Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä suuttui kun kysyin miten meni ilta baarissa

Vierailija
08.11.2014 |

Olen siis ollut poikaystäväni kanssa 3 vuotta yhdessä. Hui, aika kuluu kauheaa vauhtia ja näihin pariin vuoteen on kyllä meillä kuulunut aika paljon ongelmia.. Rakastetaan kuitenkin toisiamme todella paljon ja viimeisin vuosi on meillä sujunut ilman suuria ongelmia:)
Eräs miehen eksä on aiheuttanut meidän suhteessa paljon ongelmia.. Hänelle oli ilmeisesti vaikea päästää miehestäni irti, vaikka heillä oli about 1kk suhde joskus esiteineinä..:D me aloimme siis pojan kanssa seurustelemaan 16vuotiaina, nyt olemme 19. Tää miehen eksä edelleen käyttäytyy oikeastaan todella törkeesti, kun törmäämme esim. baarissa:D jutuista ja eleistä näkee että haluaa jotenkin varmistaa että tiedän heidän yhteisestä "historiastaan":)

ongelma on siis se, että poikaystävä oli eilen muutaman kaverinsa kanssa baarissa, ja tänään kun nähtiin, kysyin mieheltä että oliko kivaa, miten meni yms.
Kun kysyin näkyikö tuttuja, mies meni jotenkin oudoksi ja sanoi vaan että yks Kalle joka oli samalla yläasteella. Meni hetki aikaa, ja miehen puhelin alkoi soimaan.
Eräs kaverinsa siellä kyseli eilisestä ja jotain puhuivat, sitten poikaystäväni meni oudoksi ja kuulin kun hän sanoi "...niin, eksä"
puhelu loppui ja katsoin häntä kysyvästi, kysyin mikä eksä. Mies suuttui ja sanoi ettei puhunut mistään eksästä:D vannoin myös kysymättä etteivät nähneet yhtäkään tyttöä baarissa, olivat poikien kesken. Sain tästä sellaisen kuvan nyt päähän, että tää "ongelmaeksä" oli taas lyöttäytynyt mun poikaystävän seuraan, enkä oikein tiedä mitä uskoa... Miksi mies valehtelisi? Nyt mietin vaan että tapahtuiko sielä baarissa (kenties sen eksän kanssa...?) jotain mistä ei halua puhua...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se näki sen eksän ja oli sutinaa.

Vierailija
2/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakaroita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:52"]Kakaroita
[/quote]

Kyllä:D ap

Vierailija
4/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:52"]No se näki sen eksän ja oli sutinaa.
[/quote]

Tämä mulle itsellekkin tuli mieleen.. ainoa vaan että mun poikaystävä on itsekin voivotellut tuon eksän käytöstä, on siis nolannut itsensä aivan turhaan..

Vierailija
5/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun kysyä suoraan poikaystävältä kun huomenna nähdään että onko jotain kerrottavaa..?

Vierailija
6/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:58"]

Pitäiskö mun kysyä suoraan poikaystävältä kun huomenna nähdään että onko jotain kerrottavaa..?

[/quote]

Joo. Eihän sillä ole mitään syytä suuttua siitä, että sä kysyt, jos mitään ei ole tapahtunut. 

Vierailija
7/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD Vannoivat, etteivät ole nähneet yhtäkään tyttöä baarissa!! XD Missähän baarissa ovat olleet...?!

Vierailija
8/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi jotain kaveriltaan. Eksä = etkö sinä?

Vierailija
9/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:03"]Mies kysyi jotain kaveriltaan. Eksä = etkö sinä?
[/quote]

Meni hetki ennenkuin tajusin, mitä hait takaa tällä.. mutta aivan!!:D tää voisi ehkä ollakkin, koska tuo oli ihan ihmeissään että mistä sain päähäni..

Vierailija
10/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:02"]xD Vannoivat, etteivät ole nähneet yhtäkään tyttöä baarissa!! XD Missähän baarissa ovat olleet...?!
[/quote]

Siis joo, tajusit varmaan, eivät siis menneet sinne ketään iskemään vaan istuivat poikien kesken pöydässä!:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä