Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostitte miehelle isänpäivä lahjaksi?

Vierailija
08.11.2014 |

Ja ne jotka tulee vinkumaan että ei ole minun isä en osta mitään,niin voi painua kuuseen. Ite laitettiin lasten kans Ville haapasalon kirja ja suklaata. Ja lisäksi lapset askarteli omia juttujansa :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 shots on the rocks ja pörrösukat.

Vierailija
22/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi muumipappamuki koska tykkää juoda "omista" mukeista. Toivomaansa suklaata, lapsilta kortti ja päivähoidossa tehty lahja. Leivoin myös herkullisen kakun ja lasten kanssa leivottiin ja koristeltiin keksejä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudesta (tai ehkä pikemminkin varhaisnuoruudesta) tutun lautapelin, jota on muisteltu usein, ja Battlestar Galactican neljä kautta dvd:llä (katseltiin se nuorina ja vastarakastuneina, mutta levyt olivat lainassa). :D Tässä on mukana ripaus hääpäivälahjaakin, kun ylihuomenna tulee viisi vuotta maistraattireissusta.

Lapsi on kerhossa maalannut/piirtänyt/koristellut kahvikupin isilleen. Yhdessä koristellaan aamulla pikkuinen texmex-voileipäkakku ja kermakakku. Mies ei makeista välitä, minä ja lapsi taas emme ole voileipäkakkufaneja.

Vierailija
24/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään kun se ei ole mun isä eikä lastenikaan isä. Lasten isälle ostettiin lasten kanssa lämpösaappaat. lapset valitsi, minä maksoin.

Vierailija
25/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kaikille lahjan ostaneille yläpeukun, koska ärsyttää alapeukuttajat. :D "Ostit eri lahjan kuin mä, en tykkää!" tai "Mun lasteni isä ei tykkäisi tuosta lahjasta! >:("