IS: Karita Mattila - Spärdäri koko ajan kassissa
Karita Mattila, 61, pöyristyi miesten suhtautumisesta kondomin käyttöön sitten hän läväytti julki tyhjentävän kuvan https://www.is.fi/viihde/art-2000008281350.html
Kommentit (147)
Mikä ihmeen tarve saada julkisuutta tälläisillä ulostuloilla? Pidin ennen fiksumpana
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tarve saada julkisuutta tälläisillä ulostuloilla? Pidin ennen fiksumpana
Tosi originelli osallistuminen tähän keskusteluun, ei olekaan kuin n. 89 samankaltaista ihmettelyä tässä ketjussa. Varmasti hankalaa on elämä, kun kaikki on niin ihmeellistä ja hämmentävää.
Ite oon 63 ja mun seksielämä on ohi, en yhtään kaipaa. Aikanaan sitä lajia oli runsaasti, kivaa oli enkä antais pois sitä aikaa rakkaani kanssa, mutta nyt ei tartte enää, voi keskittyä muihin asioihin. Elämä on ihanaa🥰
Vierailija kirjoitti:
Karita Mattilalla kortsuja kassissa ja Kaija Koolla Marianne karkki peräreiässä. Mä olisin todellakin voinut elää ilman näitä tietoja.
Mikä tämä Koo ja karkkijuttu oikein on?
Kauheeta olis jos pitäis päästää lähietäisyydelle suht tuntemattomien miesten vehkeitä....seksiin tarviin tunnetta, rakastumista, pelkkään hässimiseen ei oo mitään tarvetta. Ja oon melki Karitan ikäinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmänhän Karita on ollut esillä näistä seksipuheistaan kuin ansiokkaista esiintymisistään maailman estradeilla yhteensä.
Elämme huomiotaloudessa.
Toisaalta ellei olisi luonut uraa maailman estradeilla, ei hänen seksipuheitaan ip-lehdet uutisoisi.
Toisaalta paljonko keskivertokansalaista kiinnostaa hänen "ansiokkaat esiintymisensä maailman estradeilla"? Itse tunnistan nimen, että on ollut lööpeissä jo kauan sitten, ja joo laulaja, mutta so what? Ei voisi vähempää kiinnostaa oopperat tai että mitä hän tarkalleen laulaa/on laulanut silloin, kun pääsi laulamalla esille.
Hienoa nämä naiset jotka kuntoilee pitää huolta itsestään ja terveydestään. Hyvä !
Harvemmin tavalliselle miehelle tarjoutuu mahdollisuus ex-tempore seksiin, joten mitä järkeä kantaa kondomia mukana. Useimmat miehet joutuvat tekemään valtavasti töitä sen eteen, että saavat seksiä. Seksiä harrastetaan sitten kotona jos ylipäänsä harrastetaan.
Kondomin käytöstä muistuttelu oli ihan asiallista ja ajankohtaista, eikä mua oikeastaan nuo seksijututkaan häiritse (vaikka mauttomia ovatkin), koska mun mielestä "seksuaalisen avoimuuden aste" on ihan oma valinta, jota ulkopuolisten ei tulisi moralisoida.
Enemmän häiritsee tämä silminnähden epävakaa käytös, joka lähentelee jo narsismia tai muuta persoonallisuushäiriötä. Tai sitten kyseessä on jokin mielen sairaus ja/tai riippuvuus. Kummassakaan tapauksessa henkilön ei kannattaisi koko ajan avautua asioistaan julkisesti.
En ymmärrä tämän kaltaista hehkuttelua, kun tautiriskiltä ei voi täysin välttyä kortsullakaan ja esim. oraalia ei kannattaisi harrastaa muiden kuin uskollisen vakikumppanin kanssa. Tai voihan sitä todella eroottista kelmua käyttää välissä.
Kannattaa käydä lueskelemassa ko. henkilön twiittejä ja tehdä omat diagnoosit, ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tämän kaltaista hehkuttelua, kun tautiriskiltä ei voi täysin välttyä kortsullakaan ja esim. oraalia ei kannattaisi harrastaa muiden kuin uskollisen vakikumppanin kanssa. Tai voihan sitä todella eroottista kelmua käyttää välissä.
Lieköhän Karitan ääni mennyt suojaamattomasta oraaliseksistä? Tästä voisi myös avautua somessa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä lueskelemassa ko. henkilön twiittejä ja tehdä omat diagnoosit, ei ole vaikeaa.
Tarpeeksi ärsyttäviä nämä IS-referaatit, kiitos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hullun kiilto ainakin on silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksi vanhuudenhöperöyden merkki on yliseksualisuus
Liekö Karitalla ketään, joka veisi hänet hoitoon? Aika julmaa, miten iltapäivälehdet revittelevät näillä mahdollisesti sairaan ihmisen epätasapainoisilla some-postauksilla.
Eikös tuo "vanhuudenhöperö" just konsertoinut Lontoossa, joten ei nyt kovin epätasapainoinen voi olla :) Kaikkia kauniita julkkisnaisiahan näillä palstoilla ohjaillaan hoitoon...
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta olis jos pitäis päästää lähietäisyydelle suht tuntemattomien miesten vehkeitä....seksiin tarviin tunnetta, rakastumista, pelkkään hässimiseen ei oo mitään tarvetta. Ja oon melki Karitan ikäinen!
Sama vaikka olenkin 20 vuotta nuorempi. Tuota säätöä ja irtoseksiä tuli harrastettua nuorena ihan omiksi tarpeiksi ja kun on päässyt parisuhdeseksin makuun niin eihän huonompaa enää edes kelpuuta.
Ja kun tämä joskus loppuu niin sitten olen ihan mieluusti ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmänhän Karita on ollut esillä näistä seksipuheistaan kuin ansiokkaista esiintymisistään maailman estradeilla yhteensä.
Elämme huomiotaloudessa.
Ehkä niissä lehdissä joita luet ei oikein ole ooppera-arvosteluja? Jos oikein arvaan, luet Seiskaa.
Siellä on taidettu mainita kaikista Mattilan menestysrooleista vain nimirooli Richard Straussin Salomesta, ja siitäkin vain yksi osa, seitsemän hunnun tanssi?
Tämä. Nainen on ollut maailmankuulu oopperasopraano ja seiskat raportoi vain erot ja romanssit ja värikkäimmät ulostulot :)
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin tavalliselle miehelle tarjoutuu mahdollisuus ex-tempore seksiin, joten mitä järkeä kantaa kondomia mukana. Useimmat miehet joutuvat tekemään valtavasti töitä sen eteen, että saavat seksiä. Seksiä harrastetaan sitten kotona jos ylipäänsä harrastetaan.
Harvemmin sitä tarjoutuu naisellekaan (thank god) joten tarvetta kortsun kantamiselle arjessa työpaikan kulkuluvan ja bussilipun kanssa ei ole.
Iltamenot on eri juttu, etenkin jos lähtee radalle haku päällä.
Hassu ajatuskin varautua arkiseen työmatkaan tai shoppailurundiin kortsuilla.
Karita kuvaa itseään kusisissa kalsareissa vessassa, ja nyt tämä. Mikä vaivaa meidän maailman tähteämme?