Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vihaan isänpäivävierailua

Vierailija
09.11.2014 |

Vihaan sitä että tänään on käytävä isänpäiväkahvilla. Kunpa edes osa sisaruksista jäisi tulematta, vihaan sitä miten ulkopuolinen olen siinä joukossa, ainut luuseri joka ei onnistu missään. Pilaan tunnelmankin kai, ihan vain olemalla olemassa. Koska olen ruma, tyhmä ja en tiedä miten olla. Näin isäkin minusta ajattelee, luulen. Onneksi isänpäivä/syntymäpäivä/jouluvierailuvelvollisuus on vain kolme kertaa vuodessa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yhtään lohduttaa niin et ole ainut! tv: myöskin perheen mustalammas.

Vierailija
2/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 04:05"]jos yhtään lohduttaa niin et ole ainut! tv: myöskin perheen mustalammas.
[/quote]

Tsemppiä sinulle!

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Ei sen noin pitäisi mennä!

Perhettä tavatessa pitäisi saada lämmin halaus ja "kiva nähdä!" Pystytkö itse tuntemaan näin kun tapaat heidät?

Jos näin ei ole, hanki itsellesi rakastava perhe! Tarkoitan tällä vaikka ihan kaveriporukkaa.

Tsemppiä päivään!

Ps. Miehen suvussa meitä kohtaan tuota "parempaa väkeä, kun on kouluja käyty jne." lätinää. En ymmärrä sitä. Kertoo enemmän sen ihmisen alemmuuden tunteesta kuin meidän ylemmyyden tunteesta. Surullista.

Vierailija
4/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin luuseri etten pysty hankkimaan itselleni edes rakastavaa kaveriporukkaa.

Ap.

Vierailija
5/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä!

Ap.

Vierailija
6/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:07"]Olen niin luuseri etten pysty hankkimaan itselleni edes rakastavaa kaveriporukkaa.

Ap.
[/quote]

Miksi alapeukku? Ei ollut mikään provo, vaan oikeasti en onnistu hankkimaan itselleni kavereita. Olen liian tylsä ja sosiaalisesti kömpelö. Ketään ei kiinnosta minun juttuni.

Ap.