Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on oudointa, mitä sinulle on seksin aikana sanottu?

Vierailija
08.11.2014 |

Hauskat, oudot, friikit ja turn-off-letkautukset kehiin!
Itselle ei kovin montaa ihmeellistä ole tullut vastaan, mutta mieleen jäänyt yksi keikka. Uusi tuttavuus tokaisi kesken touhujen: sä varmaan panet aika paljon, että kuinka usein sä harrastat seksiä?

Mites teillä?

Kommentit (253)

Vierailija
101/253 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on pakko munkin kantaa korteni kekoon. Tää eka tapaus ei ollut seksin aikana sanottua, vaan seksin jälkeen, kun nukahdimme lusikkaan. Mies kuiskasi puoliunessa mun korvaan: "Sä oot ihana mies." Jaa!

Toinen tapaus oli hiljakkoin, kun mies alkoi komentaa aika oudossa asennossa ollessamme, että "Tule nyt! Nyt tulet! Tule tässä asennossa! Heti nyt!!" No tapana ei ole ollut feikata edes käskystä, niin en justiin siinä asennossa sitten kumminkaan tullut.

Vierailija
102/253 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks baarista pokattu mies sanoi "nussi mun korvaa". En tiedä mitä ois pitäny tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/253 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapaus sattui kun olin vielä itse aika kokematon sänky puuhissa, olin silloin n. 19 vuotias. Mies oli aika tuore tuttavuus, oli tapailtu parisen viikkoa. Ekalla kerralla, mies hoki koko session ajan seuraavaa: " Kun tää mun veitikka on niin iso se varmaan sattuu sua tosi paljon." Tätä samaa jatku koko tylsän jyystön ajan. Ja mies vielä ihmetteli kun eka kerta jäi viikeiseksi kerraksi. Niin ja se miehen ISO oli max 15cm eikä edes mikään kovin paksu.

Toinen huvittava kokemus sattui parisen vuotta sitten, kun päädyin samaan sänkyyn silloisen pomoni kanssa. Tämä pomo tokasi  ihan pokkana kesken yhdynnän, että mitä tuumisin jos joskus harrastaisimme kolmen kimppaa, minä, hän ja hänen ex-vaimonsa. Heillä oli parhaillaan käynissä riitaisa ero...                     

Vierailija
104/253 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

X'D

Vierailija
105/253 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen mies tokaisi: Enpä oo ennen ollutkaan äidin kanssa....

Vierailija
106/253 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää?

Vierailija
107/253 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua näitä! Hahaha!

Vierailija
108/253 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja nyt laitetaan myssykkä päähän!" (laittaessaan kortsua paikoilleen)

Vierailija
109/253 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla hikisessä teltassa "vittu sä oot läski. Sano että sä oot läski" ja mies ihan selvästi syttyi noista sanoistaan.

Vierailija
110/253 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi juku.....

Vierailija
111/253 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt ihan kuulu tähän, mut... Koko session ajan täyshiljaisuus, miehen tullessa täyshiljaisuus, joten koko akti vaan yhtäkkiä loppu siihen että mie menee vehjepesulle! Itse jäin monttu auki makaamaan että WTF!

Vierailija
112/253 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös!

Vierailija
113/253 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
114/253 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck yeah. Ihan suomalainen oli. Nolo.

Vierailija
115/253 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehtinyt sanomaan mitään. Se oli vain työntö ja tuijotus.

Vierailija
116/253 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi muistan sen kuin eilisen! n 20vuotta sitten mies ystäväni huusi "aikaramba, tiukka peppuseni"! se oli jo jotain ;)

Vierailija
117/253 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ollut aika hilkjaisia sängyssä. 3 vuotta seutusteltuani tyttöystäväni sanoi "Voisitko olla vähän rajumpi". Tässä nut lähinnä itketti ja huvitti tuo 3 vuotta hiljaisuutta ¨, kun homma olisi voitu korjata ensiminuuteilla.

"Sä oot ihan kehityskelpoinen" On jäänyt mieleen kummittelemaan. Nainen vaikutti kuitenkin varsin tyytyväiseltä.

Vierailija
118/253 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:41"]

"onpa sulla tiukka pillu, oisin luullu, että ois ihan löysä ku oot seurustellu ennenki" juuh, pilluhan löystyy jos sitä käyttää..

[/quote]

Mikä ihme tuossa?? miehistä 90 % luulee oikeasti että jos on ollut enemän kun sormissa laskettavan määrän eri miesten kanssa niin automaattisesti väljähtyy.  Jos kumppaneita 1 niin käytön määrä ei ratkaise.   Yleinen luulo myös se että ikä ratkaisee koon. 

[/quote]

Miten näin tyhmiä jätkiä voi olla olemassa?

Vierailija
119/253 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 12:20"]

Minä kerran pukeuduin halvaksi huoraksi miehen iloksi, eli yllätin miehen tämän tullessa kotiin korsetilla, hiuslisäkkeellä, sukkanauhoilla ja punaisella huulipunalla. Halvaksi kokonaisuuden teki se, että sukat oli jo valmiiksi rikki, hiuslisäke homssuinen halpuuden vuoksi, sekä huulipuna oli kammottavan räikeän punaista.

Oudointa oli, kun mies sanoi minulle, että asu sopii minulle hyvin....en - ehkä - olisi sitä halunnut kuulla...

[/quote]

Yritti raukka olla kohtelias. Yllätyksesi oli sen verran erilainen, ettei peruskohteliaisuudet ihan sopinu :)

Itse olen hieman vastaavassa (tosin kesymmässä) tilanteessa lipsauttanut, että olipas tosiaan yllätys, kun en olis sulta odottanut. Se otettiin vastaan niin, etten uskonut hänen voivan olla seksikäs. Ja sen olen oppinut jo aiemmin, että naisten yllätyksiin (ja kampauksen muutoksiin) pitää kommentoida tai sitten en niitä arvosta/noteeraa.

Kertokaa naiset miten näihin seksikkäisiin yllätyksiin pitäisi kommentoida.

Vierailija
120/253 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 00:18"]

Ehdotin exälle, että voisin stripata, kun löysin siihen täydellisen biisinkin! "Ei sun tarvii kun ei sulla oo siihen oikeen kroppaa...." No ei sitten... Nykyisen kanssa puin uudet sukkanauhat, korsetin ja pitkät sukat, ja sitten ihan normi kauppareissulla autossa vilauttelin miehelle vihjaavasti ostoksiani mm. hametta nostamalla. Miehen reaktio: "Onks toi sukkapako? Sulla on kyllä ihan vääränlaiset kengät..." Ja näitä tölväyksiä on enemmänkin. Nykyään viisastuneena olen jättäny kaikki viettely-yritykset pois. Mitä niillä kun tuloksena on vaan suunnaton vitutus ja paha mieli pitkäksi aikaa.... -EpäViekottelija-

[/quote]

Sama vika täällä. Ei jaksa enään yrityksiä viritellä, kun kaikki teilataan. Päivän mittaan "törmätessä" koskettelu ja halailu on ärsyttävää lääppimistä, suoraan ehdottaminen on törkeää ja kokovartalohieronta on turhaa, kun en ole oikeasti hyvä hieromaan ja öljy sotkee ja se kestääkin liian pitkään.

Kyllä sillä kerran kuussa saunan jälkeen peiton alla tyylilläkin pussit tyhjenee, mutta aika kaukana se on nautinnollisesta ja vaihtelevasta seksielämästä.