Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaas mitä mies tekee tänään?

Vierailija
09.11.2014 |

Hän on töissä koko päivän. Hän oli myös eilen töissä koko päivän. Ja kaksi edellistä viikonloppua kokonaan töissä. Kyseessä ei ole vuorotyö. Arkena hän lähtee 6-7 välillä ja tulee illalla 19-20 välillä. Melkein aina.

Arvaatte varmaan, että hän tienaa paljon. Maksoi viime vuonna tuloveroa melkein 200 000. Kadehtiiko joku näitä isoja tuloja?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mikään ei ole vastenmielisempää kuin miehen omaisuudella ylvästelevä nainen.

Vierailija
22/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinkin että kaikki alapeukuttavat sitä, että mies tekee liikaa töitä. Minustakin hän tekee liikaa töitä. Vaativaa asiantuntijatyötä, suuret tavoitteet, suuret paineet. Meillä on kolme lasta, joten arvaatte varmaan miten lastenhoito ja kotityöt on jaettu. Niitä ei ole jaettu. Myös minä ap käyn töissä. Saan tavallista palkkaa, en ole miehen kukkarolla ja omaisuus on yhteistä.

Koska täällä palstalla valitetaan kaikesta, ja kadehditaan suurituloisia, kannattaa ajatella myös asioiden toista puolta. Me hyvätuloiset perheet teemme valtavasti töitä. Joudumme luopumaan monista asioista, kuten vapaa-ajasta. Se on tottakai oma valinta. Maksamme myös valtavasti veroja. Tuskin puoltakaan ansioista jää käteen. Meidän maksamilla veroilla tuetaan aika montaa yhteiskunnan vähäosaista.

isänpäivänä isä ei siis ole kotona, mutta hyväksymme sen. Ja toivottavasti joku ymmärtää, ettei kannata kadehtia suurituloisia, sillä se on aika usein selkänahasta revittyä. Ja toisaalta, hyville tuloille on mahdollista päästä jos haluaa. Valinta on jokaisen itse tehtävä. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus Ap.

Ihmiset eivät ymmärrä uhrauksia, joita suuret tulot vaativat.

Vierailija
24/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin kyllä. Itsekin tienaisin mielelläni noin paljon, mutta en mihin hintaan tahansa.

Vierailija
25/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen myös usein 10 h päivää, tuntuu että olen aina töissä. 2 pientä lasta. Nyt olen alkanut miettiä että ei ole järkeä. Veroilla elätän kaiken maailman vähäosaisia. Itselläkin on paikat työstä ihan paskana mutta moraali on niin korkea ettei pois viitsi jäädä. Olen lääkäri, kirjat kuin ammuttu täyteen monta kuukautta eteen päin. Niin kiirettä töissä, ettei esim työterveyshuoltoon saa soitettua. Työ on ihan pakkotahtista pakkopullaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi