Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suutuinko turhaan?

Vierailija
09.11.2014 |

Olin baarissa siskoni kanssa ja mieheni oli kuskina. Siskoni on sellainen hiljainen hiirulainen, yrittää olla huomaamaton, mutta nyt sai paljon huomiota miehiltä. Itse olen ennen saanut paljon huomiota miehiltä vaikken olisi välttämättä halunnut. No, kasvattaahan se itsetuntoa. Sanoin miehelleni, ettei kukaan yrittänyt iskeä minua, mutta siskollani olisi ollut vientiä. Tähän hän tokaisi: no sä et varmaan oo enää niin viehättävä.
-
Hän sanoo minua kauniiksi päivittäin, kehuu ulkonäköäni ja usein sanoo, että minua kauniimpaa ei olekkaan. Mutta tuo yksi kommentti jäi vaivaamaan niin paljon. En ole muuttunut lähes ollenkaan suhteemme aikana. Olen perus nätti, hoikka...tai oikeastaan liian laiha. Nyt näen itseni epäviehättävänä luurankona. Ja tiedän, että voisin puhua hänen kanssaan, mutta en vain pysty nyt...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto?

Vierailija
2/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli mies mukana ja siskosi oli sinkkuna matkassa. Tottakai siskollasi oli vientiä enemmän, ei ole mitään tarvetta olla siskollesi mustasukkainen. Se että joku / jotkut yritti iskeä siskoasi ei ole sinulta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaan.  Mitäs menit möläyttelemään iskemisestä - miehesi vain kuittaili.

Vierailija
4/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 07:47"]

Aivan turhaan.  Mitäs menit möläyttelemään iskemisestä - miehesi vain kuittaili.

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
5/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 07:46"]Sulla oli mies mukana ja siskosi oli sinkkuna matkassa. Tottakai siskollasi oli vientiä enemmän, ei ole mitään tarvetta olla siskollesi mustasukkainen. Se että joku / jotkut yritti iskeä siskoasi ei ole sinulta pois.

[/quote]

Mieheni ei ollut mukana baarissa, siskoni ei myöskään ole sinkku. Ajattelin, että mieheni enemmän pitäisi siitä, ettei joku kokoaikaa ole pyytelemässä numeroa yms. Eikä hän kai tarkoittanut tosiaan loukata minua, mutta jotenkin tuli sellainen olo etten sitten varmaan olekkaan kovin viehättävä. No, on monta syytä miksi olen näin herkillä, kaikki ulkonäköön liittyvä on äärimmäisen raskasta kun kantaa syyllisyyttä siitä, ettei aina ole pitänyt itseään kauniina.

Vierailija
6/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästi sun miehesi sanoi, mitä sitä kieltämään. Loukkaantuisin itsekin ja haluaisin ottaa ssisn puheeksi.

Vierailija
7/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*asian

Vierailija
8/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaan varmaan miehellesi. Täytyy varmaan varoa kaikkea mitä sanoo. Tappaa suhteen tuo huono itsetunto.

Vierailija
9/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en nyt ymmärrä miksi sun piti edes tollaista mennä miehellesi sanomaan :D kerrotko aina kaikista, jotka tulevat iskemäänkin? Kovin nuorelta ja pienellä itsetunnolla varustetulta kuulostat. Itse ymmärrän kyllä miehesi heiton. Ehkä miehesikin saattaa miettiä miksi haluat satuttaa häntä kertomalla muista miesehdokkaista?

Vierailija
10/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuit turhasta.

Vierailija
11/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tasolla teidän suhteenne oikeastaan on, jos päivittäin miehesi pitää ihastella VAIN sinua, ja loukkaannut verisesti jos kertoo totuuden, eli ehkä joku muu onkin viehättävämpi?

Itsehän sinä sitä kerjäsit kun. " mieheni enemmän pitäisi siitä, ettei joku kokoaikaa ole pyytelemässä numeroa yms." Olisitko sinä sitten kertonut hänelle tavallisesti, kuinka moni numeroasi pyysi?

Vai oliko baarireissun tarkoitustkin taas testata viehätysvoimaasi? Nyt oletkin sitten pettynyt ja suuttunut, kun se olikin siskosi, jolla olisi ollut enemmän kysyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän