihastuneena käyttäytyä tosi etäisesti ja vältellä ihastukseni kohdetta. Olen kylmä, sitten taas kuuma. Mutta miten mieheen tehdään vaikutus? Mikä saisi miehen ajattelemaan että tässä on vaimomateriaalia? 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoona ja teidän välillänne olevat kemiat. Itse et pysty siihen vaikuttamaan muuten kuin pidättäytymällä suoranaisesta törttöilystä.

Vierailija
2/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palsta: kun olet tarpeeksi kaunis saat kenet vain haluat. Muuta ei tarvitse tehdä.

Varmaan se vaimomateriaalina oleminen tulee luonnostaan sitten hyvän ulkonäön takia, liian rumat joutuu vaan panomatskuks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:17"]

Persoona ja teidän välillänne olevat kemiat. Itse et pysty siihen vaikuttamaan muuten kuin pidättäytymällä suoranaisesta törttöilystä.

[/quote]

Truth hurts? Toisin kuin palstalla yleisesti luullaan, miehetkin ovat ihmisiä tunteineen.

Vierailija
4/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki miehet halua edes vaimoa :D Olet oma itsesi ja joko tulette juttuun tai ette.

Vierailija
5/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:20"]

AV-palsta: kun olet tarpeeksi kaunis saat kenet vain haluat. Muuta ei tarvitse tehdä.

Varmaan se vaimomateriaalina oleminen tulee luonnostaan sitten hyvän ulkonäön takia, liian rumat joutuu vaan panomatskuks.

[/quote]

Mikä logiikka? Eikö seksisuhteessa nimenomaan ole tärkeää, että toinen osapuoli on mahdollisimman hyvännäköinen?

Vierailija
6/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:41"]

Mikä logiikka? Eikö seksisuhteessa nimenomaan ole tärkeää, että toinen osapuoli on mahdollisimman hyvännäköinen?

[/quote]

Tuskinpa? Mun lukemien miesten kommenttien mukaan jos mies pitää naista oikeasti kauniina se halutaan, se tavallisempi joka ei niin sytytä kelpaa pelkkään seksisuhteeseen.

Vierailija
7/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan tällainen kolmeakymppiä lähestyvä naamaltaani normaali ja vartaloltaan hyvännäköinen naisellisesti pukeutuva ei kelpaa kenellekään normaalille miehelle, vain pervot ehdottelevat. Pitäis olla fittnessmuija (olen kyllä urheilullinen, mutta en fittness) tai sitten joku malli, ja sellaista minusta ei saisi edes leikkauksilla, olen vieläpä lyhytkin :D

Vierailija
8/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jokaisessa parisuhteessani ollut oma itseni. En ole varonut sanoja, en yrittänyt rakastuttaa itseeni jne. Miehet ovat olleet tasokkaita, koulutettuja, kielitaitoisia ja varakkaita. Joko ihminen pitää sinusta tai ei pidä seurustelumielessä, ei erikseen ole poppakonsteja. Joskus voi törmätä kaikin puolin mahtavaan siippaan, mutta se jokin kemia parisuhteelle puuttuu. Joskus taas toisin päin, kemiat voittavat mahdolliset erotkin esim. iässä jne. 

Vierailija
9/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppopaista lihaa alusvaatteillasi miehen näkökentässä.

Vierailija
10/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ohjeita olet saanut. Lopeta ihan ensimmäiseksi kylmä ja etäinen käytös, se on kamalaa. Hermoilla tosiaan voi, mutta joku raja sillekin, urakalla säheltävää ei kukaan jaksa kauan katsoa jos takuita normaalista käytöksestä ei ole. Olet normaali, positiivisesti ympäristöön ja ihmisiin suhtautuva, et puhu rumasti vaikka sinua kuinka joku ärsyttäisi, vaan pidät mölyt mahassasi, katsot rehellisesti silmiin tai ainakin yrität, hymyilet, muttet ole bimbo, muistat mitä toinen on puhunut, et levittele muiden puhumisia eteenpäin ja olet reilu ja rehellinen. Tässä minun neuvoni, näillä opeilla olen ollut saman miehen kanssa jo kohta 20 vuotta ja miestä edeltävät poikaystäväni ovat vielä kavereitani. Ystäviä minulla on paljon.

Vierailija
11/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 16:04"]

Ainakaan tällainen kolmeakymppiä lähestyvä naamaltaani normaali ja vartaloltaan hyvännäköinen naisellisesti pukeutuva ei kelpaa kenellekään normaalille miehelle, vain pervot ehdottelevat. Pitäis olla fittnessmuija (olen kyllä urheilullinen, mutta en fittness) tai sitten joku malli, ja sellaista minusta ei saisi edes leikkauksilla, olen vieläpä lyhytkin :D

[/quote]

Äläs nyt, turha olla noin itsekriittinen. Minulle sinä kelpaisit vallan mainiosti, jos etsisin naista.

Vierailija
12/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisuus ja hauskuus tuntuvat toimivan miehiin eniten. Eli vitsaile.

Vierailija
13/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille kuva sun peniksestä.

Vierailija
14/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etäisyys ja välttely tuskin ainakaan toimii. Kaikenlaiset etäiset vihjaukset, katseet ja hiuesten haromiset menee ainakin multa ohi :) Kannattaa pyrkiä reilusti juttelemaan ja edetä siitä, ehkä olematta kuitenkaan liian päällekäyvä tai epätöivoisen oloinen. -Mies

Vierailija
15/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoita kiinnostuksesi. Minulla on paljon miehiä kavereina, ja jokainen heistä valittaa, että eivät tajua naisten olevan kiinnostuneita. Koskee niin seksiä kuin parisuhteitakin. Kaikenlaiset katseet ja vihjailut menee niiltä ihan ohi, monta kertaa ollaan oltu yhdessä ulkona ja minä nauran jälkikäteen, että mikä siinäkin blondissa oli vikana ja nää on ihan huuli pyöreenä et missä blondissa?
No siinä, mikä pyöri pöydässä ja kihersi kavereilleen ja vilkuili ja kävi kysymässä että miltä juoma maistuu. "No, miltä nyt perus kalja maistuu..." ja tilanne meni. Kun kuvailen niin reaktio on tasoa "ai oliks se kiinnostunu?!".

Vajaa kolmekymppisiä ollaan. Suoraa toimintaa suosittelen.

Vierailija
16/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 16:04"]

[/quote]

Äläs nyt, turha olla noin itsekriittinen. Minulle sinä kelpaisit vallan mainiosti, jos etsisin naista.

[/quote]

Kovin epäilen. Eihän markkinoilla pärjää nykyisin enää edes vuosia nuorempi ja ok-näköinen nainen joka on naisellinen. Miehillä on niin älyttömästi mistä valita, jollon tavikset jää aina toiseks.

Vierailija
17/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Herätä huomio hymyilemällä jakatsekontaktilla

2. Ylläpidä huomio kuuntelemalla ja osoittamalla kiinnostusta

3. Pitkässä suhteesakaan älä ota toista itsestäänselvyytenä. Muista ne asiat joihin aikanaan ihastuit ja leskity positiiviseen.

Vierailija
18/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 16:26"]

Itse olen jokaisessa parisuhteessani ollut oma itseni.

[/quote]

Niin, mutta suhteesi eivät silti ole kestäneet. Muutenhan olisit kirjoittanut "olen aina ollut tässä yhdessä suhteessa oma itseni".

Vierailija
19/32 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano asia suoraan ja samantien. Ei miehet ymmärrä mitään mistään hienovaraisista vihjeistä ja kujeista, ne vaan vituttavat kun ei tiedä mitä se nainen nyt haluaa, onko kiinnostunut vai muuten vain lirkuttelee. Mies on aina kiinnostunut. Ehdottele asia mahdollisimman suoraviivaisesti ja kohta jo tunnet parrun jyskeen.

t. mies

Vierailija
20/32 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän