Miksi äiti tappeli huoltajuudesta 6v isän kanssa?
Olisi halunnut yksinhuoltajuuden.
Jos lastenhoito oli niin raskasta.
Kommentit (15)
Halusi Suomen kansalaisuuden ja pukkasi lapsen ekan vastaantulijan kanssa.
Onko se tappelua, jos isä haastaa oikeuteen. Tilanteellehan et voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 00:32"]Koska narsismi, valta, katkeruus
[/quote]
Eikö sillä isällä ollut jotain rikollista taustaa, silloin ymmärrän, vai eikö kumpikaan miehistä halunnut naimisiin narsistin ja sairalloisen mustasukkaisen epävakaan ihmisen kanssa. Jos teki niitä lapsia päästäkseen naimisiin niin olisi vaikka mies maksanut ulosottovelkansakin. Vaikka eihän se miehen tehtävä ole toisen velkoja maksella.
Tai jos isä ei ollut sopiva vanhemmaksi? No eihän sellaista voi tapahtua!!!
Turhaakin turhempi aloitus.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 00:34"]Aika nuori isäksi mun mielestä!
[/quote]
Nii.. 6v :D aika outo otsikko, harhaanjohtava
Koska kuusivuotias ei voi olla kenenkään huoltaja :\
No miksiköhän????
Satutko tietämään kuin kauan huoltoriita kestää hyvinvointivaltiossa nimeltä Suomi? Jopa 3 kin vuotta. Eipä noita sisaruksia ole ollut vielä olemassakaan. Lisäksi mistä tiedät millanen mies on ollut kyseessä?
Jos on sovittu noin tarkat soittoajat lapselle niin veikkaan että HÄIRIKKÖ.
Itse olen huoltoriitaan jotunut niin siksi tiedän!
Ehkäpä siksi ettei isä ollut sovelias lapsen huoltajaksi. Kyse ei tainnut olla pelkästään lastenhoidosta vaan paljon muustakin. Naisen viimeinen oljenkorsi kun tiesi että miehellä on sutinaa muualla. Moni nainen on hiljaa miehen pettämisestä ja sietää sitä pitkiäkin aikoja. Kahden todella pienen lapsen äidille taakka on melkoinen ja pelko yksijäämisestä.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 01:04"]
Ehkäpä siksi ettei isä ollut sovelias lapsen huoltajaksi. Kyse ei tainnut olla pelkästään lastenhoidosta vaan paljon muustakin. Naisen viimeinen oljenkorsi kun tiesi että miehellä on sutinaa muualla. Moni nainen on hiljaa miehen pettämisestä ja sietää sitä pitkiäkin aikoja. Kahden todella pienen lapsen äidille taakka on melkoinen ja pelko yksijäämisestä.
[/quote]
Kuka pakotti puskemaan uusia lapsia??? Olisko se kun oli saanut koukkuunsa hyväpalkkaisen miehen, itse pa ja ulosotossa!
Tunnen tapauksen, mutta en uskalla sanoa enempää, että kuin jos kyseessä olisi ollut mun lapseni isä, niin olisin mäkin varmasti tapellut. Ei ihan sitä perinteisintä 'isätyyppiä' ei.
up