Mies! Voisitko seurustella armeijan käyneen naisen kanssa?
Jolla olisi ehkä korkeampi sotilasarvo kuin itselläsi.
Kommentit (55)
Voisin ja ilmoitin skapparille kun kysyttiin haluanko mennä aukkiin tai rukkiin, että ei kiinnosta ja käyn minimiajan, jos ei kelpaa päätös, lopetan intin.
Terveisin: reservin korppi/ tarkka-ampuja.
Mulla oli parempaakin tekemistä kuin mädäntyä jossain armeijassa.
EN: sellaiset eivät ole oikeita naisia.
Maataan puolustava nainen on OIKEA nainen.
Veikkaan, että ne naiset jotka intin käy loppuun heillä on myös kova motivaatio päästä aukkiin tai rukkiin, minulta tämä motivaatio puuttui, koko laitosi ei voinut vähempää kiinnostaa, enkä ollut ainoa. Joten tätä taustaa vasten voisi kuvitella, että monilla intin käyneillä naisilla on vähintään alikessun natsat. Monet miehet jouduttiin pakottamaan menemään aukkiin tai rukkiin, sen muistan, sillä se tiesi monen kuukauden lisäkakkua lusittavaksi.
En ikimaailmassa. Pakko olla täysi aivopesty vajukki ja hyödyllinen idiootti sellaisen naisen.
Täällä rouva reservin vänrikki jonka aviomies arvoltaan alikersantti.. Jotkut siis näköjään ainakin pystyy :D
ps. intti oli just jees!
Intin käynyt nainen kelpaisi ihan hyvin. Pitäisikö tässä olla joku ongelma?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 04:26"]
Intin käynyt nainen kelpaisi ihan hyvin. Pitäisikö tässä olla joku ongelma?
[/quote]
Todellakin pitäisi olla ongelma. Ellei naisesi sitten halua tehdä uraa ulkomailla palkkasoturina. Muussa tapauksessa kyseesssä on täysin ääliö peelo.
Yhtä lailla mies, joka menee armeijaan ja vannoo puolustavansa NYKYISTÄ Suomea on täysin vajaaälyinen hyväksikäytettävä hölmö.
Pakko sanoa, että lähtökohtaisesti en voisi. Armeija nyt vain on niin epäfeminiininen paikka, tulee naiseen huonot vibat jos siellä on ollut.
Toki jos paketti muuten on kunnossa ei tuolla yhdellä kauneusvirheellä ole väliä.
Olisihan se huikee kokemus kun rouva kapteeni ottaisi polvillaan poskeensa minulta, tai dogatessani hän kiljuisi "huuda mun sotilasarvoa!"...
Eipä tuo ole miehiä häirinnyt, tosin nykyään olen naimisisss ja miehellä on sama sotilasarvo. Itse voisin seurustella armeijaa käymättömän miehen kansss, ei ongelmaa jos muuten oltaisiin samalla aaltopituudella. Omat pojat saavat itse päättää käyvätkö intin vai ei.
t. Rva res.vänrikki
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se huikee kokemus kun rouva kapteeni ottaisi polvillaan poskeensa minulta, tai dogatessani hän kiljuisi "huuda mun sotilasarvoa!"...
No jo on.
Olen naimisissa armeijan käyneen naisen kanssa. Ei intin käyminen minulle ehdoton vaatimus ole, mutta nostaa toki pisteitä selvästi.
Olen res kapteeni ja rehellisesti tunnustan että hieman nolottaisi jos rouvani olisi res majuri .....no kadista käymättömiä ressunaismajureita on tasan 1 kpl ja hänen ukollaan on kolme jellonaa...
Ainoa armeijan käynyt nainen johon olen tutustunut oli piikittelevä työnarkomaani joka ei tullut kenenkään kanssa toimeen. Olikohan traumatisoitunut militaristisesta menneisyydestään johtuen vai mikä lie... oli siis ollut töissäkin armeijassa jonkin aikaa.
Siitä huolimatta en usko että kaikki intin käyneet naiset ovat samanlaisia, koska intin käyneisiin miehiinkin mahtuu monenlaisia. Tosin kantahenkilökunta on oma lukunsa.