Nainen jolla on mielestäsi todella kauniit silmät
Ja kuvan kera :) http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20130929173139/lesmiserables/images/e/e2/2381-anne-hathaway-widescreen.jpg
Kommentit (128)
Shirley Manson http://images2.fanpop.com/image/photos/13800000/Shirley-Manson-garbage-13876485-445-665.jpg
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:53"]
Silmäkeskustelu :O
[/quote] No mut ku kiinnostaa :D
Hyvällä ystävälläni, mutta kuvaa en hänestä voi pistää..
Mutta Jessica Szohrilla on samoja piirteitä niin laitetaan kuvainnollistamaan:
http://i2.listal.com/image/1681629/600full-jessica-szohr.jpg
Eli nainen joka on todella tumma piirteinen, (täydelliset mustat kulmakarvat ja muuten hiusten väri luonnostaan ja ihon sävy aikalailla niin kuin tuolla Jessicalla). Mutta kuitenkin todella vaaleat sinisen turkoosit silmät, missä on pupillin ympärillä sellainen ruosteenvärinen rinkula(ei sitä nää, ellet katso tarkasti ja läheltä, mutta antaa tosi kivan kontrastin silmiin). Ja silmien muoto on tuollainen mantelimainen? Aika saman muotoiset ku Jessicalla, mutta ehkä hitusen isommat, eli ei ihan noin viirullaan ole, mutta melkein.
Ne on kyllä sellaiset että niihin uppoutuu aina ja jää mieleen kun on harvinainen kombinaatio! Myönnän, että sillon tällöin kadehdin!
Laittakaa nyt ennemmin ei-meikattuja. Eihän noista ylimeikatuista saa selkoa onko niiden silmissä oikeasti mitään syvyyttä. Muotoakin on helppo meikillä vääristää.
"Kauniita" silmiä ja joka ikinen muija tekoripsillä varustettuja känttyjä hirveessä pakkelissa. No en nyt sanoisi. Kauniit silmät on sellaiset, jotka herättää huomiota ihan luonnontilassa.
Minulla. Monet ovat luulleet piilolinsseiksi. :) minulla on tummanvihreät silmät keltaisella vivahteella keskiosassa ja tummalla reunuksella kehystettynä. Monet luulleet piilolinsseiksi. :) auringossa välillä ihan keltaiset, välillä näyttävät aivan tummilta. Miehet ovat rakastuneet silmiini, oikeastaan kaikki tapaamani ovat "lumoutuneet" ja sen sanoneet. Omistan myös luonnostaan pitkät paksut mustat ripset (luultu pidennyksiksi).
Huh johan tuli omakehua mutta joskus näinkin, silmät ovat ehdottomasti paras piirteeni. :)
(ja alapeukkuja satelee..)
Eva Longoria. Ei mitenkään suuret, mutta kiva pilke. Ja ruskeet on meikittäkin nätit.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 01:27"]
Minulla. Monet ovat luulleet piilolinsseiksi. :) minulla on tummanvihreät silmät keltaisella vivahteella keskiosassa ja tummalla reunuksella kehystettynä. Monet luulleet piilolinsseiksi. :) auringossa välillä ihan keltaiset, välillä näyttävät aivan tummilta. Miehet ovat rakastuneet silmiini, oikeastaan kaikki tapaamani ovat "lumoutuneet" ja sen sanoneet. Omistan myös luonnostaan pitkät paksut mustat ripset (luultu pidennyksiksi). Huh johan tuli omakehua mutta joskus näinkin, silmät ovat ehdottomasti paras piirteeni. :) (ja alapeukkuja satelee..)
[/quote]
Mulla on samanlaiset, paras piirre mussa.
Minulla. Monet ovat luulleet piilolinsseiksi. :) minulla on tummanvihreät silmät keltaisella vivahteella keskiosassa ja tummalla reunuksella kehystettynä. Monet luulleet piilolinsseiksi. :) auringossa välillä ihan keltaiset, välillä näyttävät aivan tummilta. Miehet ovat rakastuneet silmiini, oikeastaan kaikki tapaamani ovat "lumoutuneet" ja sen sanoneet. Omistan myös luonnostaan pitkät paksut mustat ripset (luultu pidennyksiksi). Huh johan tuli omakehua mutta joskus näinkin, silmät ovat ehdottomasti paras piirteeni. :) (ja alapeukkuja satelee..)
[/quote] Ei mielestäni siinä ole mitään pahaa, jos on itsessään tyytyväinen erityisesti johonkin tiettyyn piirteeseen. Itselläni myös silmät on se piirre, sellaiset tummanvihreet enimmäkseen, vähän ruskeaa ja harmaata, jossain valossa näyttää kuin reunoissa olisi vähän sinistäkin. No hiukset on nekin ihan ok. Mutta ihan liikaa sitä keksii yleensä huonoja puolia :P
[/quote]
Mulla on myös jännät silmät. Ne ilmeisesti vaihtelevat väriä, ollen välillä harmaanvihreät, välillä harmaansinertävät, välillä jopa hyvin tummat. Muutama ihminen on sanonut pitkään luulleensa niitä mustiksi tai tummanruskeiksikin, jotenkin tosi hämäävää. Tykkään kyllä.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:31"]
Alexandra Daddario. Sillä on myös älyttömän isot hinkit.
[/quote] On kyllä melko erikoiset silmät, vähän sellaiset pistävät. Mutta aika kivat.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:48"]Minä itse. Saan jatkuvasti kehuja itseltäni kauniista silmistäni. %)
[/quote]
Pullonpohjarillit plussavahvuuksilla auttaa!
[/quote]
Löytämään itsensä peilistä, niinkö?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:31"]
Alexandra Daddario. Sillä on myös älyttömän isot hinkit.
[/quote] On kyllä melko erikoiset silmät, vähän sellaiset pistävät. Mutta aika kivat.
[/quote]
Näyttää psykopaatilta.
Mylene Jampanoi http://www.listal.com/viewimage/3892802
Kata...mikä nykyisin onkaan, itselleni aina Kärkkäinen http://www.listal.com/viewimage/1765752