Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan silmätulehdus parani rintamaidolla :)

Vierailija
09.11.2014 |

1-vuotiaan lapseni silmätulehdus parani rintamaidolla. Kostutin vanulappuja rintamaidolla ja pyyhin silmistä rähmät aina pois kun sitä näkyi. Silmienympäryksen punoittavalle ja hieman ärtyneelle iholle laitoin Lansinoh-rasvaa. Jos ei olisi auttanut, olisin toki vienyt lapsen lääkäriin. Ajattelin kokeilla ensin hellävaraisempaa konstia. Parissa, kolmessa päivässä parani lapsen silmät, ja vältyttiin antibioottisilmätipoilta :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytin samaa kikkaa ja toimii :) ja kyllä sillä vaan on merkitys, ei ole "uskon" asia!

Vierailija
2/17 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parantanut lasteni silmä- ja korvatulehdukset rintamaidollani. Nenän tukkoisuuteenkin auttaa paremmin mitä keittosuolatipat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:47"]Minä olen parantanut lasteni silmä- ja korvatulehdukset rintamaidollani. Nenän tukkoisuuteenkin auttaa paremmin mitä keittosuolatipat :)
[/quote]
Miten korvatulehdus? Tiputtamalla maitoa korvaan? :)

Vierailija
4/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:24"] Tuo oli minun äidinki ohje, tissimaito on antiseptinen! Olenkin miettinyt miksei rintamaidosta kehitellä lääketieteessä mitään ja tutkita tarkemmin kun tiedetään mikä "ihmelääke" se on! [/quote]   Hyvät ohjeet on äitisi antanut :) Maito on vauvalle ihan superfoodia ja sitten vielä voi parantaa, huippukamaa siis! Ap   [/quote] Usassa kuulema kehorakentajat ostaa järkyttävään litrahintaa rintamaitoa :D

[/quote]For real? Lay off of youtube!:)

Vierailija
5/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta, tissimaitohan on melkein yhtä kovaa kamaa kun Asterixin taikajuoma.

Vierailija
6/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa yleisesti kehotetaan käyttämään rintamaitoa juurikin esim. rähmiviin silmiin.

Vierailija
7/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:24"] Tuo oli minun äidinki ohje, tissimaito on antiseptinen! Olenkin miettinyt miksei rintamaidosta kehitellä lääketieteessä mitään ja tutkita tarkemmin kun tiedetään mikä "ihmelääke" se on! [/quote]   Hyvät ohjeet on äitisi antanut :) Maito on vauvalle ihan superfoodia ja sitten vielä voi parantaa, huippukamaa siis! Ap   [/quote] Usassa kuulema kehorakentajat ostaa järkyttävään litrahintaa rintamaitoa :D

[/quote]

Kun tietää mitä mömmöjä moni heistä vetää, niin ihan hyvä jos ovat siirtyneet äidinmaitoon:D

Vierailija
8/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vauva kärsinyt lievä silmätulehdusta syntymistä asti. Seurasin se ja huomasin että kun hänen sisarukset ovat poissa niin tulehdus helpottui, kun ne tulevat taas kylään niin silmät rähmii taas.
Eli puolison lapset mitkä asuvat äitin luona ja käyvät säännöllisesti meillä, isän luona.
Äidin maidolla selvisin ilman antibiootitkuuria. Se olisi myös turhaa, koska silmätulehdus johtunut allergiasta. Lapsella on koira kotona, ja se aiheuttanut vauvalle rahat silmäoireet.

Vierailija
9/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein samoin, mutta maidon tilalla vesi, ja silmätulehdus parani. Näin neuvottiin tekemään neuvolassa.

Vierailija
10/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäni parani peräpukamat, kun ruiskutin rintamaitoa kriittiselle alueelle. Jotain perää siinä on.

Vierailija
11/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonrakennushan aiheuttaa melkoisesti näitä peräpukamia. Voisiko syynä olla se että nämä pojat suihkuttelevat rintamaitoa pukamilleen?

Vierailija
12/17 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli minun äidinki ohje, tissimaito on antiseptinen!
Olenkin miettinyt miksei rintamaidosta kehitellä lääketieteessä mitään ja tutkita tarkemmin kun tiedetään mikä "ihmelääke" se on!

Vierailija
13/17 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:24"]

Tuo oli minun äidinki ohje, tissimaito on antiseptinen! Olenkin miettinyt miksei rintamaidosta kehitellä lääketieteessä mitään ja tutkita tarkemmin kun tiedetään mikä "ihmelääke" se on!

[/quote]

Hyvät ohjeet on äitisi antanut :)

Maito on vauvalle ihan superfoodia ja sitten vielä voi parantaa, huippukamaa siis!

Ap

Vierailija
14/17 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:24"]

Tuo oli minun äidinki ohje, tissimaito on antiseptinen! Olenkin miettinyt miksei rintamaidosta kehitellä lääketieteessä mitään ja tutkita tarkemmin kun tiedetään mikä "ihmelääke" se on!

[/quote]

Hyvät ohjeet on äitisi antanut :)

Maito on vauvalle ihan superfoodia ja sitten vielä voi parantaa, huippukamaa siis!

Ap

[/quote]

Usassa kuulema kehorakentajat ostaa järkyttävään litrahintaa rintamaitoa :D

Vierailija
15/17 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmätulehdus paranee usein ihan itsekseenkin. Mutta toki voi uskotella että se johtui maidosta.

Vierailija
16/17 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:47"]Minä olen parantanut lasteni silmä- ja korvatulehdukset rintamaidollani. Nenän tukkoisuuteenkin auttaa paremmin mitä keittosuolatipat :) [/quote] Miten korvatulehdus? Tiputtamalla maitoa korvaan? :)

[/quote]

Niin se varmaan toimii että maitoa korvaan.

Vierailija
17/17 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, toimiva keino :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme