Missäpäin suomea tai paikkakunnalla et ainakaan haluaisi asua ?
Minä en Savonlinnassa ja kaakkois-suomi tuntus kauheelta. Esim. Imatra, Lappeenranta YÖK
Kommentit (47)
Mikkeli, Pieksämäki, Savonlinna-akseli. ankeita, kuolevia kaupungin irvikuvia joissa sisäänlämpiävää väkeä. ei kiitos!!!!
Helsinki liikaa ihmisiä, kolkkoa, kallista tai perähikiä kylät missä ei muuta kuin yks kauppa ja kuppanen kuppila, jossa kaikki tietää sun asiat paremmin ku itse. Tarkemmin ajateltuna koko suomi on persiistä, mutta kun ei ole varaa häipyäkkän, ni tällä mennään.
Kemi. Kerran sieltä pois päässyt ja ennemmin muutan vaikka kävellen keskitalvella Siperiaan kuin muutan Kemiin takaisin.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 19:29"]Pohjois-pohjanmaa, Kainuu, Lappi. Mun anoppi on niiltä seuduilta ja teräväkielisempää ihmistä saa etsiä.
[/quote]
Mun sukujuuret sijaitsee noilla alueilla :D äiti Lapista, isä Kainuusta ja lapsuuden vietin Pohjois-Pohjanmaalla. Ja kyllä oon aika kova suustani, on pitänyt opetella sensitiivisemmäksi :)
Pohjanmaalla. Hyh, puistattaa koko ajatus.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 19:02"]
Kaikki mistä ei pääse muutamassa tunnissa helsinkiin junalla.
[/quote]
Ja miksi pitäis päästä just junalla? Pääseehän Rovaniemeltäkin Helsinkiin tunnissa (mutta lentokoneella)
Paljonko sinulle on "muutama"?
[/quote]
[/quote]
Oho tuli oma teksti vahingossa tuonne lainauksen keskelle
-20
[/quote]
1-3h. Junalla, koska se on opiskelijalle mielestäni edullinen ja samalla voi lukea koulujuttuja.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 20:08"]
Lappi kylmyyden ja pitkän talven takia. Pohjanmaan järvettömyyden vuoksi. Kaipaan järviä. Ahdistaisi joku peltomaisena ja kurainen joki, jossa käydä uimassa. Apua!
[/quote]
Et ole koskaan kuullut järvi-Lapista?
Perustelisitteko kommentoijat, miksi ette muuttaisi inhokkipaikkaanne? Muussa tapauksessa tämä ketju jää mutun tasolle.
Helsingissä, Kajaanissa, Kuusamossa, Taivalkoskella,Vantaalla, Jyväskylässä ja Lahdessa.
Nuo on ehdottomasti NOT. En itse asiassa haluaisi asua lähelläkään Helsinkiä, enkä lähelläkään Kajaania tai Kuusamoa.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 18:53"]
Minä en Savonlinnassa ja kaakkois-suomi tuntus kauheelta. Esim. Imatra, Lappeenranta YÖK
[/quote]
Mikäs vika noissa paikoissa muka on? Ja missä asut nyt?
Terveiset Lappeenrannasta
Pääkaupunkiseutu ja syrjäinen maaseutu.
PK-seutu: asuminen liian kallista, turha käydä töissä, kun palkasta ei jää mitään käteen.
Syrjäinen maaseutu: Liian vähän virikkeitä, baarit, kulttuuri ja huvittelu puuttuvat.
Viitasaari, siilinjärvi, oulu, haapavesi, kouvola....
Lappi, ihan vaan siksi että siellä pohjoisemmassa kaikki on kaukana ja lunta paljon.
En totisesti kaipaa ikinä Lahteen takaisin.
Keski- ja Pohjois-Pohjanmaan raamattuvyöhykkeelle en sopeutuisi.
Helsinki, Espoo, Vantaa, Turku. Utsjoellakaan en ehkä haluaisi asua
ESPOOSSA!!!! Yäks!