Mistä palstalla keskustellaan maailmanlopun koittaessa ?
Millaisia keskusteluja palstalla käydään silloin, kun maailmanloppu on koittamassa, silloin kun kulkutaudit tappavat ihmisiä, maanjäristykset ja tulivuoret tuhoavat suuriakin kaupunkeja., tsunamanit hävittävät suurkaupunkeja. Ja perussuomalaiset ovat hallituksessa. ?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt vai?
Sitten kun maailmanloppu koittaa. En tiedä milloin sellainen asia tapahtuu.
Jotkut sanovat että tämä on juuri sitä mistä tiedemiehet ovat varoittaneet teitä jo vuosikymmenten ajan, ei tämän pitäisi tulla kellekään yllätyksenä. Tähän jotkut vastaavat: "Mutta kun keskiajan lämpimällä kaudella viikingit viljelivät appelsiineja ja banaaneja Grönlannissa".
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sanovat että tämä on juuri sitä mistä tiedemiehet ovat varoittaneet teitä jo vuosikymmenten ajan, ei tämän pitäisi tulla kellekään yllätyksenä. Tähän jotkut vastaavat: "Mutta kun keskiajan lämpimällä kaudella viikingit viljelivät appelsiineja ja banaaneja Grönlannissa".
Kyllä ne viikingit pystyivät sitten valtaviin ihmeisiin... ei onnistuisi näinä päivinä.
Mitä jos uutisoitaisiin, että iso meteoriitti törmää maapalloon kuukauden kuluttua ja maapallo tuhoutuu. Miten sekaisin elämä menisi, kun juuri kukaan ei varmaan enää kävisi töissä? Miten itse viettäisit viimeisen kuukauden?
Silloin puhutaan vain seposta. Miksi seppo teki sen? Niin katsokaas seppo on valittu syylliseksi mailmanloppuun, Voi sitä seppoa minkä tulee tekemään.
Vaimo nalkuttaa vaikka metsästin kauriin, kalttasin, suolistin, valutin veret ja tein siitä pihvejä. Sitten kun vaimon olisi pitänyt paistaa ne, sanoin et hoida akka hommasi, niin minä olen sika ja saamaton. Vaimo metsäpirtillä vaan lukee kirjoja.
Juttua riittää ihmisestä, joka aloittaa aamulla ja lopettaa illalla satuilunsa täällä. Elämä hukassa?
Vierailija kirjoitti:
Kysytään ruokasäästövinkkejä.
Ja hamstraajat haukkuu meitä taviksia, jolla ei ole 200kg sika-nautaa valmiiksi kaapissa.
Väitellään siitä laillistetaanko Kannabis vaiko eikö.
Niinkuin Nooan päivinä, vain 8 henkeä pelastui.