Hyvää isäinpäivää, tässä muutama ote netistä
".jokaine palkitsee omansa jos mies on sen ANSAINNUT..siittiön heitto ei vielä paljoa/J a toisaan ellei keksi laps mitä ostaa lahajksi pedofiili tai insesti-isälleen..rotanloukku paketissa on ok vaihtoehto..siis ostopaketissa...virittää ei kannata...ja jos unohti..voihan sen ostaa keväällä äidille äitienpäivälahajski...jos häl olis sille käyttöä...joosianhan siel rottia täytyy olla..."
Alan kallistumaan siihen suuntaan että mielenterveyspotilailta JA uskovaisilta netti pois käytöstä. Tuon samaisen kirjoittajan mielestä rintasyöpä naisilla on vain rintasyöpäpotilaan omien aivojen tuote kun kukaan ei ole kiinnittänyt huomiota rintasyöpään sairastuneen naisen rintoihin.
Kommentit (5)
OT, mutta minulla on skitsofrenia, enkä silti näe syytä miksi minulta pitäisi ottaa netti pois :D Toimin tukarina koulussa ja autan koulukiusaatuja myös netin välityksellä. Pitäiskö minun eristäytyä johonkin nurkkaan vain siksi, että minulla saattaa huonoina kausina olla harhoja? Koskaan en ole mitään tökeröä netissä kirjoitellut. t. teini
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:07"]
Isänpäivä! ei isäinpäivä :D
[/quote]
Äitienpäivä/isäinpäivä. Ei äidinpäivä/isänpäivä
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:14"]
[/quote]
[/quote]Äitienpäivä/isänpäivä. Ei äidinpäivä/isäinpäivä
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:14"]
[/quote]
[/quote]
Mitäs sun kalenterissa lukee tän päivän kohdalla? Ja tolla systeemillä pitäis muuten olla äitienpäivä/isienpäivä