Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin vihdoin kuntosalikortin ja en viihdy

Vierailija
09.11.2014 |

Siis kuljin pari kk ja jokin aika sitten tajusin että mua vaivasi moni asia.. henkilökunnan ylimielinen tympeä käytös, laitteet, tilat ym... nyt olis vaan vielä 4kk jäljellä. Harmittaa mutta parasta kai katella uus sali vaik menee nämä rahat hukkaan. Huoh...miks tämäkin näin hankalaa..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa?

Vierailija
2/15 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita palautetta ennen lähtöäs!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mitään palautelaatikkoa ei ole. Mut täytyy sanoa et kyl harmittaa koska ei mitään ilmaista huvia.. Henkilökunta käyttäyttyy 95% niinkuin niitä todella vit..uttais kun tulee ovesta. Ei tervehditä missään vaiheessa. En tiedä sit et onko normi käytäntö ja sama jatkuu joka paikassa...

Vierailija
4/15 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä henkilökunnasta. Treenaamaanhan sinä salille menet, joten tee treenisi (jos se niillä laitteilla vain onnistuu) ja lähde pois. Tiedätpähän sitten, ettet uusi jäsenyyttäsi ja salihan siinä menettää. Jos tuntuu ylivoimaisen vaikealta käydä siellä, niin yritä myydä korttisi jollekin tutulle. 

Vierailija
5/15 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:47"]

Ap. Mitään palautelaatikkoa ei ole. Mut täytyy sanoa et kyl harmittaa koska ei mitään ilmaista huvia.. Henkilökunta käyttäyttyy 95% niinkuin niitä todella vit..uttais kun tulee ovesta. Ei tervehditä missään vaiheessa. En tiedä sit et onko normi käytäntö ja sama jatkuu joka paikassa...

[/quote]

Ei ole. Mahtaako olla länsi-suomalainen kuntosali, joka vaihtoi äskettäin nimeään? Siitä löytyi googlella aika ikävää juttua, kun itse etsin kuntosalia tänne muuttaessani ja paikalliset vahvistivat, että netissä kirjoitettu pitää paikkansa. On täällä kivojakin paikkoja. 

Vierailija
6/15 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksimä käyn paikallisen jäähallin salilla euronnkerta. Ei ole hölökuntaakaan. Lähinnä miehiä seurana.

Vierailija
7/15 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosaa osasty siihen etten mene salille. Henkilökunta ja muut asiakkaat katsoo nenänvartta pitkin.
Ei kiitos!

Vierailija
8/15 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Länsisuomalainen on. En tunne tarkemmin kun 2kk ehdin käydä kunnes alkoi tuntua et miksi kestän tällasta kun ei ole tervetullut.

Vierailija
9/15 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:08"]

Ap. Länsisuomalainen on. En tunne tarkemmin kun 2kk ehdin käydä kunnes alkoi tuntua et miksi kestän tällasta kun ei ole tervetullut.

[/quote]

Siellä "isojen kauppojen" lähellä? 

Vierailija
10/15 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sama paikka luulen.

Vierailija
11/15 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:02"]

Tuosaa osasty siihen etten mene salille. Henkilökunta ja muut asiakkaat katsoo nenänvartta pitkin. Ei kiitos!

[/quote]

Minä voin kertoa, että ei katso! Mullakin oli tuo ennakkoluulo, ja pelkäsin salille menoa, koska olen todella epäurheilullinen rimppakinttu. Rohkaisin kuitenkin mieleni ja nyt olen käynyt ryhmäliikuntatunneilla. Tietyillä muodikkaimmilla tunneilla muut kävijät näyttävät kaikki olevan nuoria ja kauniita naisia, joilla on ripsienpidennykset, urheilulliset kropat ja muodikkaat liikuntavaatteet. Hyvin olen kuitenkin sekaan mahtunut rumista treenikamppeistani ja ikivanhoista sisäpelikengistäni huolimatta. Kukaan ei katso nenänvartta pitkin, vaan hauskaa on ollut. Henkilökuntakin tervehtii iloisesti sillä salilla, jossa minä käyn. Kaikki keskittyy niillä tunneilla omaan tekemiseensä, joten ei niitä kiinnosta, vaikka et olisikaan mallia salikissa. 

Vierailija
12/15 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosaa osasty siihen etten mene salille. Henkilökunta ja muut asiakkaat katsoo nenänvartta pitkin. Ei kiitos!

[/quote]

Sillä salilla, jolla itse käyn, on aivan mahtava henkilökunta. Aina tervehditään iloisesti jokaista asiakasta joka salille tulee. Salillakin käy ihmisiä laidasta laitaan (niin nuoria fitness-pimuja ja "kaappi"miehiä kuin ylipainoisia tai vanhoja tai keski-ikäisiä plösähtäneitä treenaajia), jopa siellä vapaiden painojen puolella eikä kukaan ole vielä nenänvartta pitkin katsonut.

Vierailija
13/15 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:16"]

[/quote]

Sillä salilla, jolla itse käyn, on aivan mahtava henkilökunta. Aina tervehditään iloisesti jokaista asiakasta joka salille tulee. Salillakin käy ihmisiä laidasta laitaan (niin nuoria fitness-pimuja ja "kaappi"miehiä kuin ylipainoisia tai vanhoja tai keski-ikäisiä plösähtäneitä treenaajia), jopa siellä vapaiden painojen puolella eikä kukaan ole vielä nenänvartta pitkin katsonut.

[/quote]

Itse olen siis tuota "keski-ikäinen plösähtänyt treenaaja" -kategoriaa :-)

-12

Vierailija
14/15 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää kunnan kuntosaleja kun niitä vielä on! Siellä on porukkaa joka lähtöön, en ole huomannut mitään nenänvartta pitkin katselemista. Erinomainen hinta-laatu -suhde!

Vierailija
15/15 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:15"]

Ap. Sama paikka luulen.

[/quote]

Jep. En ole paikkakunnan muista saleista kuullut samanlaista tarinaa. Keskustassa kaikille löytyy kannattajajoukkoa. Itse käy siinä isossa, joka jakaa mielipiteitä. Siellä ainakin henkilökunta on mukavaa ja siellä tervehditään ja sanotaan heipat kun lähtee. Mutta kallishan se on.