Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen parisuhdemarkkinat

Vierailija
08.11.2014 |

Avaudunpa nyt sitten. Tarkoitus ei ole ärsyttää, vaikka tämä postaus saa varmaan monen vetämään herneenpalon nenään.

Keskusteliin ruokkiksella kaverin kanssa kuinka "tiukalla" on talous kun asuu yksin ja opiskelee. Molemmat oltiin siis töissä, mutta opiskellaan samassa yliopistossa. Noh, siitä sittenkin päästiinkin kysymykseen miksi tulee asuttua yksin, eikö olisi helpompi jakaa kulut vaikka mahdollisen tyttöystävän kanssa.

Totuus tuli molemmilta kuin apteekin hyllyltä. Itse olen 23-vuotias yli 190 cm komea vaalea kaveri, enkä vain kuvittele, on ollut vientiä tarpeeksi esim. Baltian maissa vaihdossa ollessa. Pidän itsestäni huolta, en polta, tuskin juonkaan, urheilen yms. (Se siitä itsensä kehumisesta, täällä netissä saa olla vaikka Euroopan omistaja jos haluaa)

Aina välillä kuulee kun jotkut manaavat "olen niin ruma ei mua kukaan huoli". Kun katsoo meidän parisuhdemarkkinoita, niin 90 % suomalaisista on aika samaa standardia. Yritän nyt sanoa tämän jollain tavalla korrektisti, enemmistöllä ei nyt satu olemaan järin hyvää tuuria geenilotossa. Toisaalta 90 % suomalaisista on kuin tehty toisilleen, vaikka eivät järin komeita tai kauniita satu olemaakaan, he löytävät toisensa ja kaikki on hyvin.

Itse nyt satun pitämään pitkäraajaisista hoikista kaunottarista, mutta ainahan ihmistet etsivät sitä "omaa tasoaan". Ikävä kyllä en tunne minkäänlaista vetovoimaa suurinta osaa suomalaisia naisia kohtaan. Lähes poikkeuksetta nuoret naiset ovat aikas luontaantyöntäviä; reiteviä, lyhyitiä, ylipainoisia ja omaavat epäviehättävät kasvonpiirteet. Tähän kun yhdistetään vielä se pukeutumistyyli niin lopputulos on valitettavasti aikas järkyttävä.

Näitä kaunottaria ei täältä suomesta vaan satu löytymään paljoa ja jos löytyy ovat yleensä varattuja. Tunnen paljon nuoria komeita (no homo) kavereita, jotka ovat sinkkuja juuri kyseisestä syystä, ei vain löydy sellaista mieleistä. Monet ovat jo sanoneet lähtevänsä ulkomailta etsimään, ja itsekin alan kallistua tähän.

Onhan se yleensä niin että oli mies tai nainen kuinka ruma tahansa, niin kyllä he ovat löytäneet kumppanin, juuri oman tasoisensa. Kaupassa näkee todella lihavia lyhyitä kollareihin ja crocseihin pukeutuneita punatukkaisia naisia, mutta silti heillä on yleensä mies vierellä, yleensä saman tyyppinen kaveri.

Kyllähän se itseä vituttaa kun ei löydy mukavaa samanhenkistä tyttökaveria. Mutta seurusteleminen vain sen itsensä takia, se ettei pidä toista viehättävänä, tulee päättymään lähestulkoon aina huonosti, Lue: pettäminen kun se viehättävä sitten sattuu tulemaan vastaan.

Enkä ole näiden ajatusteni kanssa yksin, monta kaveria on sanonut samaa, ovat mielummin yksin kuin väkisin seurustelevat.

Pointtina tässä oli nyt se että tuo jakauma suomen parisuhdemarkkinoilla on aikas tasapaksu. Samaa pottunokkaista massaa on se 90 % mistä on helppo bongata se oma kulta, mutta jos sattuu hakemaan jotain todella komeaa/kaunista kumppania, saa aika suurella todennäköisyydellä pitää seuraa omalle itselleen.

Tämän takia (ja olen ihan kuullut) löytyy myös näitä aika epätasaisia pareja, asetetaan rima alemmas koska todennäköisyys löytää se "oikea" on liian pieni.

Tässä vuodatukseni, ymmärrän jos suurin osa näkee punaista. Aika vaikea kirjoittaa tällaista "rumat vs. kauniit" tekstiä, mutta ei asiaa voi kierelläkkään. Ärsyttää en yritä, onhan tässä ihan asiaa...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/39 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei trollaa, hänellä on sellanen virheellinen käsitys, että naiset ja miehet hakevat toisistaan samoja asioita. Ap saa toki kelpuuttaa vain ikäluokkansa kauneimmat kymmenen prosenttia, mutta hänen olisi hyvä tiedostaa, että näillä naisilla riittää kysyntää yllin kyllin. Nämä naiset voivat ihan hyvin valita vaikka jonkun pari vuotta vanhemman jo valmistuneen, jonka kanssa ei tarvitse kiristellä vyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mikä susta tekee erityisen komean? Minulle olet liian vanha ja liian pitkä. Ja pidän ruskeista silmistä ja tummasta tukasta, jos on liian vaalea ei erotu ripset eikä kulmat ja ihon pitäisi mielestäni olla ruskettunut tai edes normaalin värinen. t. 19v

Vierailija
4/39 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:23"]

Ja siis mikä susta tekee erityisen komean? Minulle olet liian vanha ja liian pitkä. Ja pidän ruskeista silmistä ja tummasta tukasta, jos on liian vaalea ei erotu ripset eikä kulmat ja ihon pitäisi mielestäni olla ruskettunut tai edes normaalin värinen. t. 19v

[/quote]

Tässä "19v" hienosti kiteytti ne tärkeimmät edellytykset onnistuneelle ja toimivalle parisuhteelle. Ilman näitä - turha toivo! 

Vierailija
5/39 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus! Onhan tuossa perää. Siedettävän näköisenä, mukavana ja luonnollisena punapäänä olen aikanaan saanut napsia mieluisaa seuraa. 

Onneksi otin kuitenkin kotimaisen. Olemme seikkailleet monessa maassa töiden vuoksi ja olen tullut siihen tulokseen, että ulkomaisen puolison kanssa olisi jäänyt itselleni moni tärkeä asia paitsioon. Sama kulttuuriperimä on aikamoinen yhdistävä tekijä.

Itse olen tykännyt aina vähän lyhyemmistä miehistä. Mielellään pikkuisen kaljua ja kohtuullisen kokoinen suora nenä. Hyvät tavat, sopivasti menestyvä, armeija käytynä ja luottotiedot kunnossa. Joten ymmärrän aloittajan toiveet oikein hyvin. On itsetuntemusta, kun tietää mistä tykkää. 

Vierailija
6/39 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:09"]Haha ja peukkua tulee alas. Noin 90 % peukutuksista on miinusta (tällä hetkellä. You do the math? Rumatko ne siellä.
[/quote]

Nämä sun tilastot on aivan mahtavaa viihdettä, 97 % av-mammoista tietää sen :)

Vierailija
7/39 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 10:21"]Suomessa on kuitenkin enemmän kauniita naisia kuin komeita miehiä. Itse väitän, että äärimmäisen harvoin olen missään nähnyt suomalaista miestä, jota voisi kutsua oikeasti komeaksi. Oma mieheni on Balkanilta kotoisin ja kieltämättä paremman näköinen kuin suurin osa suomalaisista miehistä.
[/quote]

Tunnen komeita miehiä mutta olen samaa mieltä kanssasi. Kokonaisessa teknillisessä yliopistossa, siis hyvin miesvaltaisessa, on ihan muutama todella komea. Samoin liikunnanopiskelijamiehissä on toki hyväkroppaisia mutta ei kovin montaa oikeasti komeaa. Hyvännäköisiä naisia sen sijaan on niin paljon ettei voi laskea. Amiksessakin naiset ovat kauniita, aika wt mutta kuitenkin nättejä. Pojat taas ovat epäurheilullisia finninaamaisia bensalenkkareita.

Vierailija
8/39 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balttinaisia kiinnosti enemmän länsimaalainen mies kuin sinä tai raamikkuutesi. Mutta olen samaa mieltä pottunokista, usein viehättävämmillä suomalaisilla onkin esimerkiksi karjalalaisia sukujuuria. Emme valitettavasti ole pitkää tai kaunistakaan kansaa, vaikka ajan kullatuessa muistot yritin ulkomailla asuessa niin itselleni jankata. Toisaalta, eivätpä ole vaikkapa saksalaiset tai tanskalaisetkaan yleisesti verraten. Toki suuremmassa otannassa enemmän poikkeusellisen kauniita. Pukeutuminen ja stailaus muuttaisi paljon, edes, vaikka kasvot ovat mitä ovat. 

Vierailija
9/39 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balttinaisia kiinnosti enemmän länsimaalainen mies kuin sinä tai raamikkuutesi. Mutta olen samaa mieltä pottunokista, usein viehättävämmillä suomalaisilla onkin esimerkiksi karjalalaisia sukujuuria. Emme valitettavasti ole pitkää tai kaunistakaan kansaa, vaikka ajan kullatuessa muistot yritin ulkomailla asuessa niin itselleni jankata. Toisaalta, eivätpä ole vaikkapa saksalaiset tai tanskalaisetkaan yleisesti verraten. Toki suuremmassa otannassa enemmän poikkeusellisen kauniita. Pukeutuminen ja stailaus muuttaisi paljon, edes, vaikka kasvot ovat mitä ovat. 

Vierailija
10/39 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/39 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun ap alkaa pitää vaikka päiväkirjaa noille vuodatuksillesi? Mietin kyllä usein näitä aloituksia lukiessani, että ollaanko oikeasti samassa valtiossa. Tyttökaverini ovat kauniita tanssijoita, ratsastajia tai salilla jumppaajia, pitkätukkaisia, korkeakoulussa opaikelevia ja hauskoja. Komeaa miesseuraa ei ole puuttunut minultakaan. ;) Suomen "markkinat" ovat minusta loistavat! Koulutettuja, kilttejä ja älykkäitä miehiä löytyy paljon, samoin hauskoja ja valloittavia kaunottaria. Oletko miettinyt sellaista mahdollisuutta, ettet todennäköisesti ole niin komea, älykäs ja hyvää seuraa kuin luulet? Se on varmasti suurin syy siihen, miksi ystävieni ja itseni kaltaiset naiset välttelevät seuraasi. Meille kelpaavat miehet, eivät esimerkiksi vauvapalstalla valittavat sovinistit pojat. :)

Vierailija
12/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että juniori siellä kirjoittelee. :)

Ymmärrän, että tunnet tuskaa tuon ongelmasi kanssa, mutta lupaan, kymmenen vuoden kuluttua vain naurat noille omille ajatuksillesi. 

Kyllä se siitä, kun kasvat mieheksi.

Vierailija
13/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa minusta, jos taso riippuu ulkonäostä noin paljon. Entä muut tason mittarit: älykkyys, lapsuudenperheen sivistystaso, varakkuus, sosiaaliset taidot, koulutus jne.

Vierailija
14/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäkö on ainoa sinulle merkitsevä ominaisuus, eikö ole tavattoman helppoa löytää siitä ei-90% massasta hyvännäköinen misu vierellesi? Varsinkin kun tasoa löytyy myös sinulta.

Vierailija
15/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että täällä Suomessa tulee todella paljon kauniita naisia vastaan kadulla.

Vierailija
16/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa ole kyllä yhtään asiaa. Jos kaunista kuorta vaan etsii, tuleekin pettymään. Aitoa suhdetta ei voi perustaa ulkonäön varaan.

Vierailija
17/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö, ulkonäkö, rumuus, kauneus blaa blaa - ja sitten etsitään samanHENKISTÄ tyttöystävää?

Vierailija
18/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se tutustuminen lähtee tuosta ulkonäöstä. Vaikka kuinka kaunis tai komea olisi niin ei se mihinkään kanna jos ei kemiat silti kohtaa.

On taas väärin sanoa toiselle että kyllä sä naurat noille jutuilles kymmenen vuoden päästä jos toinen on vaikka pumppanut rautaa salilla vuoden päivät ja huolehtinut itsestään ja todella haluaisi samankaltaisen ihmisen rinnalleen, jos itse on virittynyt sohvalla makoillen eikä oma ulkonäkö tai sen oman kumppaninsa painanut mittarissa paskan vertaa.

Vierailija
19/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules ap, kuin olisin itse kirjoittanut! :D Tosin olen nainen ja muutaman vuoden vanhempi.
Olen eronnut ja etsin miestä, pitkää ja komeaa. Ei löydy. Jos näen, kulkee yleensä nainen rinnalla.
Ymmärrän mitä tällä tarkoitit, olen itsekin keskivertosuomalaista kauniimpi, pitkä ja hoikka.
En kuitenkaan tarkoita että vain ulkonön perusteella miestä valitsen, tietysti täytyy myös henkisellä tasolla mennä yksi yhteen.

Vierailija
20/39 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen ylläolevia kommentteja ja silti 99 % pareista on ulkonäöltään sopusuhtaisia. Hyvännäköiset ovat löytäneet toisensa, sporttiset toisensa, rumat toisensa.

Ei voi huudella jos ei ole ollut itse noista jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme