Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiko joku sokkotreffeille tällaisen 28-vuotiaan, ok näköisen miehen kanssa?

Vierailija
02.09.2006 |

Asun Etelä-Suomessa ja olen jo jonkin aikaa elänyt sinkkuna. Harrastan musiikkia, liikuntaa ja elokuvia ja olen vakituisessa työssä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä tavataan?

Vierailija
2/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 vuotias etelä-suomesta myöskin! Yksinhuoltaja 172 cm hoikka vaalea ,pitkä tukka, kehuttu kauniksi. Harrastan lukemsta, ulkoilua, ruoanlaittoa ja lapseni kasvattamista:9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-miksi olet sinkku?

ja

-mitä tarkoittaa sinusta ok-näköinen?

Vierailija
4/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni olen ok-näköinen. Olen 182cm pitkä ja painan 80kg. Tummanruskeat hiukset ja vihreät silmät.

Vierailija
5/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruma, mutta ei kauniskaan.

Vierailija
6/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin jokaisella ihmisellä on omat ulkonäkökriteerinsä ja toisen mielestä komea, on toisen mielestä ämpäriruma ja päinvastoin. Siksi sanon mieluummin että olen ok-näköinen, kuin jotain muuta.

Vierailija
7/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pistää hieman miettimään,että miksi se ex lähti etsiin uutta...?

Ja kuinka kauan erosta on? En millään jaksaisi vaivata itseäni treffeille jonkun kanssa joka tarvitseekin vain olkapäätä...

Mutta tuo ok-näköinen... Itse en pidä yhtään huonosta ihosta,joten jos omaat sellaisen,niin täysin ei...?? Ja hiusten pitää olla vahvat ja hyvin leikatut ja toivottavasti käytät jotain hyvää partavettä...? :)

Itse olen 165cm (58kg),olenko liian lyhyt...?? Tummat,puolipitkät hiukset,siniset silmät ja hymyä on kehuttu usein. Asun Helsingissä ja minulla on yksi poika.

Vierailija
8/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet liian nuori mulle...

Vierailija
9/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin minäkin mieheni tapasin 6v sitten. ja oli muuten hänet ex-vaimo jättänyt. ei sevälttämättä miehen vika ole. on naisissakin sellasia huonompia... vaikka ne itse lähtis.

Vierailija
10/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa hieman pinnalliselta. täällä olis varmaan muitakin.

itse lähtisin jos vapaa olisin. :-)

Vierailija
11/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä!!! Lapsenhoito järjestyy ja autonkin omistan. Mennään syömän ja elokuviin vai tuletko meille ja vuokrataan dvd makuunista??? Laitan hyvää syömistä. Viiniäkin on:) Vastaa!

Vierailija
12/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut tarkoitukseni. Olen kuitenkin itsekkin eronnut (2v sitten) ja huomasin tässä parin vuoden kuluessa,että näitä tarjokkaita olisi,mutta taso on kovin alhainen.. ja en sano tätä pinnallisesti,mutta varmasti muutkin treffailevat naiset ovat huomanneet saman??

Mies kuin mies kuvittelee kelpaavansa huoneen kaunottarelle,mutta annas olla jos nainen ei ole missjotain niin miehellä on oikeus ylenkatsoa... Tämän näkee varsinkin baareissa ja valitettavasti yhä enenemässä määrin nettipalsta treffeillä ym.

Vierailija
13/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ala täällä ruotia enempää eromme syistä. Ihostani huolehdin säännöllisesti, ja hiukset ovat pitkähköt, muotoon leikatut. Niin, ja on minullakin vaatimuksia/ominaisuuksia, jotka vastapuolen on hyvä tietää..

1. Tykkään rockista ja vapaa aikanani käyn silloin tällöin keikoilla. Harrastan myös itsekin soittamista.

2. Naisella pitää olla tiettyä pilkettä silmäkulmassa, mutta osata myös keskustella syvällisesti. En jaksa kikattavaa tyhjäpäätä kuin ehkä yhdenillan suhteen verran.

3. Jos hakee pelkkää panoseuraa, voi unohtaa saman tien. Sellaista seuraa saan baarista muutenkin, jos haluan.

ap

Vierailija
14/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta en ala täällä ruotia enempää eromme syistä. Ihostani huolehdin säännöllisesti, ja hiukset ovat pitkähköt, muotoon leikatut. Niin, ja on minullakin vaatimuksia/ominaisuuksia, jotka vastapuolen on hyvä tietää..

1. Tykkään rockista ja vapaa aikanani käyn silloin tällöin keikoilla. Harrastan myös itsekin soittamista.

2. Naisella pitää olla tiettyä pilkettä silmäkulmassa, mutta osata myös keskustella syvällisesti. En jaksa kikattavaa tyhjäpäätä kuin ehkä yhdenillan suhteen verran.

3. Jos hakee pelkkää panoseuraa, voi unohtaa saman tien. Sellaista seuraa saan baarista muutenkin, jos haluan.

ap

Vierailija
15/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae treffiseuraa tälle illalle, vaan seuraavalle viikonlopulle. Tänä viikonloppuna lapset ovat minulla ja käytän aikani heidän kanssaan touhuamiseen.

Jos sua kiinnostaa tavata myöhemmin, niin mites edetään? Tänne ei varmaan saa laittaa sähköpostilinkkiä yhteydenpitoa varten?

ap

Vierailija
16/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
17/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska tavata sinua, mut asut tosi kaukana..

Vierailija
18/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin pidän rockista ja keikoilla tykkään käydä. Tyhjäpääkään en ole... mutta ikää sulla olisi voinut olla hiukan enemmän;) Toivottavasti sinua onnistaa ja hauska idea kun tulit vauva-palstalle;)

Vierailija
19/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr_rock@luukku . com

Vierailija
20/30 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tekis mieli laittaa postia tulemaan, mut tosiaankin välimatkaa olisi niin paljon ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi