Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko noituus laitonta?

Vierailija
07.11.2014 |

tietenkään niitä ei enää polteta elävältä tai mitään, eihän suomessa ole edes ollut kuolemanrangaistusta pitkiin aikoihin, mutta onnistuisiko linnareissu tai lähestymiskielto tai jotain? eräs puolituttu väittää olevansa noita ja uskon että puhuu totta, koska viimeaikoina mulle on tapahtunut kaikkea kummaa ja välimme viilenivät samoihin aikoihin kuin tapahtumat alkoivat. sen kämppä myös on täynnä kaikkea hämärää tavaraa kuten eläinten pääkalloja ja nahkoja joihin on piirrelty erilaisia merkkejä. kannattaako edes vaivata viranomaisia jos vainoaminen tapahtuu pelkästään yliluonnollisilla tavoilla?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zorro

Vierailija
62/71 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:51"]Viimeinen Suomessa poltettu noita oli mies,Antti Lieroinen,varmaan sossain 1600-1700-luvuilla.Ruovedellä kumminkin koki kohtalonsa.Hänen muistokseen Ruoveden kesätapahtuma Noitakäräjät.On ollut ainakin ihan näille vuosille asti.
[/quote]
Näi ole tainu määki lukkee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
64/71 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:24"] Olin samassa tilanteessa puolisen vuotta sitten. Varsinkin mustalaistaustaiset ovat taitavia mustassa magiassa, noituudessa tai miksi sitä sitten kukin kutsuukaan. Ja ei, itse en tehnyt ilmoitusta mihinkään, juuri siksi että eihän minua olisi kukaan ottanut vakavasti.  Ikkunoitani raavittiin, siihen jäi selkeät kädenjäljet ulkopuolelle(3.kerros!), öisin kämppäni täyttyi ihmeellisistä äänistä, naapurit juoksivat sormet korvissa ulos asunnostaan kun tulin kotiin (ja katsoivat vihaisesti minua), vaikka en edes ollut kotonani ja kämppä näennäisesti tyhjä. Seiniini ilmestyi outoja kohoumia, jotka muodostivat kuvioita. Olivat osittain kadonneet seuraavaan päivään mennessä, mutta eivät kokonaan. Tämä ei ole mitään satuilua, vaan ihan totisinta totta. Sain erimielisyydet sovittua ja muutin pois kyseisestä asunnosta, jo senkin takia että kaikki naapurit alkoivat vältellä minua, eivät enää moikanneet kun tervehdin jne.. Oli todella, todella stressaavaa aikaa. Unta en saanut öisin jatkuvan pelon vuoksi.    [/quote] Nuo asiat ovat tosia ainoastaan omassa mielessäsi, se sinun pitäisi nyt ymmärtää. Puhu ammattiauttajalle tästä. Sinun on ymmärrettävä että mitään magiaa tms ei ole olemassa. [/quote] Mustaa magiaa on olemassa ja ylläoleva vastaaja ei siitä tiedä saatika ymmärrä.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa.

Se on pelkkää hölynpölyä kuten kaikki taikuus, ufot, kummitukset ja jumalat. Niitä ei ole olemassa.
[/quote]

Ja sähän kaiken tiedät.

Vierailija
65/71 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkista faktat. 85% suomessa käräjillä noitiudesta syytettyjä oli miehiä

Vierailija
66/71 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on laitonta, mutta itse harjoitan sitä.

PS. Olen 13wee teinityttö....

Vierailija
67/71 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan laki kieltää, ja se koskee kaikkia maita ja aikoja.

http://hmojala.net/noituudesta.htm

Vierailija
68/71 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:06"]

Ei kai enää? Vielä 1600-luvulla Suomessakin tuomittiin NAISIA noituudesta :(

Onko muuten MIESNOITIA? Vai oliko ne karismaattisia johtajia:/

TUomittiin myös miehiä.

Ammutaanhan hevosiakin.

Vierailija
69/71 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai enää? Vielä 1600-luvulla Suomessakin tuomittiin NAISIA noituudesta :(

Onko muuten MIESNOITIA? Vai oliko ne karismaattisia johtajia:/

Valtaosa noidista taisi kyllä olla miehiä.

Vierailija
70/71 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tyypillinen noita ja saatananpalvoja

https://www.riemurasia.net/video/Naudan-verta-nauttiva-mies/184615

Vierailija
71/71 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tekee.