Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska linnan juhlien kutsut lähetetään?

Vierailija
07.11.2014 |

En trollaa, vaan kysyn ihan tosissani, koska linnan juhlien kutsut lähetetään? Lehdissä en ole huomannut vielä mitään juttua aiheesta.

Itsenäisyyspäivään on vain vajaa kuukausi aikaa ja asia stressaa mua, koska olen tänä vuonna työni puolesta tavannut presidentin, ja siksi saattaa olla 0,5% mahdollisuus, että kutsu voisi tulla. Jos kutsu tulee, niin se tietää että monta asiaa pitää organisoida: puku, kampaus, lastenhoito, matkat, majoitus ym. 

Haluaisin tiedon, oli se kumpi tahansa, ettei tarvitsisi stressata turhasta!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuun puolivälissä, jos Itella jaksaa panostaa.

Vierailija
2/8 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei o ainakaan mulle vielä tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 01:24"]

En trollaa, vaan kysyn ihan tosissani, koska linnan juhlien kutsut lähetetään? Lehdissä en ole huomannut vielä mitään juttua aiheesta.

Itsenäisyyspäivään on vain vajaa kuukausi aikaa ja asia stressaa mua, koska olen tänä vuonna työni puolesta tavannut presidentin, ja siksi saattaa olla 0,5% mahdollisuus, että kutsu voisi tulla. Jos kutsu tulee, niin se tietää että monta asiaa pitää organisoida: puku, kampaus, lastenhoito, matkat, majoitus ym. 

Haluaisin tiedon, oli se kumpi tahansa, ettei tarvitsisi stressata turhasta!

[/quote]

Marraskuun puolivälin tienoilla kolahtaa. Meille tuli muistaakseni 14.pvä. Elettiin Ahtisaaren aikaa.

Vierailija
4/8 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kutsut tulee hyvissä ajoin ennen ko. päivää. Sitten kun mietit kuinka moni tapaa vuoden aikana presidentin työtehtävissä, niin varmaan tajuat, että tarvitaan muutakin kutsun saamiseksi.

Vierailija
5/8 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuussa pitäisi kutsut tulla, pikapuoliin, ellei jo ole mennyt kutsutuille. Aika myöhään lähetetään nähtävästi, ainakin mitä nyt Googlailin.

Vierailija
6/8 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 01:45"]

Kyllä ne kutsut tulee hyvissä ajoin ennen ko. päivää. Sitten kun mietit kuinka moni tapaa vuoden aikana presidentin työtehtävissä, niin varmaan tajuat, että tarvitaan muutakin kutsun saamiseksi.

[/quote]

Tajuan kyllä, mutta kyllä tässä joku mahdollisuus kuitenkin on. 

Enkä siis mitenkään väen vängällä halua kutsua, vaan olen ihan iloinen ja helpottunut jos kutsua ei tule. Mutta jos kuitenkin tulisi, olisin iloinen ja liikuttunut. Kun nyt vaan saisi tietää jommin kummin päin, niin voisin sitten suunnitella muutakin elämääni paremmin (eli esim. vastataanko anopin kyläilykutsuun juu vai ei). 

Vierailija
7/8 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 01:45"]

[/quote]

Aika ikävä kommentti. Ap sanoi 0,5% mahdollisuus. Kiva aloitus. Olen se, joka oli Ahtisaaren aikana ja tuli tosiaan vasta maraaskuun puolivälin tienoilla. Voi liittyä pressasta ja kansliasta. Pian tulee, ihan varmaan, jos tullakseen. Toivottavasti, oli meinaan mukava ja ainutkertainen kokemus. Rennosti vaan:). Tai mistä tietää vaiks joskus uudestaan, not...

Vierailija
8/8 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlis eka juhlis vika