Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

exäni uusi vaimo on tukistanut lastani

Vierailija
07.11.2014 |

Poikani 4v kertoi että kun hän on isällään tuhma, häntä revitään hiuksista. Poika kyllä vähän huijaa ja osaa esittää itkua ja surullisia ilmeitä. Tekis mieli varoiks leikata ihan lyhyeksi toi tukka

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa vaan ja pistä kypäräkin päähän

Vierailija
2/8 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys unohtui :D kuinka laitonta toi on? Tukistaako joku lapsiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se laitonta, yksiselitteisesti. Kannattaa ehkä valistaaexää ja mahdollisesti harkita lastensuojeluilmoituksen tekemistä.

Vierailija
4/8 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustella asiasta ex miehesi ja mahdollisesti tämän vaimon kanssa(jos se on mahdollista)

Vierailija
5/8 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tukistaisi mun lastani mä repisin siltä hiukset päästä. Fyysinen väkivalta lasta kohtaan ei ole ikinä ok ja on laitonta. 

Vierailija
6/8 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelet exän kanssa. Jos eivät ole yhteistyöhaluisia niin lastensuojeluilmoitus. Tunnut kuitenkin olevan itsekin selvillä, että on myös ihan mahdolliata, että lapsi valehtelee tai liioittelee.

Vierailija
7/8 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs erosit....

Vierailija
8/8 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu nyt suht hyvissä väleissä heidän uusioperheen kanssa, niin en oikein tiedä mitä tekisin. Eka tuli mieleen just Se että seuraavan kerran kun nähdään, niin Se olen minä joka repii jonkun hiuksia,mutta voi toki olla että poika valehtelee. Vkl vaihtotilanteissa kerrotaan aina kyllä mitä kolttosia poika on tehnyt ja on esim.lyönyt heidän tytärtään, mutta ei minulle ole kerrottu mitä kuritoimenpiteitä on käytetty.
selittäis kyllä senkin, miksi poika on välillä todella väkivaltainen minuakin kohtaan.
t.ap