Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilaatteko netistä silmälaseja?

Vierailija
22.09.2021 |

Mä olen parit lasit tilannut ja olen todella tyytyväinen. Ovat laadukkaan ja onneksi istuneet päähänkin hyvin, ja näkee :). Hintaa tullut noin 50 laseille.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan?

Vierailija
2/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parit lasit tilannut netistä. Minulla on vain -0,75, eli sen vahvempia en netistä tilaisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut parit ja ovat olleet kyllä hintaansa nähden yllättävän laadukkaita. Ongelmana on se ettei oikein etukäteen voi testata sopiiko malli omille kasvoille, mutta muuten olen todella tyytyväinen. Nopea palvelu ja sitä on tuote ollut kuin pitääkin.

Vierailija
4/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parit lasit tilannut netistä. Minulla on vain -0,75, eli sen vahvempia en netistä tilaisi!

Mikset vahvempia? Mulla on -2 ja erittäin hyvtä lasit olen saanut. 

Vierailija
5/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut parit ja ovat olleet kyllä hintaansa nähden yllättävän laadukkaita. Ongelmana on se ettei oikein etukäteen voi testata sopiiko malli omille kasvoille, mutta muuten olen todella tyytyväinen. Nopea palvelu ja sitä on tuote ollut kuin pitääkin.

Tähän vielä lisäyksenä että omat arvot -2,25 ja -2,5.

Vierailija
6/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kun mietityttää monitehojen mitoitus, eli miten se tehdään nettitilauksessa

Onko tästä kellään kokemusta?

Vierailija
7/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Ruotsista viimeksi.

Tiesittekö muuten että valtaosan silmälasien sangoista koko maailmassa valmistaa yksi firma. Siksi niiden hinnat on niin järkyttävät.

Vierailija
8/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sankoja saa ainakin Favopticilta valita kotiin kokeiltavaksi muutamat.

Vierailija
9/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö muuten että valtaosan silmälasien sangoista koko maailmassa valmistaa yksi firma. Siksi niiden hinnat on niin järkyttävät.

Luxottica Group S.p.A. on italialainen yritys, joka on maailman suurin silmälasien valmistaja ja markkinoija. Se vastaa yli 80 prosentista tunnettujen merkkikehysten ja -aurinkolasien valmistuksesta ja myynnistä. Liikevaihto: 9,493 miljardia EUR (2019)

Vierailija
10/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo kun mietityttää monitehojen mitoitus, eli miten se tehdään nettitilauksessa

Haet optikolta tai silmälääkäriltä reseptin. Optikko saattaa nikotella kun et osta siltä kalliita laseja mutta parempi hän hapan kuin sinä hapan. 

Vierailija
11/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa silmälasiuran alussa viitisen vuotta sitten kokeilin.

Nykyään arvostan linssien laatua sen verran, että en enää tilaa. Halpoja kehyksiä ja linssejä saa kauppakeskusten ketjuistakin.

Vierailija
12/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajankorkeus on kehyskohtainen, että täytyy mitata suoraan siitä kehyksestä. Jos et saa kehystä kotiin kokeiltavaksi, unohda koko juttu.

Vierailija
13/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitoitus? Siten kuin määrittelet tilaukselle silmälasireseptisi mukaan.

Vierailija
14/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa silmälasiuran alussa viitisen vuotta sitten kokeilin.

Nykyään arvostan linssien laatua sen verran, että en enää tilaa. Halpoja kehyksiä ja linssejä saa kauppakeskusten ketjuistakin.

mä en erota linssien laadussa eroa optikolta tai tuolta netistä tilattuna. Molempia on. Mitä eroa huomaat? Mulla on siis myös hajataittoa yms.

Vierailija
15/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuottaa vaikeuksia hahmottaa miten lasit sopii kasvoille. Onko liian leveät, näkyykö kulmakarvat, muoto..ymym ni mielummin ostan liikkeestä varmasti sopivat.

Vierailija
16/16 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuottaa vaikeuksia hahmottaa miten lasit sopii kasvoille. Onko liian leveät, näkyykö kulmakarvat, muoto..ymym ni mielummin ostan liikkeestä varmasti sopivat.

no toki on myös liikkeestä oikeasti kasvoille sopivat hankittu mutta extralaseiksi olen tilannut netistä. Lisäksi tilasin juuri päätelasit siniovalosuodattimella hintaan 60e.