Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Finnairin Euroopan lennoilla ei saa enää kahvia tai teetä maksutta! :D

Vierailija
22.09.2021 |

Kyllä nyt menee säästäminen jo todella äärimmäisyyksiin... Ei v*ttu!

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lentokoneessa pitäisi syödä tai juoda ilmaiseksi? Ne ajat ovat menneet, get over it.

Vierailija
122/125 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka haikailette niitä aikoja, kun ruoka, juoma ja matkalaukkujen mukaan ottaminen oli ilmaista, muistatteko, mitä liput maksoivat silloin? Minä en halua maksaa 200 euroa enemmän lentolipusta, jotta saan ilmaisen kahvin tai drinkin parin tunnin lennoilla. Niitä sitäpaitsi saa busineksessä, lipun hintakin muistuttaa niitä hyviä aikoja.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä s...tana. Otto tosissasi?

Sama mies kun on vienyt työntekijöiltä etuja oikein rajulla punakynällä pois. Sellaisia etuja, joilla tavallinen Finnairin työntekijä oli tuuditettu ajattelemaan, että ne korvaavat tavallaa surkeat palkat.

Ja oikeastiko nyt tuo Topi Manner itse vetää miljoonapalkkaa?

Tämä kuuluisi nyt johonkin eu-tasa-arvotuomioistuimen tutkittavaksi. Tai ainakin suomalaisen lehdistön.

Jos muut joutuvat kärvistelemään niin on täysin hyväksymätöntä, jos tj nauttii syhteettomista palkkioista. Saisi maksaa takaisin kuten Sanna Marin ruoat joita haali perheelleen ja kavereilleen (onko Marin muuten maksanuy ne meille veronmaksajille takaisin?).

Vai surkeat palkat. Tarjoilijan työstä nyrpeälle 50v mummolle 4000€ on kova raha. Qatarin lantoemot saa saman neton, kun ei tarvitse maksaa vero ollenkaan. Siksi Qatarilla saa ruoat ja unlimited juomat ihan turistiluokassakin.

Vierailija
124/125 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatteko te junassa tai bussissa kahvit ilmaiseksi?

Jos bussilippu maksaa vitosen, niin en oletakaan saavani kahvia. Jos masan lipusta 500€, voisin olettaa edes perus virvokkeita saavani. Onneksi on olemassa muitakin lentoyhtiötä kuin Finski.

Vierailija
125/125 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka haikailette niitä aikoja, kun ruoka, juoma ja matkalaukkujen mukaan ottaminen oli ilmaista, muistatteko, mitä liput maksoivat silloin? Minä en halua maksaa 200 euroa enemmän lentolipusta, jotta saan ilmaisen kahvin tai drinkin parin tunnin lennoilla. Niitä sitäpaitsi saa busineksessä, lipun hintakin muistuttaa niitä hyviä aikoja.  

Minä lennän yhtä tiettyä reittiä noin joka 2.-3. kuukausi ja sen sijaan että kahvitarjoilun että eväskeksin (joka oli muuten viime vuonna vielä ihan voileipä) poistaminen palvelusta näkyisi hinnoissa, niin päin vastoin ainakin minun käyttämän reitin hinnat on NOUSSEET viimeisen puolen vuoden aikana. Eikä auta itku markkinoilla kun tätä reittiä ei muut lennä tai aikataulut on naurettavia. P**kele

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi