Tyttöni on raskaana turkkilaiselle hotellisiivoojalle
Kävi Turkissa tyttöjen reissussa ja tällainen tuliainen sieltä sitten tuli. Toivottavasti ei sentään HIViä. Pitkään tyttö salasi lapsen isää (ei ole ollut poikaystävää) ja vihdoin kertoi että hotellin siivoojamies se isä on. No nyt sitten valmistautuu maha pystyssä YO-kirjoituksiin. Kyllä taas saa hävetä tytön tekemisiä, asutaan vielä pikkukaupungissa, jossa juorut kulkee.
Kommentit (27)
Kirjoitit, että taas saa hävetä tytön tekemisiä. Miten muuten tyttö on teille sitä häpeää tuottanut?
Tällaista seuraa, kun tyttö ei arvosta itseään tarpeeksi. Hakee rakkautta ja hyväksyntää, ja kuka tahansa vilkkusilmä kelpaa.
Äidit, te annatte itse esimerkin tytöille. Arvostakaa itseänne, ja opettakaa tytöt arvostamaan ja rakastamaan itseään. Terve omanarvontunto on paras ehkäisykeino.
Yök, suomi huora taas liikenteessä ja yhteiskunta maksaa. Tälle pitää ruveta tekemään jotain.
Ei ihme jos harmittaa kun näitä asenteita lukee. Puhukaa nuorille kondomeista ja ostakaa niitä niille niin että ne tulevat tutuiksi. Silloin niitä varmaankin uskaltaa käyttää tarvittaessa. Mutta onnea teille.
Mielestäni lapsella on oikeus tietää juurensa molemmin puolin. Se tuskin onnistuu ellei isälle ilmoiteta asiasta.
Tue tyttöäsi nyt että hän saa suoritettua kirjoitukset kunnialla. Kuten joku kirjoitti niin kirjoitukset nyt ja sitten jatko-opiskelut äitiysloman jälkeen. Jos tyttäresi kerran lapsen aikoo pitää niin sitten asia on niin. Toivottavasti et itse omalla käytökselläsi lisää tulevan lapsenlapsesi häpeäntunnetta. Anteeksi tämä pirteys, mutta mulla on hyvä aamu; jos vain pystyt olemaan lapsesi tukena (hän varmasti itsekin kyllä tietää että jokin tässä nyt meni vähän vikaan) niin kaikki tulee menemään hyvin. Laitatte asiat menemään hyvin. Tyttäresi tulee pärjäämään kuten myös tuleva lapsenlapsesi.
Parinkymmenen vuoden kuluttuu etsii isäänsä Kadonneen jäljillä-ohjelmassa :D