Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika rohkeaa tällaisena esim.ebola-aikana

Vierailija
31.10.2014 |

julistaa ettei usko Jumalaan. Se kun voi kuolema tulla vaikka heti ja taivaaseen pääsy estynyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama se sun "taivaas". Katsos kun en usko jumalaan, enkä myöskään mihinkään taivaaseen tai helvettiin.

Vierailija
2/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Jumala kuitenkin näe sydämeen? Mitään uskoa ei kannata näytellä. Jos ei usko, niin ei usko, ei se siitä muutu.

Näin uskovaisena minua imetyttäisi Jumala, joka rankaisisi luotuja kuviaan siitä, että nämä ovat rehellisiä. Lisäksi kun se usko on lahja, niin Jumalako rankaisisi luotujansa sillä, ettei ole itse lahjoittanut uskoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se muka rohkeaa on?
Ehkä se olisi sellaisen näkökulmasta, joka itse uskoo, mutta koittakaa tajuta, että se uskomattomuuttaan julistava ei oikeasti usko. Mitä pelättävää on sellaisella, joka ei usko helvetin olemassaoloon, eikä näin ollen usko voivansa sinne joutua? 
Vai oletko niitä "Pascalin vaaka" -ihmisiä, joiden mielestä kannattaa uskoa varmuuden vuoksi? Kyllä se jumala varmasti näkee feikkiuskovien läpi.

Vierailija
4/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 08:39"]Mulle on ihan sama se sun "taivaas". Katsos kun en usko jumalaan, enkä myöskään mihinkään taivaaseen tai helvettiin.
[/quote]
Ei se Jumalan olemassa olo ole onneksi sinun uskosta kiinni :)

Vierailija
5/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 09:03"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 08:39"]Mulle on ihan sama se sun "taivaas". Katsos kun en usko jumalaan, enkä myöskään mihinkään taivaaseen tai helvettiin. [/quote] Ei se Jumalan olemassa olo ole onneksi sinun uskosta kiinni :)

[/quote]

Ei tietenkään ole. Eikä kenenkään muunkaan muuten. Jokainenhan saa uskoa just siihen mihin uskoo. Ei ole minulta pois, eikä minun ateismini pitäisi olla pois keneltäkään muulta.

Vierailija
6/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh ap. Ilkeät ihmiset eivät pääse taivaaseen.