Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen parisuhdemarkkinat

Vierailija
08.11.2014 |

Avaudunpa nyt sitten. Tarkoitus ei ole ärsyttää, vaikka tämä postaus saa varmaan monen vetämään herneenpalon nenään.

Keskusteliin ruokkiksella kaverin kanssa kuinka "tiukalla" on talous kun asuu yksin ja opiskelee. Molemmat oltiin siis töissä, mutta opiskellaan samassa yliopistossa. Noh, siitä sittenkin päästiinkin kysymykseen miksi tulee asuttua yksin, eikö olisi helpompi jakaa kulut vaikka mahdollisen tyttöystävän kanssa.

Totuus tuli molemmilta kuin apteekin hyllyltä. Itse olen 23-vuotias yli 190 cm komea vaalea kaveri, enkä vain kuvittele, on ollut vientiä tarpeeksi esim. Baltian maissa vaihdossa ollessa. Pidän itsestäni huolta, en polta, tuskin juonkaan, urheilen yms. (Se siitä itsensä kehumisesta, täällä netissä saa olla vaikka Euroopan omistaja jos haluaa)

Aina välillä kuulee kun jotkut manaavat "olen niin ruma ei mua kukaan huoli". Kun katsoo meidän parisuhdemarkkinoita, niin 90 % suomalaisista on aika samaa standardia. Yritän nyt sanoa tämän jollain tavalla korrektisti, enemmistöllä ei nyt satu olemaan järin hyvää tuuria geenilotossa. Toisaalta 90 % suomalaisista on kuin tehty toisilleen, vaikka eivät järin komeita tai kauniita satu olemaakaan, he löytävät toisensa ja kaikki on hyvin.

Itse nyt satun pitämään pitkäraajaisista hoikista kaunottarista, mutta ainahan ihmistet etsivät sitä "omaa tasoaan". Ikävä kyllä en tunne minkäänlaista vetovoimaa suurinta osaa suomalaisia naisia kohtaan. Lähes poikkeuksetta nuoret naiset ovat aikas luontaantyöntäviä; reiteviä, lyhyitiä, ylipainoisia ja omaavat epäviehättävät kasvonpiirteet. Tähän kun yhdistetään vielä se pukeutumistyyli niin lopputulos on valitettavasti aikas järkyttävä.

Näitä kaunottaria ei täältä suomesta vaan satu löytymään paljoa ja jos löytyy ovat yleensä varattuja. Tunnen paljon nuoria komeita (no homo) kavereita, jotka ovat sinkkuja juuri kyseisestä syystä, ei vain löydy sellaista mieleistä. Monet ovat jo sanoneet lähtevänsä ulkomailta etsimään, ja itsekin alan kallistua tähän.

Onhan se yleensä niin että oli mies tai nainen kuinka ruma tahansa, niin kyllä he ovat löytäneet kumppanin, juuri oman tasoisensa. Kaupassa näkee todella lihavia lyhyitä kollareihin ja crocseihin pukeutuneita punatukkaisia naisia, mutta silti heillä on yleensä mies vierellä, yleensä saman tyyppinen kaveri.

Kyllähän se itseä vituttaa kun ei löydy mukavaa samanhenkistä tyttökaveria. Mutta seurusteleminen vain sen itsensä takia, se ettei pidä toista viehättävänä, tulee päättymään lähestulkoon aina huonosti, Lue: pettäminen kun se viehättävä sitten sattuu tulemaan vastaan.

Enkä ole näiden ajatusteni kanssa yksin, monta kaveria on sanonut samaa, ovat mielummin yksin kuin väkisin seurustelevat.

Pointtina tässä oli nyt se että tuo jakauma suomen parisuhdemarkkinoilla on aikas tasapaksu. Samaa pottunokkaista massaa on se 90 % mistä on helppo bongata se oma kulta, mutta jos sattuu hakemaan jotain todella komeaa/kaunista kumppania, saa aika suurella todennäköisyydellä pitää seuraa omalle itselleen.

Tämän takia (ja olen ihan kuullut) löytyy myös näitä aika epätasaisia pareja, asetetaan rima alemmas koska todennäköisyys löytää se "oikea" on liian pieni.

Tässä vuodatukseni, ymmärrän jos suurin osa näkee punaista. Aika vaikea kirjoittaa tällaista "rumat vs. kauniit" tekstiä, mutta ei asiaa voi kierelläkkään. Ärsyttää en yritä, onhan tässä ihan asiaa...

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:01"]

Kuules ap, kuin olisin itse kirjoittanut! :D Tosin olen nainen ja muutaman vuoden vanhempi. Olen eronnut ja etsin miestä, pitkää ja komeaa. Ei löydy. Jos näen, kulkee yleensä nainen rinnalla. Ymmärrän mitä tällä tarkoitit, olen itsekin keskivertosuomalaista kauniimpi, pitkä ja hoikka. En kuitenkaan tarkoita että vain ulkonön perusteella miestä valitsen, tietysti täytyy myös henkisellä tasolla mennä yksi yhteen.

[/quote]

No nyt löysit! Olette Match made in heaven! :)

Vierailija
22/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://rationalmale.files.wordpress.com/2012/05/smv_curve1.jpg

Jos tuohon nyt uskoo, tasosi on huomattavasti oman ikäistesi kaunotarten alapuolella. Katsele nyt päälle kolmekymppisiä tai pottunokkia ja odottele sellainen vuosikymmen niin ehkä sinulla on mahdollisuuksia saada niitä huippunaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Sinun henkinen rumuutesi saa naiset kaikkoamaan luotasi! Hyi häpeä!

Vierailija
24/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ottaa sinut omakseni.
Terv pitkäsäärinen blondi kaunotar kymenlaaksosta

Vierailija
25/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha ja peukkua tulee alas. Noin 90 % peukutuksista on miinusta (tällä hetkellä. You do the math? Rumatko ne siellä.

Vierailija
26/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. On mullakin perusnättinä naisena vaikeaa kun kaikki miehet jotka kiinnostuu musta ei miellytä mun silmää oikein yhtään :/ Ja te komeimmat miehet juoksette näteimpien naisten perässä myös.

Vierailija
27/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan  nyt jossain Helsingissäkin pilvin pimein kauniita nuoria tyttösiä; sinne vaan Namuun ja muualle pörrään. Fiksuudesta en menisi kyllä takuuseen :)

Vierailija
28/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan. Korkeakoulutetut naiset ovat tilastollisesti paljon hoikempia kuin matalasti koulutetut. Ei kukaan yliopistossa opiskeleva voi kirjoittaa näin: "Lähes poikkeuksetta nuoret naiset ovat aikas luontaantyöntäviä; reiteviä, lyhyitiä, ylipainoisia ja omaavat epäviehättävät kasvonpiirteet", koska hänen arjen ympäristössään tuo ei pidä paikkaansa.

Lisäksi, jos tämä olisi totta, niin luonteessasija asenteessasi on todella paljon parantamisen varaa. Olet oikeasti todellisuudesta vieraantunut lassukka, joka ei edes ole erityisen komea. 

Vierailija
29/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä oli, sanoi mieheni tässä vieressäni äsken, kun referoin avausta. Ja tiedätkö mitä, ap: kaikki suomalaisnaiset eivät tykkää kovin vaaleista miehistä, ja minun makuuni olet jopa liian pitkä.

Vierailija
30/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:09"]

No onhan  nyt jossain Helsingissäkin pilvin pimein kauniita nuoria tyttösiä; sinne vaan Namuun ja muualle pörrään. Fiksuudesta en menisi kyllä takuuseen :)

[/quote]

Aloittaja taitaa kyllä olla ennemminkin jostain Takahikiältä.

Vierailija
31/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla mitään miestä ole, kukaan tosimies ei kuuntelisi jotain vauva palstan referointeja muijaltaan. Joku hintti siellä lässyttää korkeintaa...

Trollista tuo on kaukana, oletettava miehesi kuvittelee sen trolliksi kun katsoo sinua ja miettii mikä meni pieleen.

Vierailija
32/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämän butthurtin ymmärtää jos asialla ovat nuo verkkareissaan ja karjala lippiksissään kulkevat miehet vierellään joku persjalkainen punatukkainen crocseihin sonnustautunut lehmä. Miten joku voisi poiketa heidän parinvalinta preferensseistään.

Vierailija
33/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas-sanan sijasta voi käyttää ihan yleiskielistä aika-adverbiakin. Se ei vähennä lainkaan tekstin tehoa. Tsemppiä elämään ja iloista joulun odotusta!

Vierailija
34/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, ihan oikeasti, lahde ulkomaille jos et saa Suomesta sita mita haluat? Mina en loytanyt romanttista ja minulle taysin sopivaa miesta ja heti kun lahdin ulkomaille, loysin sellaisen. Olen asunut Espanjassa jo kauan ja vielakin onnellisesti naimisissa. Naiset monesti kyselee taalla etta onko mulla hyvannakoisia sukulaisia. Vaaleat ja pitkat miehet on suosiossa koska takalaiset on aika pienia. Ranskassa skandinaavisuus on myos suuri etu naismarkkinoilla, jos ei ole ruma tai lihava.

Parempi rehellisesti olla pinnallinen ja saada sita mita haluu, kuin tyytya paskaan suhteeseen jonkun kanssa joka ei kiinnosta.

Vierailija
35/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena taas ihmettelen (anteeksi tiedän tämä on todella pinnallista!) miten niin monella super komealla miehellä on suht.tavallinen/jopa mielestäni ruma nainen, ja monella todella kauniilla naisella taas tavis mies..ite ajattelen että koska en oo kauheen kaunis + oon ulkonäön suhteen pinnallinen (en voi sille mitään että kiinnostun seksuaalisesti vain tietyn tyyppisistä miehistä, tietty pitää olla muutakin kun ulkonäkö) niin yksin tässä jäädään..:D

Vierailija
36/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:09"]

Haha ja peukkua tulee alas. Noin 90 % peukutuksista on miinusta (tällä hetkellä. You do the math? Rumatko ne siellä.

[/quote]

Ei, vaan ne fiksut, joiden mielestä tuo on "ajatusten virta" on täyttä tuubaa. Tämän tietää myös kaikki, kenellä on aito parisuhde joskus ollut.

Vierailija
37/39 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, kirjoittaja on selvästi nainen jolla ei ole muuta tekemistä. Kuka oikea mies jaksaa kirjoitella noin pitkiä avautumisia tälläiselle palstalle. Tämän lisäksi on kyllä hyvin kirjoitettu eli varmaan tämä naikkonen on myös kouluja käynyt. Ha haa trolli mikä trolli, mutta hauska kun wt:t menevät aina uudelleen tälläiseen lankaan. Suckers!!!!

Vierailija
38/39 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kuitenkin enemmän kauniita naisia kuin komeita miehiä. Itse väitän, että äärimmäisen harvoin olen missään nähnyt suomalaista miestä, jota voisi kutsua oikeasti komeaksi. Oma mieheni on Balkanilta kotoisin ja kieltämättä paremman näköinen kuin suurin osa suomalaisista miehistä.

Vierailija
39/39 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa siitä että 90% on "no go". Hyvin harvassa on ne miehet joihin voisi edes kuvitella ihastuvansa.
Onnekseni olen kuitenkin löytänyt ihanan miehen, konka kanssa olenkin onnellisesti naimisissa.
Pointtini on se, että en usko että kenenkään on helppo löytää unelmapuolisoa. Sitä vaan ei ihastu joka toiseen vastaantulijaan vaikka kuuluisi siihen keskiarvomassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän