Seinänaapuriin muuttanut outo ölinä-huutaja
Joka ilta klo 22:30 alkaa naapurista miehen mylvintä. Epäselvää ölinää. Huutelee puoleen yöhön, kunnes lakkaa. En saa unta tuon takia. Mitä tuolle voi tehdä?
Kommentit (29)
Mun kerrostalossa on tuollainen. Onneksi huutaa päivisin.
On varmaan mt-ongelmainen.
En tiedä, onko sama, mutta sitten yksi mies kulkee yöllä monta tuntia sisään ja ulos. Siis ulko-ovesta. Kävelee vaikka 50 m ja takas sisään ja taas koht ulosm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisisoitto
VEDÄ SINÄ SE POLIISI V-I-T-T-U-U-S!!
Olen saanut häädettyä neljä asukasta talonyhtiöstäni. Välittömästi lähtee poliisisoitto ja ilmoitus isännöitsijälle, jos hiljaisuuden jälkeen kuuluu minkäänlaista ölinää. Järjestyssäännöt on keksitty ihan syystä.
Olet sinäkin rasittava mulkku.
Päinvastoin en ole. Jos ei osaa elää järjestyssääntöjen mukaan, niin voi muuttaa v i t t u u n
PÄÄSISPÄS V I T T U U N! <3
M40
Laita ensin heippalappu postiluukusta ja kerro että kämppääsi kuuluu mölinää jonka pyydät ystävällisesti lopettamaan.
Sitten jos mölinä ei lopu, teet valituksia hallituksen pj:lle ja isännöitsijälle niin monta kuin tarvitaan.
Tiputa postiluukusta heippalappu. Naapuri ei välttämättä ole edes tullut ajatelleeksi, että ääni kuuluu naapuriin asti.
Tunnen yhden mölisijän ja hänellä on vamma joka aiheuttaa sellaista, on jonkinlainen tic oire. Hän on eläkkeellä tilansa takia, ei kuitenkaan varsinaisesti kehitysvammainen. Käytöstä ei voi kauheasti kontrolloida.
Itse siis mölisen kotona, tahdottomia huudahduksia yleensä ilta-aikaan. On tosiaan tic-oire. Tosin ei kestä yli 5 sek kerralla ja yleensä vain pari kertaa ilta.
No sinne naapuriinhan se nimenomaan kuuluu. Se mölinä. Taidat itse olla joku mölynaapuri.