Mies ja baarit
Elikkäs..Haluaisin kysyä vähän mielipiteitä teiltä koska en tiedä enään miten suhtautua. Olen ollut vuoden yhdessä mieheni kanssa. Alussa hän ei käynyt paljon ollenkaan baareissa/ulkona, ja sanoi että ei tykkää kauheesti käydä. Nykyään, ehkä viimeiset 3 kk tai enemmänkin, käynyt _joka_ viikonloppu. En halua nalkuttaa asiasta, koska mies tekee tietenkin omat ratkaisunsa. Olen kerran sanonut että olisi kiva jos oltaisiin joskus vkloppu yhdessä tai jos mentäisiin yhdessä baariin niinkuin alkuaikoina. Mietin jo että hakeeko mies jotain seuraa sieltä baareista vai miksi sinne on nykyään pakko päästä aina? Olen miettinyt jopa eroa koska tuntuu että olen nykyään jatkuvasti 2.sijalla. Exä petti minua, ehkä sieltä tulee myös käsittelemättömiä pelkoja.
Kommentit (12)
Ap jatkaa...
Ikinä ei siis pyydä minua mukaan. Viestejä tulee välillä liikaakin, välillä ei koko illan aikana yhtäkään. Emme asu yhdessä joten en tiedä meneekö kotiinsa yöksi vai ei. En haluaisi olla vainoharhainen mutta nyt rupee ärsyttää tää tilanne. En halua olla millään 2.sijalla tai varavaihtoehto.
Kukaan muu kokenut vastaavaa? Kannattaako erota suoraan vai odottaa jos tämä onkin joku vaihe?
Jos se on kyllästynyt? Mitä vastasi kun ehdotit yhdessä olemista tai yhdessä baariin lähtöä?
Kannattaa nyt ainakin keskustella asiasta ensin. Mitä mies sanoo kun sanot että haluaisit lähteä mukaan? Miksi hän haluaa käydä baareissa noin usein? Ei tuo kyllä kauhean hyvältä kuulosta, ensinnäkin kummallista ettei hän halua viettää aikaa kanssasi ja toiseksi miksi haluaa käydä baareissa niin usein, etenkin jos tuo on muuttunut suhteenne aikana.
Onko kaikki muu suhteessa hyvin/ennallaan? Mulle tulee tuosta sellainen olo, että miestä ei enää niin kauheasti kiinnosta olla kanssasi, mutta ei uskalla myöskään päättää suhdettanne.
Elikkäs tosissaan, ei aviomiesmatskuu, ei jatkoon.
Sanoo että "pakko päästä tuulettumaan kun on niin rankkaa duunissa." Joo ei mustakaan kuulosta kauheen normaalilta, tosiaan ikinä ollu tällästä dilemmaa kenenkään miehen kanssa. Keskustelu ei johda mihinkään. Vakuuttelee rakkautta itse ja jos otan etäisyyttä niin ahdistuu (tai esittää ahdistunutta? ) ja ihmettelee mikä minua vaivaa, miksi en halua nähdä. Ahdistava tilanne. Olen sanonut että pliis puhu suoraan, arvostan sitä. Ei kuulemma mikään ole vialla. Pikkuhiljaa alkaa mennä itsellä jo mielenkiinto koko jutusta.
AP
Kuules kun tuulettua voi muuallakin, urheillessa, leffassa, metsässä, sukulaisissa, saunassa.. ties missä, mutta tietty mies joka haluaa baariin voi tuulettua vain baarissa.
Tosiaan teot ja sanat ei oikein kohtaa tässä. Sanoo muuta, tekee muuta. Onko nyt kyse jostain että hän voi samaan aikaan syödä kakun ja säästää sen, voiko joku oikeasti ajatella niin. En ymmärrä mitä saa tästä kuviosta itse, tuskin on pulaa löytää seksiseuraa muualta, miksi sit tekee näin? Todella ahdistavaa ja hämmentävää.
Sehän tässä onkin, kun käytös muuttunut niin radikaalisti. En sitten tiedä esittikö alussa vain kunnollista vai onko tosiaan pakko päästä kauas minusta, miksei sitten voida erota jos ei viihdy enää kanssani? Ero ei ole mikään maailmanloppu, mutta tää tilanne rupee olemaan. Kait se on nostettava kytkintä jos sama jatkuu.
Ehkä hän ei halua sinua mukaan, jos ovat vain jätkäporukan kanssa liikkeellä? Et sinäkään haluaisi tyttöjen iltaan miestä mukaan? Kaverit pyytävät bilettämään ja mies menee. Ei väkisin tarkoita mitään.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:35"]
Sehän tässä onkin, kun käytös muuttunut niin radikaalisti. En sitten tiedä esittikö alussa vain kunnollista vai onko tosiaan pakko päästä kauas minusta, miksei sitten voida erota jos ei viihdy enää kanssani? Ero ei ole mikään maailmanloppu, mutta tää tilanne rupee olemaan. Kait se on nostettava kytkintä jos sama jatkuu.
[/quote]
Ainoa syy, jos mies edes miettii eroa, olisi se että haluaa vaihtaa tyttöystävän lennosta ja löytää uuden ennen eroa.
Sinne se alkaa mennä..