Pelkäätkö kuolemaa?
Onko täällä kenelläkään samanlaista pelkoa kuin minulla? Pelkään nimittäin ihan kamalasti kaikenlaisia asioita, varsinkin nyt kun sain vauvan (2kk). En ole aiemmin tajunnutkaan, miten kovasti esim kuolemaa voi pelätä, että vauvalle tai minulle tai miehelle sattuu jotain ja kaikki menee. Ei tämä nyt vielä elämää rajoita, mutta miettiiköhän näin kukaan muu täällä...?
Kommentit (28)
Oli muuten aika hyvä toi juttu, kiitos vaan linkistä. Sitte vaa jos omassa elossa osaisi olla jotenkin reipas ja olla pelkäämättä. En kyllä kovin hyvin sitä tee.
Aika uskomattomalta kuulostaa. Ja vielä voi kertoakin siitä. Minä en kyllä haluaisi.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:00"]
en pelkää. en omaani enkä muiden.
[/quote]
Kun mun lapset olivat pieniä, varsinkin kun olivat ihan vauvoja, mullakin oli vahva kuolemanpelko. Ehkä se liittyy jotenkin hormoneihin, en tiedä.
Mutta ohi on mennyt eläessä, enää ei murehdituta. Satunnaisesti käy mielessä miten paljon jäisi kokematta lasten elämää jos nyt henki lähtisi, mutta se iskee vain jos kuulee jonkun ikäiseni tai nuoremman kuolleen. Aika harvoin siis onneksi.
Hyvä, että tää nousi esille! Mulla ihan samanlaisia fiiliksiä kuin ap:llä. Onko tosiaan niin, että ne on "vaan" hormonit? Meneekö tämä siis ohi?
En vaan odotan sitä kuin kuuta nousevaa.