Haluaisin ihan hirveästi ruveta harrastamaan viikonloppuisin karavaanausta mutta mieheni ei suostu!
Oli porukoitteni vaunu lainassa ja mies ei löytänyt reissusta kun valittamista. Oli hankala ajaa hinaten kärryä, kemsa niin matala että pallit roikku vedessä, leirintäalueella muut vaunut liian lähellä, hankala tehdä kunnon ruokaa valivalivali!
Kommentit (28)
Karavaani hommaan pitää olla intohimo, muuten se on kidutusta. Ketään ei pidä pakottaa ainakaan. Ja että kuskiksi vielä pitäisi miehen ryhtyä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä miestä siinä tarviit? Parisuhteessa saa olla jotain omaakin.
Mulla ei ole ajokorttia ja ollaan niin kiireisiä viikolla että oikeestaan viikonloput on meidän ainoota yhteistä aikaa. Ap
Aja ajokortti ja hinaa itse. Noiden homekoppien kuskaaminen on ihan saatanasta.
No ei ole, kun on hyvä auto ja kevyt vaunu. Mutta tosiaan melko heikot eväät ap:llä yrittää pakottaa äijä johonkin mitä se ei halua.
Mulla oli oma vaunu ja itse hinasin.
Pallien roikkuminen kemssan vesisäiliöön vaikuttaa normaalista poikkeavalta. Onko hän vitjamuna, auttaisko jokin pienennysleikkaus?
Ihan normaalit munat sillä on mitä nyt pallit roikkuu enemmän ja on ehkä vähän tummemat kun muilla mitä oon nähnyt. Kakkos hädällä ei ikinä käydä vaunussa vaan yleisissä vessoissa. Se on ihan vanhempieni kanssa sovittu ja jos joskus saan oman vaunun niin aijon pitää siitä kiinni. Ap
No mä toimin sillä tavoin että menin vaunukauppaan ja ostin vaunun, joka kiinnitettiin vetokoukkuun ja lähdettiin menemään. Vuorotellen ajettiin.
Ap ei taida tietää, ettei automaatilla vedetä kummoistakaan vaunua. Pakko opetella manuaalivaihteet ja mielellään oltava nelivetoinen.
Karavaanareilla tarkoitetuilla leirintäalueilla on aina se kantaporukka, joka pitää vaunuaan ympäri vuoden siinä samassa paikassa, ja omasta mielestään on oikeutettu puuttumaan toisten karavaanarien elämiseen ja olemiseen. Siinä ne ylipainoiset ja alkoholisoituneet ihmiset tölläävät uutta asuntovaunua, ja kurkkivat sisään ja availevat toisten ihmisten vaunujen ovia omin lupinensa.
Vierailija kirjoitti:
Ai siis ryyppäämistä ja parinvaihtoa? En ihmettele ettei miestä kiinnosta.
Vanhempani ovat uskovaisia ja heillä on valvontakamera vaunussa joten ei siellä siedä ryypiskellä. Enemmän ajattelin köllöttelyä ja ulkoilua ja illalla tilata kebabit ja vaikka lukea toisimmelle ääneen. Sellasta pakoa arjesta. Ap
Karavaanarit ovat sosiaalista porukkaa ja ystävällisiä toisilleen. Ja mulla vuosien kokemus eri puolilla Eurooppaa ja Suomea.
Saa olla itsekseen jos haluaa mutta juttuseuraa on aina lähellä. Lisäksi huoltorakennukset nykyään erittäin siistejä ja saunat parempia kuin omani!
Mökki sopii ehkä paremmin niille, joilta ei tuo juttelu oikein suju.
Sun miehesi ei pidä karavaanauksesta. Tavallaan ymmärrän, jos hän joutuu ajamaan autoa, puleeraamaan sen vaunun kanssa ja muutenkin tekemään kaiken sen työn, kun sinä istut kyydissä, nautit ja pakenet arkea.
No ei ole hauskaa missään tuollaisella parilla. Ei edes kotona. Suupieliä roikuttelette ja syötte sohvalla.
Reissussa on tietenkin työläämpää eikä teistä kummastakaan löydy reippautta saati seikkailunhalua.