Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten meikataan, apua..

Vierailija
08.11.2014 |

Niin olen siis kasvanut uskonnollisessa perheessä ja meillä ei todellakaan saanut meikata. Nyt on sitten tilanne sellainen, että minä aikuinen ihminen en osaa, enkä edes omista meikkejä. en kehtaa mennä meikkejä ostamaankaan, kun niitä on metritolkulla kaupassa, enkä yhtään tiedä mitä niistä pitäisi ostaa.

Olen menossa parin viikon kuluttua isoihin työpaikan juhliin, missä on iltapuku koodi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso netistä ohjeita ( näin mä esim. tein kun halusin nyt just tällä viikolla kihartamaan hiukset :D )

Googlaa vaikka silmiesi väri ja silmimeikki.

Noin yksinkertaisuudessaan: tee pohjameikki (esim. bb-voide/meikkivoide ja puuteri.

Sitten silmät: Luomiväri, rajaus ja ripsari.

Vaikea opastaa näin etänä, mutta googlettamalla ja youtubessa on ihan varmasti ohjeita :)

Vierailija
2/7 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa varmaan pyytää meikki jostain kosmetiikkaosastolta, ja jos tykkäsit siitä, niin ostaa ne tuotteet sen meikkauksen jälkeen.

Youtubessa on todella paljon hyviä meikkivideoita, katso vaikka tanya burrin videot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit tuli mieleen vielä, et voit myös kysyä myyjältä. meet vaikka sokos emotioniin tms ja kysyt suoraan myyjältä et mitkä sopii sulle ja mitä tarttisit. (varaudu halvimmillaankin sitten noin 50-80e ostoksiin ;) )

Vierailija
4/7 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitosta, näinhän tämä tietysti hoituu!

Vierailija
5/7 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet jonkun kaverin, joka omasta mielestäsi osaa meikata, niin pyydä hänet kaveriksi. Minä ainakin auttaisin mielelläni. Äläkä yritä mitään erikoista, aloita yksinkertaisesti.

Vierailija
6/7 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Pixiwoon sisaruksista tai suomalaisista esim. MizzAnniesta. Sinun varmaan kannattaa keskittyä heidän "arkipäivämeikkeihinsä", koska niilläkin saa jo huolitellun olemuksen ja eroa omaan arki-"lookkiisi", juhlameikit olisivat varmaan liikaa. Korkeintaan jokin häämeikkivideo, sellaisen on pysyttävä ja ne ovat yleensä klassisia, eivätkä kovin voimakkaita.

Vierailija
7/7 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:42"]

Sun kannattaa varmaan pyytää meikki jostain kosmetiikkaosastolta, ja jos tykkäsit siitä, niin ostaa ne tuotteet sen meikkauksen jälkeen.

Youtubessa on todella paljon hyviä meikkivideoita, katso vaikka tanya burrin videot?

[/quote]

Paitsi että Tanya Burr on nykyään niin ärsyttävä, etten suosittele ainakaan uusimpia videoita katsomaan.

Mutta itsekin opettelin meikkaamaan youtuben kautta vuosia sitten. Jos sulla on jo jotain luomivärejä, niin hae niiden väreillä (esim. brown smoky eye, grey make up). Tai neutral make up, wearable smokey eye yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme