Miten kerron?
Kuntoutus tehtävässä. kuvaus kuntoutumisen toteutuksesta?
Onko jollakin antaa pieni esimerkki että pääsen alkuun :)
Kommentit (11)
Kuntoutumista edistävä suunnitelma ja sieltä tehtävä kuvaus kuntoutumisen toteutuksesta?
Tee läksyt ihan itse, helppo tehtävä niin pääset varmasti alkuun kun jaksat hetken miettiä.
No, aika vaikea sanoa, kun et kerro kuntoutuksen suunnitelmaa sen enempää. Liittyykö tää työssäoppimisen näyttöön? Kai teillä on koulussa opeteltu?
Esimerkki:
Sokerit korkealla ruokavaliosta ja insuliinista huolimatta > kevyt liikunta ja runsas vedenjuonti
Olen kuulle tehnyt tätä jo pari viikkoa kun tässä on monta kohtaa. kiva kun toisille tehtävät ovat helppoja mutta ei minulle :(
Eipä tuossa tiedetä ketä kuntoutetaan ja missä tilanteessa. Aihealuehan voi olla mikä tahansa. Ja jos tuntuu, ettet selviä opiskelemastasi alasta, suosittelen että menet opon puheille.
Ymmärtämättä asiasta mitään ehdotan, että aloitat kuvailemalla kuntoutustilanne ja miten kuntoutuksen odotetaan parantavan asiakkaan tilannetta, eli työhypoteesi ja siitä sitten eteenpäin. Ja ole yhdyssanoissa tarkkana.
Opettele ensin oikein kirjoitus tavat.
Jos tuo on jokin koulutehtävä, niin kysy opettajalta! Opettajan tehtävä on neuvoa oppilaita! Siitä hänelle maksetaan!
Aloita hymiöllä.