Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mikä on jaksamisenne salaisuus arjessa

Vierailija
10.12.2014 |

Olen 39 v. Lapset muuttaneet jo kotoota. Pitäisi olla elämänsä vireessä, mutta kun en todellakaan ole. Pimeys lannistaa, kaikki v*tuttaa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko susta että sulla ei oo mitään tekemistä, tai että kukaan ei tarvi sua? Olen vähän sua vanhempi ja aloin opiskella kun tuntui että aikaa on liikaa. Se on piristänyt ihan älyttömästi. Samoin harrastukset. Mutta opiskelu ja uuden oppiminen on jotenkin nuorentanut oloa ja nostanut itsetuntoa ja saanut ajattelemaan tulevaisuudesta valoisammin. En tiedä vielä jatkanko nykyisessä työssä vai vaihdanko kokonaan alaa, mutta ainakin vaihtoehtoja on enemmän. Että jos yhtään tuntuu niin alapa sinäkin opiskella. Ehdit hyvin vielä tehdä uuden uran ennen eläkettä.

Vierailija
4/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palsta

Vierailija
5/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berocca

Vierailija
6/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus.

Vierailija
7/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin eri elämäntilanteessa, parikymppinen opiskelija, joten minun tapani ei sinulle ihan taitaisi toimia.

Vierailija
8/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, eipä oo montaa 39-vuotiasta, jolla lapset ois jo pesästä lähteneet. Nekin tutut, jotka on hankkineet lapsensa nuorina, on saaneet iltatähden neljänkympin tienoilla. Mut eipä mulla oo sulle mitään ihmeempiä vinkkejä. Hanki kirkasvalolamppu, lähde matkalle tai aloita uusi harrastus. 

Vierailija
9/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Vapaaehtoinen) lapsettomuus ja kolmepäiväinen työviikko ovat suurimmat salaisuudet. Lisäksi säännöllinen liikunta, kaverit, muutama lomareissu (etenkin talvella!) ja muut harrastukset, joista rakkaimpana hyvä ruoka niin ravintoloissa kuin kotonakin.

Vierailija
10/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:23"]

(Vapaaehtoinen) lapsettomuus ja kolmepäiväinen työviikko ovat suurimmat salaisuudet. Lisäksi säännöllinen liikunta, kaverit, muutama lomareissu (etenkin talvella!) ja muut harrastukset, joista rakkaimpana hyvä ruoka niin ravintoloissa kuin kotonakin.

[/quote]

Lisäys. Lomareissut eivät tietenkään ole arkea, mutta odotan aina innolla lähestyviä matkoja, ja niistä saa puhtia. Etenkään näin talvella pimeys ei tosiaan tunnu niin pahalta, kun tietää pääsevänsä kohta pariksi viikoksi auringon alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi