Ihanaa kun saa jo söpöstellä pipossa, kaulahuivissa ja lapasissa aamuisin kun on jo pakkasta :)
Kommentit (23)
Kyllä se on jo tämäkin viikko ehtinyt sen verran vanhentua että viinahammasta kolottaa kovasti.
Kohta narskahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Söpöstelisin mieluummin ilman.
Niinpä. Aika harva ihminen näyttää pipo päässä söpöltä. Munapäältä näyttää useimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Aika harva ihminen näyttää pipo päässä söpöltä. Munapäältä näyttää useimmat.
Taidat olla hyvin positiivinen ihminen.
Eiköhän tuohonkin ehdi seuraavan puolen vuoden aikana kyllästyä.
Nimeomaan. Ja saa ihania syksyisiä kuvia IG:hen. Ja vaikka onkin paksut ja pörröiset lapaset ja kaulaliina, niin jalassa on supertiukat housut, että perse on näyttävästi esillä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla hyvin positiivinen ihminen.
Olen joo mutta pipoo en päähäni laita.
Parasta on se, kun seuraavaan kesään on vielä pitkä aika. Nyt on ihanan viileää ja yöt on pimeät. Valoisa aika vähenee päivä päivältä, sekin on minusta ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva ihminen näyttää ylipäätään söpöltä, pipolla tai ilman.
Juu ihanaa!! Vielä kun lisää silmälasit kivasti pipon reunan alta, niin oi voi miten söpöä! Ja muista pakkasella paljaat nilkat. Ihana on pitää paksua kaulahuivia viiteen kertaan kiedottuna kaulan ympärille, ja muhkupipot, joihin on mätsätty lapaset. Siis just parasta syksyssä toi söpöstely... Sitten mene pipoinesi ja lapasine metroon Hki. Kivasti hikikin valuu, ei haittaa söpöstelyä.
Täh mulla aamuisin shortsit ja huppari kun töihin meen
Vierailija kirjoitti:
Nimeomaan. Ja saa ihania syksyisiä kuvia IG:hen. Ja vaikka onkin paksut ja pörröiset lapaset ja kaulaliina, niin jalassa on supertiukat housut, että perse on näyttävästi esillä koko ajan.
Alan ymmärtää, miksi niitä pipoja ja kaulaliinoja näkyi jo pari viikkoa sitten, kun ulkona oli 18 astetta lämmintä ja aurinko paistoi.
Mikä niistä tekee söpön? Olisi kiva tietää.
Kyllä! Mudta välikausitakki, kaulahuivi ja punaiset nahkahanskat. <3 Mies24
Vierailija kirjoitti:
Täh mulla aamuisin shortsit ja huppari kun töihin meen
Täällä oli aamulla -1, ei todellakaan mikään shortsikeli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Mudta välikausitakki, kaulahuivi ja punaiset nahkahanskat. <3 Mies24
Tästäkin tulee homovibat 😂
Minä laitan kyllä leggareiden kanssa viime talven trendikkään pitkän hemulitoppatakin, mutta Catepillarit eivät ole enää söpöjä.
Mä oon käyttäny pipoa jo pitkään jottei tarvi pestä tukkaa kaupassakäyntiä varten.