Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raskaana olevat/vastasynnyttäneet naiset niin rumia?

Vierailija
09.11.2014 |

Homssuisia ja muutenkin epäsiistin näköisiä naamasta ja ulkomuodoltaan. Miksi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olen noin töykeä, miksi?

Vierailija
2/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset keksi vielä vähän idioottimaisempaa aloitusta? Taisi ideat loppua kesken. Mukavaa sunnuntaita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulla raskaus on muuttanut kasvonpiirteitä - se jotenkin turvottaa kasvoista. Olen myös ollut aika kalpea ja väsyneen näköinen. Synnytys ja maidon nouseminen aiheuttavat kehossa aikamoisen hormonivyöryn, ja se näkyy myös ulospäin. Lisäksi vatsa aika harvalla pienenee heti entiselleen, joten harva pääsee heti käyttämään vanhoja, tavallisia vaatteitaan, mutta toisaalta mammavaatteet ovat liian isoja. Raskaus muuttaa vartalon asentoa ja kuluttaa pitkät vatsalihakset olemattomiin, joten ryhtikään ei ole parhaimmillaan. Moni myös hikoilee runsaasti imetyksen alkukuukausina. Tähän vielä lisäksi se, että uuden vauvan kanssa äiti ei aina välttämätt ehdi kauheasti miettimään omaa ulkonäköään ja tuijottelemaan peiliin.

Vierailija
4/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvottaako raskaus myös naamaa kamalaksi? Noissa äiti-ohjelmissakin äidit ovat lähes aina plösähtäneitä ja epäsiistin näköisiä myös naamasta.

Vierailija
5/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kamalan turvonnut , ja pitkä synnytys todella poisti meikit ja sotki tukan. Lähdin synnytykseen kyllä siistinä ja meikattuna.

Vierailija
6/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:33"]

Turvottaako raskaus myös naamaa kamalaksi? Noissa äiti-ohjelmissakin äidit ovat lähes aina plösähtäneitä ja epäsiistin näköisiä myös naamasta.

[/quote]

Raskaus turvottaa naamasta, monilla esim. huulia ja silmäluomia. Vaikka raskaana ollessa ei varsinaisesti lihoisikaan, jo ryhdin huononeminen tekee plösähtänyttä vaikutelmaa.

Raskauden ja synnytyksen jälkeen hetii hyvin taas jossain vaiheessa saada vanhan ulkonäkönsä takaisin, mutta mahtaakohan tuo epäkohtelias asenne toisia ihmisiä kohtaan kaikota sinulta millään konstilla?

Vierailija
7/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mun mielestä raskaanaolevat ovat yleensä kaikki kauniita ja äiditkin tosi usein. Kai nää on sitten makuasioita. En tajua miksi tätäkin asiaa pitää tehdä negatiiviseksi? alkaa kiukuttaaaa

Vierailija
8/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein koskaan näkemäni nainen oli selkeästi raskaana, kyseessä ei ollut mikään puunattu missi vaan puhdaspiirteinen luonnonkaunis nuorehko nainen.

Vierailija
9/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys: Miksi jotkut ovat ylipäätänsä rumempia kuin toiset?

Tuskin raskaus tai synnytys ketään kaunistavat erityisesti. Olemme erilaisia. Ja kauneus on katsojan silmissä.

Sinäkin ap voit jonkun mielestä olla ruma tai jopa vastenmielinen, oletko ajatellut sitä?!

Vierailija
10/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska urosten huomio on vain haitaksi silloin. Uutta siementä ei nimittäin tarvita silloin, joten väkisinotosta ei ole mitään hyötyä. Palataan asiaan vuoden päästä.

Vierailija
11/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitis oli

Vierailija
12/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta on asia niin, että kaunis nainen on kauneimmillaan odottaessaan lasta. Ja kaikki nuoret naiset ovat kauniita.

Vierailija
13/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se liittyy hormoneihin. Lisäksi raskausvaivojen tai yövalvomisen vaivaamana on vaikea näyttää skarpilta.

Vierailija
14/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta onnellisesti raskaana oleva nainen on päinvastoin kaunein.

M39

Vierailija
15/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin kaikki äitiyden ulkoiset merkit ovat massiivinen turn-off. Sekin riittää, että tietää jonkun olevan äiti. Mila Kunis esimerkiksi on mennyt nyt silmissäni vähän pilalle vaikka todella kaunis onkin aina ollut.

Vierailija
16/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:20"]

Minulle ainakin kaikki äitiyden ulkoiset merkit ovat massiivinen turn-off. Sekin riittää, että tietää jonkun olevan äiti. Mila Kunis esimerkiksi on mennyt nyt silmissäni vähän pilalle vaikka todella kaunis onkin aina ollut.

[/quote]

Komppi tälle. Ikuisiksi ajoiksi toisen äijän leimaama ja seksuaalisen hurmoksen menettänyt on sellainen nainen.

Vierailija
17/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on turvoksissa ja väsyneitä.

Vierailija
18/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:22"]

[/quote]

Komppi tälle. Ikuisiksi ajoiksi toisen äijän leimaama ja seksuaalisen hurmoksen menettänyt on sellainen nainen.

[/quote]

Ja te varmaan vielä luulette, että jotakuta synnyttänyttä naista haittaa tuo :D

Vierailija
19/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla nyt ei oo mitenkään hehkeä olo valtavan raskausmahani kanssa muutenkaan. Ei sitä meikillä paljoa tee. Mikään vaate ei näytä hyvältä, lyhyt ja pyöreä joka lyllertää menemään kun selkä on se joka menee joka raskaudessa ja liikkuminen on vaikeaa. 
Raskauden aikana tulee lisäksi aina akne naamaan. Hyh mikä näky olenkaan. Sitten puhutaan että "Nainen on raskaana kauneimmillaan, iho ja hiukset voi hyvin jne." - Joopa joo.

Tukkaa en värjää raskausaikana, en halua altistaa vauvaa kemikaaleille vaikka pienistä määristä olisikin kyse. Juurikasvu siis on valtava!

Sen jälkeen kun vauva syntyy niin palaan kyllä elävien kirjoihin todella nopeasti ja silloin viitsiikin panostaa itsensää. Sitä oikein odottaa sitä aikaa kun näyttää jälleen joltain. Raskausaikana pyrin pysyttelemään visusti piilossa .D

Vierailija
20/33 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:22"]

[/quote]

[/quote]

Ja te varmaan vielä luulette, että jotakuta synnyttänyttä naista haittaa tuo :D

[/quote]

:D Joo, mullakin oli synnärillä just vauvan saaneena ekana mielessä, et mahdanko olla enää kelpaava TOISELLE MIEHELLE? :D :D * vitsi* (jos joku ei tajunnut...:)) Ja seuraavaksi mietin, että miltä mahdan näyttää..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän