Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoinvointi keskiraskaudessa ja outo maku suussa

Vierailija
07.11.2014 |

Pitäisikö mun huolestua, kun olen nyt raskausviikolla 25 ja etova olo on palannut. Ei ihan yhtä voimakkaana, kuin alkuraskaudessa, jolloin voin pahoin iltaisin. Nyt tuntuu, että on sellainen etova olo vähän koko ajan. Oksentanut en ole, raskauden alussakin oksensin vain pari kertaa.

Lisäksi suussa tuntuu outo maku. Ei sellainen metallin maku kuin alkuraskaudessa, vaan joko outo makea maku tai sitten sellainen olo, niin kuin olisi piparminttupastillin syönyt, muttei kuitenkaan ole. Mistä kyse?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli pahoinvointi viikolla 30. Paha maku oli suussa varmaan viikolta 15 lähtien.

Tuskin on hätää.

Vierailija
2/4 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Olen menossa neuvolaan tiistaina, odottelen sitten siihen asti ja kyselen siellä. On vaan kurjaa, kun ei oikein tiedä, miten päin olisi, kun koko ajan on sellainen ällöttävä olo kurkussa. Ja vaikka söisi mitä, pesisi hampaat, nin silti suussa on joko se makea maku tai sitten sellainen kurkkupastillin syömisen jälkeen tuleva outo fiilis suussa. Pöh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, ei kai voi olla raskausmyrkytyksen oireita...? Toisaalta, mulla ei ole mitään kummoisempia kipuja, ei turvotusta yhtään missään, tms. Eikä verenpainekaan ole koholla, vanhempien verenpainemittarilla testasin.

Vierailija
4/4 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, jos nyt mikään on normaalia raskauden aikana. Eivät kuitenkaan mitään oireita ole mistään vakavammasta kuin raskaudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi