Pettäjän elkeet?
Olen alkanut epäillä miestäni koska hän aina tyhjentää työläppäristään sivuhistorian ja puhelimestaan lokitiedot. Ei myöskään anna minun katsoa hänen sähköpostiaan ja useamman kerran vuodessa käy kavereidensa kanssa "saunailloissa" joihin en saa osallistua. Suuttuu myös jos soitan tarkastus soiton kavereille/töihin/sukulaisille kun on siellä.
Kommentit (7)
Kyllähän tuossa monta epäilyttävää seikkaa jo on. Itsekään en ole koskaan ymmärtänyt miesten "saunailtoja" ja miksi naiset eivät voi tulla niihin mukaan. Tiliotteista on hyvä seurata missä käynyt ja milloin.
Palkkaisin nyt ainakin yhden etsivän varjostamaan, ja luikauttaisin laskun salaa miehen osastolle;)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 17:01"]
Palkkaisin nyt ainakin yhden etsivän varjostamaan, ja luikauttaisin laskun salaa miehen osastolle;)
[/quote]
Joillekin käynee maksuks muukin kuin riihikuiva seteli..:)
Kyllä minäkin suuttuisin, jos perääni soitettaisiin jotain tarkistussoittoja.
Kaikilla ei edes tallennu tiedot netissä olosta kun ne estää selaimen asetuksista tallentumasta (miksi ei kun ne poistuu muutenkin). Myöskin voi tehdä niin että kun selain sulkeutuu poistuvat tiedot vasta tällöin.
Hänen oma puhelimensa ja läppärinsä ei kuulu sinulle ja sinulla ei ole asiaa niihin!
Ja ethän sä jumalauta voi mennä ainoona naisena miehille ja työkavereille tarkoitettuun saunailtaan! Kyllä mua hävettäis myös jos mun mies soittelis mustasukkasena mun kavereille että oonko siellä kylässä...
Eroa ensi tilassa, selvä tapaus!