Miksi HOMOMIEHET syrjivät HETERONAISIA
Kommentit (20)
Homomiehet tykkäävät dissata draamakuningattaria. Sitten ne kikattaa poikakaverinsa kanssa, juo pari shottia ja menee hommailemaan.
Jotkut naiset alkaa kummasti roikkumaan ja liehittelemään kun kuulevat että oon homo, vaikka sitä ennen ei kiinnostanut yhtään. Se on kuulkaa ihan turhaa, en lämpiä.
Mitä homomiehet ajattelee naisista ylipäätään? Ilman naisia ei olisi homomiehiä, saati ihmisiä muutenkaan. Miten homot skippaa mielessään sen biologia-asian. Onko se siis kuitenkin jokin häiriö ihmisbiologiassa? Ei se nyt ainakaan ihan normaalia ole. Bi seksuaalisuus taas ilmeisesti on tuttu ilmiö eläinmaailmassakin.
Näin bi:nä täytyy todeta että seksin saaminen miehiltä on paljon helpompaa kuin naisilta! Tsempatkaa vähän tytöt, muistakaa tasa-arvo! ;)
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:04"]
Ihastun aina homoihin ja mun mielestä se on syrjintää, että homomiehet ei voi edes yrittää tykätä musta. Miksi pitää vaan kylmästi torjua, vaikka yritän kauheesti roikkua ja miellyttää. :):):) Mikä mussa on oikein vikana??!!! Ap
[/quote]
Kurkkaapas housuihis.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:51"]
Mitä homomiehet ajattelee naisista ylipäätään? Ilman naisia ei olisi homomiehiä, saati ihmisiä muutenkaan. Miten homot skippaa mielessään sen biologia-asian. Onko se siis kuitenkin jokin häiriö ihmisbiologiassa? Ei se nyt ainakaan ihan normaalia ole. Bi seksuaalisuus taas ilmeisesti on tuttu ilmiö eläinmaailmassakin.
[/quote]
Ai että mun pitäisi olla kiinnostunut naisista sen takia että mut on synnyttänyt nainen? Ootko vähän urpo?
Ilman miehiäkään ei olisi ihmisiä muutenkaan. Muista biologia.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:51"]
[/quote]
Ai että mun pitäisi olla kiinnostunut naisista sen takia että mut on synnyttänyt nainen? Ootko vähän urpo?
[/quote]
ole toki rauhassa mitä olet. Pohdin vaan sitä, että kehityshäiriöltä kuulostaa...
Homouden syytä ei siis tiedetä? Ehkä se onkin samankaltainen kehityshäiriö kuin vaikka asperger tms. Homoushan on täysin luonnotonta ja estää ihmisen lisääntymistä joka on kaikille eäinlajeille hyvin luontaista toimintaa ellei jopa se lopullinen merkitys biologisesti koko lajin selviytymisen kannalta?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:17"]
Homouden syytä ei siis tiedetä? Ehkä se onkin samankaltainen kehityshäiriö kuin vaikka asperger tms. Homoushan on täysin luonnotonta ja estää ihmisen lisääntymistä joka on kaikille eäinlajeille hyvin luontaista toimintaa ellei jopa se lopullinen merkitys biologisesti koko lajin selviytymisen kannalta?
[/quote]
Joissain tutkimuksissa on esitetty, että homojen prosentuaalinen osuus väestöstä kasvaa väkiluvun kasvaessa. Tämä hillitsee väestöräjähdystä, jos vaikka 10 % ihmisistä on homoseksuaaleja niin tällöin he eivät lisäänny. Täysin luonnollista siis.
Miksi ihmeessä väestönkasvun hidastaminen olisi luonnollista? Aivan älyvapaajuttu! :D
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:42"]
Miksi ihmeessä väestönkasvun hidastaminen olisi luonnollista? Aivan älyvapaajuttu! :D
[/quote]
Varmasti siksi että kun kriittisen populaation määrä millä tahansa eliölajilla ylittyy (eksponentiaalisen kasvun tapauksessa), loppuu ravinto ja elintila ja seuraa joukkokuolemia. Homous voisi olla yksi tämän estävä prosessi.
Joukkokuolemat jo hoitaa kyseise ongelman. Noh, menee pseudotieteeksi tämä meidän keskustelu.
Harvinaisen paska provo, ensi kerralla sitten panostat vähän.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:59"]
Harvinaisen paska provo, ensi kerralla sitten panostat vähän.
[/quote]
Ei ole provo. :(
Ihastun aina homoihin ja mun mielestä se on syrjintää, että homomiehet ei voi edes yrittää tykätä musta. Miksi pitää vaan kylmästi torjua, vaikka yritän kauheesti roikkua ja miellyttää. :):):) Mikä mussa on oikein vikana??!!! Ap
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:04"]
Mikä mussa on oikein vikana??!!! Ap
[/quote]
Alhainen äo.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:04"]Ihastun aina homoihin ja mun mielestä se on syrjintää, että homomiehet ei voi edes yrittää tykätä musta. Miksi pitää vaan kylmästi torjua, vaikka yritän kauheesti roikkua ja miellyttää. :):):) Mikä mussa on oikein vikana??!!! Ap
[/quote]
Olet nainen.