Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko noituus laitonta?

Vierailija
07.11.2014 |

tietenkään niitä ei enää polteta elävältä tai mitään, eihän suomessa ole edes ollut kuolemanrangaistusta pitkiin aikoihin, mutta onnistuisiko linnareissu tai lähestymiskielto tai jotain? eräs puolituttu väittää olevansa noita ja uskon että puhuu totta, koska viimeaikoina mulle on tapahtunut kaikkea kummaa ja välimme viilenivät samoihin aikoihin kuin tapahtumat alkoivat. sen kämppä myös on täynnä kaikkea hämärää tavaraa kuten eläinten pääkalloja ja nahkoja joihin on piirrelty erilaisia merkkejä. kannattaako edes vaivata viranomaisia jos vainoaminen tapahtuu pelkästään yliluonnollisilla tavoilla?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole laitonta, eikä oikeuslaitos usko yliluonnolliseen, joten joudut lähinnä nauretuksi (tai psykiatriseen hoitoon) jos väität että sinua vainotaan yliluonnollisilla tavoilla.

Vierailija
22/71 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:33"]

Ei tietenkään ole laitonta, eikä oikeuslaitos usko yliluonnolliseen, joten joudut lähinnä nauretuksi (tai psykiatriseen hoitoon) jos väität että sinua vainotaan yliluonnollisilla tavoilla.

[/quote]

Psykiatriseen hoitoon ei "joudu" ellei ole välittömästi ja selkeästi vaaraksi itselleen tai muille, hölmöys ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se uskooko noitiin tai jumaliin. Pöhkö mikä pöhkö.

Vierailija
24/71 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:24"]

Olin samassa tilanteessa puolisen vuotta sitten. Varsinkin mustalaistaustaiset ovat taitavia mustassa magiassa, noituudessa tai miksi sitä sitten kukin kutsuukaan.

Ja ei, itse en tehnyt ilmoitusta mihinkään, juuri siksi että eihän minua olisi kukaan ottanut vakavasti. 

Ikkunoitani raavittiin, siihen jäi selkeät kädenjäljet ulkopuolelle(3.kerros!), öisin kämppäni täyttyi ihmeellisistä äänistä, naapurit juoksivat sormet korvissa ulos asunnostaan kun tulin kotiin (ja katsoivat vihaisesti minua), vaikka en edes ollut kotonani ja kämppä näennäisesti tyhjä. Seiniini ilmestyi outoja kohoumia, jotka muodostivat kuvioita. Olivat osittain kadonneet seuraavaan päivään mennessä, mutta eivät kokonaan.

Tämä ei ole mitään satuilua, vaan ihan totisinta totta.

Sain erimielisyydet sovittua ja muutin pois kyseisestä asunnosta, jo senkin takia että kaikki naapurit alkoivat vältellä minua, eivät enää moikanneet kun tervehdin jne.. Oli todella, todella stressaavaa aikaa. Unta en saanut öisin jatkuvan pelon vuoksi. 

[/quote]

Nuo asiat ovat tosia ainoastaan omassa mielessäsi, se sinun pitäisi nyt ymmärtää.

Puhu ammattiauttajalle tästä. Sinun on ymmärrettävä että mitään magiaa tms ei ole olemassa.
[/quote]

Mustaa magiaa on olemassa ja ylläoleva vastaaja ei siitä tiedä saatika ymmärrä.

Vierailija
25/71 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/71 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:24"] Olin samassa tilanteessa puolisen vuotta sitten. Varsinkin mustalaistaustaiset ovat taitavia mustassa magiassa, noituudessa tai miksi sitä sitten kukin kutsuukaan. Ja ei, itse en tehnyt ilmoitusta mihinkään, juuri siksi että eihän minua olisi kukaan ottanut vakavasti.  Ikkunoitani raavittiin, siihen jäi selkeät kädenjäljet ulkopuolelle(3.kerros!), öisin kämppäni täyttyi ihmeellisistä äänistä, naapurit juoksivat sormet korvissa ulos asunnostaan kun tulin kotiin (ja katsoivat vihaisesti minua), vaikka en edes ollut kotonani ja kämppä näennäisesti tyhjä. Seiniini ilmestyi outoja kohoumia, jotka muodostivat kuvioita. Olivat osittain kadonneet seuraavaan päivään mennessä, mutta eivät kokonaan. Tämä ei ole mitään satuilua, vaan ihan totisinta totta. Sain erimielisyydet sovittua ja muutin pois kyseisestä asunnosta, jo senkin takia että kaikki naapurit alkoivat vältellä minua, eivät enää moikanneet kun tervehdin jne.. Oli todella, todella stressaavaa aikaa. Unta en saanut öisin jatkuvan pelon vuoksi.    [/quote] Nuo asiat ovat tosia ainoastaan omassa mielessäsi, se sinun pitäisi nyt ymmärtää. Puhu ammattiauttajalle tästä. Sinun on ymmärrettävä että mitään magiaa tms ei ole olemassa. [/quote] Mustaa magiaa on olemassa ja ylläoleva vastaaja ei siitä tiedä saatika ymmärrä.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa.

Se on pelkkää hölynpölyä kuten kaikki taikuus, ufot, kummitukset ja jumalat. Niitä ei ole olemassa.

Vierailija
27/71 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/71 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
29/71 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taion itseni toiselle sivulle.

Vierailija
30/71 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hei kattele sitä illan yliluonnollista tv tarjontaa enempää.

Toisaalta, liikkuuko teillä hämähäkkejä? Jos liikkuu, kannattaa nyt jo ihmeessä muuttaa pois siitä talosta..

Vierailija
31/71 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:31"] [quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:24"] Olin samassa tilanteessa puolisen vuotta sitten. Varsinkin mustalaistaustaiset ovat taitavia mustassa magiassa, noituudessa tai miksi sitä sitten kukin kutsuukaan. Ja ei, itse en tehnyt ilmoitusta mihinkään, juuri siksi että eihän minua olisi kukaan ottanut vakavasti.  Ikkunoitani raavittiin, siihen jäi selkeät kädenjäljet ulkopuolelle(3.kerros!), öisin kämppäni täyttyi ihmeellisistä äänistä, naapurit juoksivat sormet korvissa ulos asunnostaan kun tulin kotiin (ja katsoivat vihaisesti minua), vaikka en edes ollut kotonani ja kämppä näennäisesti tyhjä. Seiniini ilmestyi outoja kohoumia, jotka muodostivat kuvioita. Olivat osittain kadonneet seuraavaan päivään mennessä, mutta eivät kokonaan. Tämä ei ole mitään satuilua, vaan ihan totisinta totta. Sain erimielisyydet sovittua ja muutin pois kyseisestä asunnosta, jo senkin takia että kaikki naapurit alkoivat vältellä minua, eivät enää moikanneet kun tervehdin jne.. Oli todella, todella stressaavaa aikaa. Unta en saanut öisin jatkuvan pelon vuoksi.    [/quote] Nuo asiat ovat tosia ainoastaan omassa mielessäsi, se sinun pitäisi nyt ymmärtää. Puhu ammattiauttajalle tästä. Sinun on ymmärrettävä että mitään magiaa tms ei ole olemassa. [/quote] Mustaa magiaa on olemassa ja ylläoleva vastaaja ei siitä tiedä saatika ymmärrä. [/quote] Ei pidä paikkaansa. Se on pelkkää hölynpölyä kuten kaikki taikuus, ufot, kummitukset ja jumalat. Niitä ei ole olemassa. [/quote] Ja sähän kaiken tiedät.

[/quote]

Sen tiedän että yliluonnollisia asioita ei ole olemassa.

Jos sinä pystyt todistamaan että luonnonlait eivät ole enää voimassa niin ole hyvä, odotan....

Vierailija
32/71 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä tekemään rikosilmoitus poliisille! Annat heille päivän parhaat naurut kun pitävät sinua lapsenmielisenä idioottina. Ainoa riski on että he ihan oikeasti laittavat sinut pakkohoitoon.

Vierailija
33/71 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:31"] [quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:24"] Olin samassa tilanteessa puolisen vuotta sitten. Varsinkin mustalaistaustaiset ovat taitavia mustassa magiassa, noituudessa tai miksi sitä sitten kukin kutsuukaan. Ja ei, itse en tehnyt ilmoitusta mihinkään, juuri siksi että eihän minua olisi kukaan ottanut vakavasti.  Ikkunoitani raavittiin, siihen jäi selkeät kädenjäljet ulkopuolelle(3.kerros!), öisin kämppäni täyttyi ihmeellisistä äänistä, naapurit juoksivat sormet korvissa ulos asunnostaan kun tulin kotiin (ja katsoivat vihaisesti minua), vaikka en edes ollut kotonani ja kämppä näennäisesti tyhjä. Seiniini ilmestyi outoja kohoumia, jotka muodostivat kuvioita. Olivat osittain kadonneet seuraavaan päivään mennessä, mutta eivät kokonaan. Tämä ei ole mitään satuilua, vaan ihan totisinta totta. Sain erimielisyydet sovittua ja muutin pois kyseisestä asunnosta, jo senkin takia että kaikki naapurit alkoivat vältellä minua, eivät enää moikanneet kun tervehdin jne.. Oli todella, todella stressaavaa aikaa. Unta en saanut öisin jatkuvan pelon vuoksi.    [/quote] Nuo asiat ovat tosia ainoastaan omassa mielessäsi, se sinun pitäisi nyt ymmärtää. Puhu ammattiauttajalle tästä. Sinun on ymmärrettävä että mitään magiaa tms ei ole olemassa. [/quote] Mustaa magiaa on olemassa ja ylläoleva vastaaja ei siitä tiedä saatika ymmärrä. [/quote] Ei pidä paikkaansa. Se on pelkkää hölynpölyä kuten kaikki taikuus, ufot, kummitukset ja jumalat. Niitä ei ole olemassa. [/quote] Ja sähän kaiken tiedät.

[/quote]

Sen tiedän että yliluonnollisia asioita ei ole olemassa.

Jos sinä pystyt todistamaan että luonnonlait eivät ole enää voimassa niin ole hyvä, odotan....

[/quote]

En nyt lähde väittelemään kanssasi, että mitä magia oikeastaan on. Kunhan kysyn, että väitätkö maailmaa todella niin tutkituksi paikaksi, että tiede pystyy nykyvälineillä selittämään aivan kaiken aukottomasti? Mitä ihmettä me sitten teemme tiedemiehillä enää yhtään mitään. Miksi kukaan edes viitsii tutkia paranormaaleja asioita, miettiä miten pyramidit ovat todellisuudessa saattaneet tänne tulla, pohtia Stonehengen arvoitusta, yms. yms. yms.

Ennen vanhaan auringon nousu ja lasku oli jotain maagista, mystistä ja selittämätöntä. Miksi noituus ei voisi olla auringon liikkeisiin verrattava mystinen asia? Sehän on, kun tiede ei ole siihen asiaan vielä päässyt kunnolla käsiksi. Sekin päivä tapahtuu varmasti joskus. Olisi hienoa olla maailmassa, jossa tiede ja taikuus on yhdistetty onnistuneesti toisiinsa.

Vierailija
34/71 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista...jatkakaa, kommentoin vain päästäkseni lukemaan lisää :D

Vierailija
35/71 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä liittyykö noituuteen vai mihin, mutta kerran totesin äidilleni, ettei ollut tarpeeksi rahaa ja tarvitsin hiusvärin, vain äitini oli kuulemassa tätä. Menin kauppaan ja keräsin ruokia normisti kunnes vanha mies tuli viereeni ja tarttui olkapäästäni, katsoi silmiini samalla ojentaen 20e. Olin hetken ihan ihmeissäni ja sanoin etten halua ottaa rahaa häneltä. Mies sanoi: mutta sinähän sanoit tarvitsevasi rahaa johonkin. Änkytin jotain että mistä hän sellaista kuuli ja mies vastasi: Hän kertoi minulle, ja minä tulin tuomaan tämän sinulle. Ukkeli osoitti kohti taivasta. Mies kääntyi ja lähti kaupasta. Äitini ei tuntenut sitä miestä, joten hänellä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa. En todellakaan ole uskovainen, mutta vähän pisti miettimään että mitähän kaikkea muuta se mystinen Joku on tuolle miehelle sitten kertonut :D

Vierailija
36/71 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/71 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/71 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
39/71 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa noituudesta tuomituista noin 70 % oli miehiä, on yleinen harhaluulo että kaikki roviolla poltettavat olisivat aina naisia. Tuli vain aiheesta mieleen tälläinen yksityiskohta.

Vierailija
40/71 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:06"]

Ei kai enää? Vielä 1600-luvulla Suomessakin tuomittiin NAISIA noituudesta :( 

Onko muuten MIESNOITIA? Vai oliko ne karismaattisia johtajia:/

[/quote]

Kato toi kommentti ylhäältä.