Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi en löydä miestä?
09.11.2014 |
En jaksaisi olla enää yksin, kaikki ystäväni seurustelevat ja on haikeaa kuulla kun matkustelevat yms. Yhdessä enkä voi itse tehdä tuota kenenkään kanssa kun ystävilläkin on jo seuraa. Olen kaunis ja nuori mutta en ole koskaan ollut hyvän miehen kanssa. Olin todella ihastunut yhteen mieheen syksyllä ja luulin että meistä olisi voinut tulla jotain mutta yhtäkkiä hän ei enää puhunut mulle ja vastasi mulle ilkeesti..
Haluan vain löytää itselleni rakkauden.
Kommentit (2)
Anna mahdollisuus myös alle 185-senttisille miehille sekä niille, jotka eivät ole joukon äänekkäimpiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:20"]En jaksaisi olla enää yksin, kaikki ystäväni seurustelevat ja on haikeaa kuulla kun matkustelevat yms. Yhdessä enkä voi itse tehdä tuota kenenkään kanssa kun ystävilläkin on jo seuraa. Olen kaunis ja nuori mutta en ole koskaan ollut hyvän miehen kanssa. Olin todella ihastunut yhteen mieheen syksyllä ja luulin että meistä olisi voinut tulla jotain mutta yhtäkkiä hän ei enää puhunut mulle ja vastasi mulle ilkeesti..
Haluan vain löytää itselleni rakkauden.
[/quote]
Voisi luulla että olen itse kirjoittanut tämän. Tuon syksyn olisin vaihtanut vain kevääseen.
En kuitenkaan anna itseni lannistua siitä etten ole parisuhteessa ja muistutan itseäni säännöllisesti siitä että olen tavattoman onnekas että elämässäni on kuitenkin rakkautta jota ei ole tarvinnut etsiä - perhe ja ystävät. Ajattelen myös niinä heikkoina hetkinä kun kuitenkin on yksinäinen fiilis, että elämä voi muuttua hetkessä. Monesti tällä yritetään saada ajattelemaan kuinka pitää olla onnellinen siitä mitä on koska sen vou pahimmassa tapauksessa hetkessä menettää, mutta se voi myös tarkoittaa sitä että elämääsi tuleekin yhtäkkiä - kun sitä vähiten odotat - jotain niin hyvää että kaikki entinen murehtiminen vaan unohtuu. :) Tulipa koko loppu vuoden edestä kliseitä mutta olkoon....