Mitä ostitte miehelle isänpäivä lahjaksi?
Ja ne jotka tulee vinkumaan että ei ole minun isä en osta mitään,niin voi painua kuuseen. Ite laitettiin lasten kans Ville haapasalon kirja ja suklaata. Ja lisäksi lapset askarteli omia juttujansa :)
Kommentit (25)
Uusi muumipappamuki koska tykkää juoda "omista" mukeista. Toivomaansa suklaata, lapsilta kortti ja päivähoidossa tehty lahja. Leivoin myös herkullisen kakun ja lasten kanssa leivottiin ja koristeltiin keksejä :)
Lapsuudesta (tai ehkä pikemminkin varhaisnuoruudesta) tutun lautapelin, jota on muisteltu usein, ja Battlestar Galactican neljä kautta dvd:llä (katseltiin se nuorina ja vastarakastuneina, mutta levyt olivat lainassa). :D Tässä on mukana ripaus hääpäivälahjaakin, kun ylihuomenna tulee viisi vuotta maistraattireissusta.
Lapsi on kerhossa maalannut/piirtänyt/koristellut kahvikupin isilleen. Yhdessä koristellaan aamulla pikkuinen texmex-voileipäkakku ja kermakakku. Mies ei makeista välitä, minä ja lapsi taas emme ole voileipäkakkufaneja.
En mitään kun se ei ole mun isä eikä lastenikaan isä. Lasten isälle ostettiin lasten kanssa lämpösaappaat. lapset valitsi, minä maksoin.
Laitoin kaikille lahjan ostaneille yläpeukun, koska ärsyttää alapeukuttajat. :D "Ostit eri lahjan kuin mä, en tykkää!" tai "Mun lasteni isä ei tykkäisi tuosta lahjasta! >:("
12 shots on the rocks ja pörrösukat.