Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sängystä löytyi outo korvakoru. Ja selitys:

Vierailija
07.11.2014 |

Työkaverini kertoi uskomattoman tarinan, joka on tosin totta. 

Nainen tulee kotiin viikon työmatkalta. Koti on suht siisti, mies odottanut kotiin jne. Yhteisestä parisängystä löytyy kuitenkin muutaman päivän kuluttua aivan täysi vieras naisten korvakoru. 

Miehen selitys on seuraava: Hän on ollut parin kaverinsa kanssa baarissa. Yksi hänen ystävistään on jollakin käsittämättömällä onnenkantamoisella saanut itselleen iskettyä naisen. Korostetaan, että kaveri on vähän onneton ja huono naisten kanssa, joten tämä on ollut valtavan hieno onnistuminen. 

Jatkolle olisi naisen kanssa nyt kaveri päästävä, mutta paikkaa ei ole. Kaverin omalle asunnolle ei voi mennä, koska siellä asuu kiukkunen avovaimo, josta kaveri on juurikin eroamassa jos vain uskaltaa.

Mies lainaa oman asuntonsa avainta heille ja jää itse baariin. Kaveri lähtee naisen kanssa asunnolle ja ilmeisesti menee sen muijan kanssa sänkyyn. Siinä sitten tiimellyksessä on irronut korvis ja jäänyt sinne sänkyyn.

Sitten kun homma ohi, niin kaveri lähti asunnolta naisen  kanssa ja kaveri jätti avaimen sovittuun paikkaan . Mies tuli baarista ja siellähän avain olikin. Ei muuta kuin kotiin nukkumaan. Ei tullut sitten mieleen mitään lakanoita vaihtaa tai muuta.

Kuka tämmöistä uskoo? Kyllä joku. Suhde jatkui, ihan normihomma. 

Ei siinä oikein osannut sanoa mitään. Jos vielä kolmenkympin kieppeillä uskoo tämmöistä juubaa niin ei siihen oikein voi muut mitään sanoa. Elämä on.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää ei sen enempää..

Vierailija
2/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin...

Kaikkeen voi uskoa jos vain haluaa. 

Mitä tästä opimme eli jos olet niin sika että viet panot omaan kotiin niin vaihda edes lakanat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, ja mies tuli baarista kotiin ja meni nukkumaan samoihin lakanoihin, joissa toinen pari oli juuri muhinoinut.

Vierailija
4/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Olihan tuossa kerran loppukesästä nuori nainen lääkärillä ja selvisi että sukupuolitautiahan siinä. Nuori rouva pohti ankarasti asiaa ja oli todella harmissaan. "Kun olimme mieheni kanssa lomamatkalla Italiassa (nimi muutettu) ja siellä joutui käymään yleisissä vessoissa." Että sieltä se sitten on tullut.

Lääkäri ei siihen sitten enämpiä kommentoinut. Että näillä mennään. Kirjoitti lääkekuurin myös miehelle. Rouvan ikä kans 30-kieppeillä. 

Tämän kertoi kyseinen aviomies itse ja oli itsekin ihan äimänä että pääsi näin helpolla tästä pälkähästä...

Vierailija
5/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvisjuttu oli jo eilen!

Se oli Millan!

Vierailija
6/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ois outoa ollenkaan että mies menee baari illan kotiin kännissä ja väsyneenä eikä vaihda lakanoita, vaikka niissä jotkut olisivatkin temmeltäneet. Ei useinkaan miehiä kiinnosta noin vähä pätönen asia, varsinkaan keskellä yötä ja kännissä:D

Vierailija
7/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava ajatus.

M47

Vierailija
8/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:12"]

Jep jep, ja mies tuli baarista kotiin ja meni nukkumaan samoihin lakanoihin, joissa toinen pari oli juuri muhinoinut.

[/quote]

No se on mies joka tuli juuri baarista.

Vierailija
9/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:29"]

Ei ois outoa ollenkaan että mies menee baari illan kotiin kännissä ja väsyneenä eikä vaihda lakanoita, vaikka niissä jotkut olisivatkin temmeltäneet. Ei useinkaan miehiä kiinnosta noin vähä pätönen asia, varsinkaan keskellä yötä ja kännissä:D

[/quote]

Mutta ei edes koko viikon aikana!!

Mutta kyllä tällaisia naisia vain on. Ja itsekin olen tavannut naisen jonka miehelle oli tullut sukupuolitauti saunan lauteilta!!  Juu ei ollut, mies kertoi myöhemmin asian itse, mutta oli helpottunut kun selitys oli mennyt läpi.

Vierailija
10/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi pitänyt vaihtaa lakanat...?

Vierailija
11/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni muinoin. Lähdin äitin kanssa risteilylle ja olimme siis viikonlopun poissa. Tulin kotiin ja ensiksi ihmnettelin et onpa mies saanut kumottua aikamoisen lastin juomaksia. Menee joitain viikkoja ja löydän vaatekaapistani ventovierat alushousut. Omasta hyllystäni siis.  Mies väittää kiven kovaan et ne on mun, mutta en vaan muista. Ja änkäsin vastaan totta kai , kun tiesin ettei ne todellakaan ole mun. Itse olin kokoa 36 ja löytämäni kalsongit abauttia 44.

Kyllä minä siis jo siinä kohtaa tiesin et jotain on ollut. Eipä kauaakaan, kun naapuritalon nainen tulee luoksemme ja kertoo että en kai ole pahoillani, kun hän lainasi miestäni.

Exä siitä tuli sen sileän tien.

Vierailija
12/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaako naiset aina lakanat aktin jälkeen, onko jotenkin saastainen sänky sitten?

Vierailija
13/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:42"]

Vaihtaako naiset aina lakanat aktin jälkeen, onko jotenkin saastainen sänky sitten?

[/quote]

Tollo! Nukutko sinä toisten mähmäisissä lakanoissa, jos on tieto että siellä on kuksittu.

Tosin petturimies ei vaihda omasta sängystään, koska sittenhän jäisi varmasti kiini.

Vierailija
14/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehetkin joskus yhtä sinisilmäisiä kuin naiset näissä jutuissa? 

Vierailija
15/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on jo uskomatonta, että joku aikuinen olisi edes kännissä niin törkeä, että menisi panemaan kaverin sänkyyn. Esim. sohva tuntuisi vähemmän henkilökohtaiselta kuin toisen käytetyt lakanat.

Vierailija
16/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten mies pääsi kotiin sisälle jos avaimet oli sisällä siellä minne kaveri oli ne jättänyt? Asunnosta kun puhutaan niin oletan et kyseessä on kerrostalo... Ulkona vielä vähemmän paikkoja mihin piilottaa avaimet

Vierailija
17/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi luulin, että kerrot tuntemastani pariskunnasta. Nimittäin ihan samalla tavalla mies oli selittänyt vieraan korviksen. Noh, ei ole tuttu pariskunta koska nuo tuttavani erosivat (totta hemmetissä mies oli pettänyt) ja nykyään mies on naimisissa tuon sivusuhteen kanssa.

Vierailija
18/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on tarua ihmeellisempää :)

Vierailija
19/19 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies odottanu kotiin..... ja sitten mennään illalla omaan petiin naimaan niihin samoihin lakanoihin. Ko? Siis hyi helvetti.
kai nykyään jo mieskin tajuaa vaihtaa lakanat jos on jotain basrivosua niissä vetässyä.
ja tinneriä heppiin....
hohhoijaa...