Siis sheivaako joku oikeasti joka päivä?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:27"]
Kesällä sheivaan joka päivä, talvella en. Jos ajan karvat aamulla mulla on jo illalla reilu sänki. Mun isä varmaan oli joku ihmissusi.
[/quote]
Sama vika! Tosiaan on jo illalla sänkeä jos aamulla sheivaa. Joten pakko.
Hei.
Lopetin sheivauksen n. 60v. vanhana (pahat iho-ongelmat, eli sheivaamattomuus auttoi).
Nyt olen 63v eikä mulla ole karvan karvaa; kainalot on tosiaan ihan paljaat sekä sääret. Pimpsloorassa on karvat ylhäällä.
Niin kauan kuin ajelin kainalot ja sääret (ym), tilalle kasvoi muutamassa päivässä ihan mustat ja tosi hyvin erottuvat karvat.
Siis mulla ainakin, mitä useammin ajoin, sitä tummemmat ja pidemmät karvat kasvoivat (ja nopeasti).
Jos voi allergioita kiittää, niin nyt kiitän: olen päässyt eroon sekä sheivauksesta että karvoista.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:37"]
Eilen illalla ajelin kainalot, ja nyt jo tuntuu sänki. Eli joo, joka päivä on ajeltava. Sääriä en niin usein sheivaile.
[/quote]
Kerrotko vielä mitä se sänki haittaa että oikein PITÄÄ ajella?
[/quote]
Se sänki kans näkyy, ei pelkästään tunnu. Sen verran tummat on kainalokarvat minulla. En tykkää että karvat vilkkuu kainaloista. Ja esim. urheillessa (sisälajeja) pidän usein hihattomia paitoja, jolloin haluan "uskaltaa" myös nostella käsiäni.
Ennen sheivasin joka päivä, nykyään olen siirtynyt osittain epilaattorin käyttöön. Minulla ainakin on todella nopea karvankasvu ja tummat, paksut karvat. En edes saa kaikkia kainalo- tai alapääkarvoja pois höyläämällä, tuntuu että aina jää sänki. Harmi vaan, että epiloiminenkin aiheuttaa välillä sisäänpäin kasvaneita karvoja :/
Ei edes iho kestä tuollaista, vaikka varmasti haluaisinkin sheivata joka päivä, jos sheivaisin. Kiitos epilaattorin keksijälle. Sääret 1x/2vko, kainalot 1x/vko
onko ap joku runkkari, joka housut nilkoissa odottaa vastauksia?
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 13:31"]onko ap joku runkkari, joka housut nilkoissa odottaa vastauksia?
[/quote]
en. Ihmettelin vain, kun sääriä ei tarvitse joka kk ajaa ja muutkin karvat vain joka toinen viikko.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:00"]Minä sheivaan kainalot suihkussa joka päivä. Kesällä tulee sääretkin sheivattua usein. Tykkään, kun on ihan sileät. Minulla kasvaa kylla hiuksetkin hyvin..
[/quote]
Ei taida tukan kasvuun liittyä kuinkaan.
T. Paksutukkainen, jonka tarvitsee sheivata kerran kuussa. ;)
[/quote]
kiva että on paksut hiusket. Mutta kasvaako nopeasti? Mulla ilmestyy sänki pirun nopeasti mut oon onnidtunu kasvattamaan kolmessa vuodessa polkkatukan perseeseen asti.
t. Pitkä -ja paksuhiuksinen ;);)
[/quote]
Niinpä. Me ollaan kaikki erilaisia. Mä oon tosi karvainen ja hiuksetkin näkyy kasvavan hyvin ja tuuheasti, vuodessa noin 30 senttiä.
Jos haluan pitää ihoni sielänä joutuisin joka pvä sheivaileen..mutta laiskana ihmisenä teen sen yleensä vain pari kertaa viikossa. Epilaattoria kokeilin kerran ja toista kertaa en kokeile.. :)
Mulla on kans todella nopea karvankasvu. Jos sheivasin, joutuisin sheivaamaan joka päivä. Olen yrittänyt siirtyä epilaattorin käyttöön, mutta se on kyllä kivuliasta. Ekoilla kerroilla tuli kainaloista verta :) en myöskään kärsi kaikkia karvoja epiloida ja minulle epilointi aiheuttaa paljon sisäänpäin kasvaneita karvoja, auts.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:37"]
Eilen illalla ajelin kainalot, ja nyt jo tuntuu sänki. Eli joo, joka päivä on ajeltava. Sääriä en niin usein sheivaile.
[/quote]
Kerrotko vielä mitä se sänki haittaa että oikein PITÄÄ ajella?