Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pestäänkö teilläkin??

Vierailija
09.11.2014 |

Oma mieheni pesee takapuolensa aina paskomisen jalkeen. Hän on luullut että tämä toimenpide on aivan normaalia kaikille miehille, mutta minä en ole nähnyt kenenkään muun tekevän tätä.. Ei sillä että valittaisn tästä. Hyvähän se on että on siisti. Mutta me väittelemme aina asiasta. Onko toisiaan niin että olen ennen ollut aivan junttien miesten kanssa vai onko nykyinen vaan omanlaisensa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä pestä -.-

Vierailija
2/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole ikinä tehnyt näin, pesen vain kun menen suihkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normitoimenpide meillä, ei voisi mies kuvitellakaan olevansa niin ettei pesisi hanuriaan isomman asian jälkeen. Sama juttu itsellä. Ja lapsillamme.

Vierailija
4/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi vielä erikseen pestä jos paperiin ei jää enää mitään jälkiä?

Vierailija
5/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pesee ::-D

6/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isäntä ei suostu edes menemään sellaiseen vessaan missä ei ole bide-suihkua.. Jääpähän ainakin "jarrarit" pois alushousuista:D

Vierailija
7/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pestään. Mun pukamat ei kestä yhtään paperia.

Vierailija
8/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mihin tarkoitukseen oletat että bidee-suihku on olemassa? En tiedä näin tarkkaan toisen wc-tavoista, itse pesen joskus mutta en aina.

Vierailija
9/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään ihmistä irl joka pesisi alapäänsä wc-käynnillä, taitaa olla vaan av-provo koko juttu. Kyllä suihku kerran päivässä tai kahdessa riittää, eri asia sitten jos ripuloi varpusparvia pitkin kankkua.

Vierailija
10/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:18"]Oma mieheni pesee takapuolensa aina paskomisen jalkeen. Hän on luullut että tämä toimenpide on aivan normaalia kaikille miehille, mutta minä en ole nähnyt kenenkään muun tekevän tätä.. Ei sillä että valittaisn tästä. Hyvähän se on että on siisti. Mutta me väittelemme aina asiasta. Onko toisiaan niin että olen ennen ollut aivan junttien miesten kanssa vai onko nykyinen vaan omanlaisensa?
[/quote]

"Nähnyt tekevän tätä?" Onko sulla tapana seurata usein aikuisten miesten wc-toimituksia? Menee vähän pitkälle mun mielestä, oksettavaa ...

Vierailija
11/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuosta kannattaisi väitellä.  Itse pesen aina paskomisen jälkeen lääkärin määräyksestä.  Vesi on paljon hellävaraisempaa kuin paperi.

Vierailija
12/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pesen. Yleensä pyyhin kunnes paperiin ei jää mitäön. Saatan kastellakin hanan alla ja pyyhkiä märällä.

Vierailija
13/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te luulette, että se persnahka on puhdas kunhan vaan hinkkaatte paperilla vaikka 10x?

Ylläripylläri, sitä kakkaa leviää siihen nahkaan varsinkin parin ekan pyyhkäisyn seurauksena ja vaikka pyyhkis 100x paperilla sen jälk niin sinä nahkassa on silti paskapartikkeleita lainatakseni palstasanaa menneiltä vuosilta :D ja näin on vaikka kakkaiskin siistejä kiinteitä pökäleitä kuten allekirjoittanut. Yök mikä ajatus ja sitten jätätte ne "jälkeiset" sinne nahkaanne haisemaan ja mahd kulkeutumaan vaikka virtsatien suulle, ei hyvä!

Vierailija
14/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:55"]Ja te luulette, että se persnahka on puhdas kunhan vaan hinkkaatte paperilla vaikka 10x?

Ylläripylläri, sitä kakkaa leviää siihen nahkaan varsinkin parin ekan pyyhkäisyn seurauksena ja vaikka pyyhkis 100x paperilla sen jälk niin sinä nahkassa on silti paskapartikkeleita lainatakseni palstasanaa menneiltä vuosilta :D ja näin on vaikka kakkaiskin siistejä kiinteitä pökäleitä kuten allekirjoittanut. Yök mikä ajatus ja sitten jätätte ne "jälkeiset" sinne nahkaanne haisemaan ja mahd kulkeutumaan vaikka virtsatien suulle, ei hyvä!
[/quote]

Saat varmaan traumoja, mutta arvaa mitä? Olen nainen ja pyyhin pyllyn aina etupuolelta :) Mulla siis varmasti kulkeutuu pimpankin seudulle näitä "paskapartikkeleita".

Vierailija
15/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:55"]Ja te luulette, että se persnahka on puhdas kunhan vaan hinkkaatte paperilla vaikka 10x?

[/quote]
Arvaa mitä, ei ne kakat sieltä kokonaan lähde, vaikka kuinka suihkuttelisit! Vai hinkkaatko käsisaippuaa takamukseesi? Ei ne pöpöt lähde käsistäkään ilman kunnon saippuapesua ja kuivausta. Joten kyllä ne pöpöt vaan voi kulkeutua sinne virtsatien suulle vesipesunkin jälkeen. Hyi sentään!

Vierailija
16/16 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pestä. Luulen että aivan tavallista keski-ikäisten maalaisten keskuudessa. Minunkaan asunnossani ei ole bideesuihkua. Lapsuudessanihan ei ollut kaikilla edes sisävessaa, tai oikeastaan kaikilla ei ole ollut ihan viime vuosiin astikaan, joten ehkä se vedellä perseenkin läträäminen joka vessakäynnin yhteydessä on aika uutta. Mutta eihän se paska pelkällä vedellä lähde, inhottava ajatus suorastaan märkiin käsiin sitä hieroa, kun eihän se pelkkä suihkaus mitään tee kuitenkaan.