Voiko Whatsapp viesti jäädä näkemättä?
Olen lähettänyt useamman Whatsapp viestin ja niitä ei ole luettu. Voiko tähän olla mitään kunnon selitystä muuta kuin että vastaanottaja ei halua lukea niitä? Voiko viestit jäädä jostain syystä näkemättä? Näyttää että viestit on menneet perille. Tähän ei liity mitään tunteita tai suhteita. Tämä on ihan neutraali asia.
Kommentit (11)
onko 2 vai 1 viivaa luettu-merkissä
Voihan ne poistaa lukematta. Jotakuta ei kiinnosta sun viestit.
Ei muita "kunnon" selityksiä kuin se, että sähköisessä viestinnässä voi mikä tahansa jäädä toimimatta, eikä koskaan tiedä, millaiset taidot toisella osapuolella on. Todennäköisin vastaus on se, että vastaanottaja ei tosiaan halua lukea viestejäsi, mutta muitakin on. Kovin tärkeitä asioita ei voi jättää yhden kanavan varaan.
Kaikki eivät pidä lukukuittauksia päällä.
Mun vanha puhelin toimi vähän miten sattuu, whatsapp viestit saattoivat tulla tunteja myöhemmin perille, lähetysaika näkyi oikein, mulla puhelin ilmoitti viestin saapuneeksi milloin huvitti.
Jos näkyy kaksi harmaata väkästä viestin oikeassa alakulmassa, on viestit toimitettu vastaanottajalle. Jos yksi, niin ei ole toimitettu.
Jos taas kaksi sinistä väkästä, on vastaanottaja lukenut sen.
Onhan numero oikein mihin yrität lähettää viestejä?
Voi olla, että on huitaissut ilmoituksen viestistä pois ja ajatellut että katsoo myöhemmin. Itse teen näin useasti ja sitten vahingossa unohdankin koko viestin...
Jos on lukenut viestit esikatselussa, mutta ei ole vielä vastannut tai sitten lukukuittaukset ei ole päällä.
Jos lähettää kuvia tai kuvatiedostoja vaikka kuitteja, niin mä katon ne usein Galleriasta. Silloin voi näyttää siltä, että ei lue.
Ei ainakaan stalkkerilta.