Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Voisitko seurustella armeijan käyneen naisen kanssa?

Vierailija
08.11.2014 |

Jolla olisi ehkä korkeampi sotilasarvo kuin itselläsi.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Tulisiko se sitten kestämään on aivan eri asia. Olen armeijan käynyt, myöhemmin täydennyspalveluksella sivariksi siirtynyt Joten itselläni ei ole enää minkäänlaista sotilasarvoa. En kyllä pidä armeijan käymistä millään tapaan hienona, toisin kuin ilmeisesti nämä intin vapaaehtoisesti käyneet naiset. 

Vierailija
2/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos nainen olisi dominoiva spolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta paskan vertaa. Minulle tärkeimpiä seikkoja naisessa ovat: ulkonäkö, älykkyys, luonne sekä hygienia.

Vierailija
4/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:32"]Voisin. Tulisiko se sitten kestämään on aivan eri asia. Olen armeijan käynyt, myöhemmin täydennyspalveluksella sivariksi siirtynyt Joten itselläni ei ole enää minkäänlaista sotilasarvoa. En kyllä pidä armeijan käymistä millään tapaan hienona, toisin kuin ilmeisesti nämä intin vapaaehtoisesti käyneet naiset. 
[/quote]

Intin käyneitä naisia tuskin kiinnostaa muiden mielipiteet.

Vierailija
5/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Armeija ei ole naisen paikka. Nainen pysykön hellan ääressä kotona.

M47

Vierailija
6/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:32"]Voisin. Tulisiko se sitten kestämään on aivan eri asia. Olen armeijan käynyt, myöhemmin täydennyspalveluksella sivariksi siirtynyt Joten itselläni ei ole enää minkäänlaista sotilasarvoa. En kyllä pidä armeijan käymistä millään tapaan hienona, toisin kuin ilmeisesti nämä intin vapaaehtoisesti käyneet naiset.  [/quote] Intin käyneitä naisia tuskin kiinnostaa muiden mielipiteet.

[/quote]

sen enmpää kuin miehiä kiinnostaa armeijan käyneiden naisten mielipiteet. itse en ainakaan oikein kovin vakavasti voi ottaa. 

Vierailija
7/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:32"]Voisin. Tulisiko se sitten kestämään on aivan eri asia. Olen armeijan käynyt, myöhemmin täydennyspalveluksella sivariksi siirtynyt Joten itselläni ei ole enää minkäänlaista sotilasarvoa. En kyllä pidä armeijan käymistä millään tapaan hienona, toisin kuin ilmeisesti nämä intin vapaaehtoisesti käyneet naiset.  [/quote] Intin käyneitä naisia tuskin kiinnostaa muiden mielipiteet.

[/quote]

sen enmpää kuin miehiä kiinnostaa armeijan käyneiden naisten mielipiteet. itse en ainakaan oikein kovin vakavasti voi ottaa. 
[/quote]

se on sun ongelmasi, ei mun

Vierailija
8/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vaimoni armeijassa, hänellä on korkeampi sotilasarvo kuin minulla. Olen harkinnut täydennyspalvelukseen menemistä - armeijan käyminen ja mitä siellä tehtiin on vain yksi elämänvaihe ja osa-alue eikä lopulta kerro ihmisestä juuri mitään, varsinkaan vuosia palveluksen suorittamisen jälkeen.

Vierailija
9/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Mulle on ihan sama jos nainen haluaa käydä armeijan. Käykööt ihan vapaasti. Muttei sellainen naistyyppi minua kiinnosta. Ja omasta kiinnostuksestani saan kait päättää itse. 

Vierailija
10/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:06"]En. 

Mulle on ihan sama jos nainen haluaa käydä armeijan. Käykööt ihan vapaasti. Muttei sellainen naistyyppi minua kiinnosta. Ja omasta kiinnostuksestani saan kait päättää itse. 
[/quote]

Mikä naistyyppi? Niputat tuhannet naiset yhdeksi tyypiksi? Yksinkertaisuuden huippu

Vierailija
11/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka munaton hiiri täytyy miehen olla, jos ei armeijan käynyt nainen "kelpaa" (lue: uhkaa hiiren miehisyyttä)? Hilarious!

Vierailija
12/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:19"]

Kuinka munaton hiiri täytyy miehen olla, jos ei armeijan käynyt nainen "kelpaa" (lue: uhkaa hiiren miehisyyttä)? Hilarious!

[/quote]

Kuinka pilluton rotta täytyy naisen olla jos ei armeijaa käymätön mies "kelpaa"? 

Vierailija
13/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:19"]

[/quote]

Kuinka pilluton rotta täytyy naisen olla jos ei armeijaa käymätön mies "kelpaa"? 

[/quote]
No oletpas sä hulvaton, niin sivaltavaa ja hauskaa läppää etten kestä.

Vierailija
14/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:19"] Kuinka munaton hiiri täytyy miehen olla, jos ei armeijan käynyt nainen "kelpaa" (lue: uhkaa hiiren miehisyyttä)? Hilarious! [/quote]   Kuinka pilluton rotta täytyy naisen olla jos ei armeijaa käymätön mies "kelpaa"?    [/quote] No oletpas sä hulvaton, niin sivaltavaa ja hauskaa läppää etten kestä.

[/quote]

Ei sen pitänyt olla hauskaa lainkaan. 

Esitin vain vastakysymyksen, koska monet naiset jakavat tuon asenteen. Miksi vain miehen pitäisi tykätä kaikenlaisista naisista? Eihän tuossa ole mitään logiikkaa! 

Vierailija
15/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kerro inttijuttuja ja käytä inttislangia niin käy minulle :)

Vierailija
16/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tottakkai, ei vaikuta minun naisvalintoihin naisen armeijan käyminen/käymättömyys/sotilasarvo. Tosin nykyinen vaimo on "sivari", itse ole res.ylikersantti.

Vierailija
17/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä se voisi olla aika mielenkiintoinen kokemus kun yhden asteen verran ylemmän arvon omaava  asiallisesti milffiintynyt reservin majuri ottaisi kontillaan meikäläiseltä poskeensa...

Vierailija
18/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ehkä ekana ihastuis naiseen, joka viihtyy armeijassa :D

EI ne sotilaat yleensä ihan tervepäistä porukkaa ole. Oman luonteensa se vaatii. Ja naisethan menee sinne vapaahetoisesti, joten heillä on tuollainen luonne. Ammattitappajan luonne. 

Vierailija
19/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella, vaikka itse en luultavasti tule edes käymään armeijaa.

Vierailija
20/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:32"]

No en ehkä ekana ihastuis naiseen, joka viihtyy armeijassa :D

EI ne sotilaat yleensä ihan tervepäistä porukkaa ole. Oman luonteensa se vaatii. Ja naisethan menee sinne vapaahetoisesti, joten heillä on tuollainen luonne. Ammattitappajan luonne. 

[/quote]

Olet siis sitä mieltä, että kaikilla naisilla on samanlainen luonne? Varsin mielenkiintoinen yleistys, ottaen huomioon että vuosittain palvelukseen hakeutuu noin 400-500 naista, muutamana viime vuonna ilmeisesti enemmän. Kun puhutaan noin suuresta joukosta, ei voida yleistää varsinkaan minkään noin epätarkan mielleyhtymän kuten "tietynlaisen luonteen" perusteella.

Sori, palkoja nokassa mutta jäi mietityttämään.