Minna Helle lupaa palkata kaikki osaajat töihin!!!!
Mihinköhän osoitteeseen hänelle voi lähettää hakemuksia?
Helle ja Häkämies, siinäpä on todella rakastetteva parivaljakko!
Kommentit (14)
Nyt alkoi meillä työttömillä joulu ennen aikaisesti, ihan jäskättää paljonko saana sovittu Minnan tai Jykän kanssa palkkaa ja muista eduista.
Eihän sillä ole mitään mandaattia luvata mitään työpaikkoja kenellekään? Korkeintaan jos hakee Teknologiateollisuus ry:n palvelukseen.
Ihan fuulaa nuo jutut.
Jos edes hakemukseen saisi jonkun vastauksen....
Vierailija kirjoitti:
Olen jo työssä. Sori, en tule.
T. Osaaja
Samoin.
T: työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi meillä työttömillä joulu ennen aikaisesti, ihan jäskättää paljonko saana sovittu Minnan tai Jykän kanssa palkkaa ja muista eduista.
Niin mutta: Oletteko osaajia? Onko teillä koulutusta ja työkokemusta aloille, joissa on suuri työvoimapula?
Vai oletteko maanneet viimeiset vuodet sohvalla, vetämässä sätkää ja olutta ja jankkaamassa netissä pelkkää p"skaa?
Miten ajattelitte sopeutua työyhteisöihin? Onko osaamisenne ajan tasalla?
Laiskoilla ja vetämättömillä eläteillä ei ole mitään asiaa noihin työpaikkoihin.
Mitähän tuo Minna Helle teknologia-alasta edes ymmärtää?
Mikä on hänen oma koulutuksensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta: Oletteko osaajia? Onko teillä koulutusta ja työkokemusta aloille, joissa on suuri työvoimapula?
Vai oletteko maanneet viimeiset vuodet sohvalla, vetämässä sätkää ja olutta ja jankkaamassa netissä pelkkää p"skaa?
Miten ajattelitte sopeutua työyhteisöihin? Onko osaamisenne ajan tasalla?
Laiskoilla ja vetämättömillä eläteillä ei ole mitään asiaa noihin työpaikkoihin.
Työssäkäynti on etuoikeus. Saatanan loiset.
Helle on oikeustieteellisestä valmistunut. Ei kovin vankka pohja teknologisille ymmärrykselle.
Hienoa, kaikki rocketbrain ingengörit siis töihin. Saadaan IT järjestelmät kuntoon, vaikka mitäpä tuosta etteivät kotimaissaan ole edes pyörää keksineet vielä. Akavalaisia osaajia ovat.
Olen vapaehtoisesti työtön osaaja. Ei ole enää taloudellista pakkoa tehdä töitä, kärsiköön maan talous ei haittaa enää minua.
Pekka tuo Afganistanista miljoonia osaajia.
Voi Minnuli, empä taida tulla.
- Kallu-Pro-
Vierailija kirjoitti:
Pekka tuo Afganistanista miljoonia osaajia.
Niin osaavat ainakin terrorisoida.
Olen jo työssä. Sori, en tule.
T. Osaaja