Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka seksissä pystyy olla olematta lahna?

Vierailija
06.11.2014 |

Siis päällä tietenkään ei oo lahna, mutta muuten??

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnynnäisiä seksitaitoja... :) No ei minullakaan, mutta kyllä minusta silti kuuluu liikkua ja väännellä lantiota ja puristella lihaksia ja vaikka suudella tai kosketella kumppania jos ei sitten itseään koskettele, vaikka ei just oma lempiasento olisikaan. Huonompikin asento tuntuu paremmalta. En siis ymmärrä miksi vaan "odottelet toimituksen päättymistä", eikö se tunnu todella nololta?

Eri asia jos on joku asento joka itselle on vaikea mutta puolisolle se kaikkein paras, sellainen asento jonka hammasta purren pystyy juuri ja juuri harvoin käytettynä sietämään vain jos ei liiku yhtään, mutta ei sekään lahnamaisuutta ole. Vaan senhän toki on kertonut sille puolisolle, että näin on mutta teen tämän silloin tällöin vain koska tykkäät tästä, jolloin se ei ole lahnamaisuutta vain uhrautumista.

Vierailija
42/52 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 01:31"]

Näin miesnäkökulmasta katsottuna lahnamaisuudessa on ennemmän kyse asenteesta, kuin akrobatiasta. 

....

Tyyli on vapaa, asenne ratkaisee.

[/quote]

Juuri näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:20"]

Synnynnäisiä seksitaitoja... :) No ei minullakaan, mutta kyllä minusta silti kuuluu liikkua ja väännellä lantiota ja puristella lihaksia ja vaikka suudella tai kosketella kumppania jos ei sitten itseään koskettele, vaikka ei just oma lempiasento olisikaan. Huonompikin asento tuntuu paremmalta. En siis ymmärrä miksi vaan "odottelet toimituksen päättymistä", eikö se tunnu todella nololta?

Eri asia jos on joku asento joka itselle on vaikea mutta puolisolle se kaikkein paras, sellainen asento jonka hammasta purren pystyy juuri ja juuri harvoin käytettynä sietämään vain jos ei liiku yhtään, mutta ei sekään lahnamaisuutta ole. Vaan senhän toki on kertonut sille puolisolle, että näin on mutta teen tämän silloin tällöin vain koska tykkäät tästä, jolloin se ei ole lahnamaisuutta vain uhrautumista.

[/quote]

Miksi alapeukku? Minusta tuo lahnamaisuus on sama kuin olisit vaikka tanssimassa jonkun kanssa, ja tulisi huono biisi. "Joo emmä tätä voi kyllä tanssia, seisoskelen tässä kunnes tää loppuu, mut hei tanssi sä vaan jos tykkäät." Olisihan se tosi noloa. "Okei, no tästä toisesta biisitä mä tykkään ja voin tanssia, paitsi kertosäkeessä en taas kyllä pysty, ei yhtään inspaa."

Vierailija
44/52 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 07:37"]

Väärä mies, mies vaihtoon siis ap vain! Eiköhän sinun "lahnailusi" lopu kun vierelläsi on kunnon mies, ei mitään surkeaa ja noloa piipittävää munakasta. Jos miehesi sinua vielä lahnaksi syyttää ja et saa touhusta mitään irti, niin mies tyytyköön käteensä ja sinä voit siirtyä Miehiin.

[/quote]

Tuo nyt on vähän sama kun sanoisi, että ei kukaan mies ole huono sängyssä, vaan nainen ei vain ole sytyttänyt tarpeeksi. Jokainen mies on täydellinen hellä ja tulinen rakastaja, kunhan oikea nainen löytyy.

Vierailija
45/52 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistelen niitä lihaksia välillä, mutten jaksa koko ajan. Miestä ei saa nuolla tai suudella yhdynnän aikana, on kuulemma häiritsevää.

Lantiota on vaikea liikuttaa, kun mies nylkyttää niin nopeasti, etten pysy perässä. Jos liikun liikaa, niin penis lipsahtaa koko ajan ulos. Jalkoja siirtelen välillä, mutta lähinnä siksi, että on niin epämukavaa, kun miehen lantio on omaani niin paljon leveämpi (olen hyvin kapea, mies taas jättimäinen).

Mies syyttää lahnaksi. Mitä ihmettä minun pitää tehdä? Hieroa hänen selkäänsä aktin ajan, sitten en olisi enää lahna? Välillä olen silitellyt. Osaan ilmaista itseäni sängyssä. Voihkin, kehun ja ohjeistan.

Siis pitääkö oikeasti vaan sätkiä ja vääntelehtiä päämäärättömästi koko ajan, niin on aktiivinen ja mies tykkää? Sitten on vielä sekin, että tulen miestäni nopeammin, enkä sen jälkeen jaksa suorittaa mitään akrobatiaa hirveän innokkaasti.

Vierailija
46/52 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin yhdyntä loppuu poikkeuksetta nylkytykseen joko lähetyssaarnaajassa tai takaapäin. Mies kai saa orkkuja ainoastaan singer-tahdissa. Aiemmin liikun kyllä ja nautin, mutta toi nylkytys on sellaista jossa mulla on täysi statistin rooli ja joka ei tunnu erityisen hyvältä, jos nyt ei pahaltakaan. Aina jos tossa vaiheessa yritän tehdä jotain niin se vaan sotkee asiat. Vielä ei oo lahnaksi haukkunut, mutta lahnaksi mä siinä tunnen itseni. Mut minkäs teet. Silloinkin jos olen päällä niin jossain vaiheessa mies kiepauttaa mut ympäri ja alkaa nylkyttämisen. En vissiin vaan ole tarpeeksi duracell-pupu siinä, mun on mahdotonta tehdä sitä liikettä niin nopeasti kuin mies nylkyttää.

Vierailija
47/52 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nopea tikkaus on ainoa tapa saada jos nainen on sieltä sellainen joka ei oikein tahdo tuntua miltään.

Vierailija
48/52 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no sitten, jos on kyse siitä että mies ei laukea kuin yhdellä tapaa ja naisen aktiivisuus häiritsee, niin ei kai siinä sitten paljon ole tehtävissä. Ei miehellä ole mitään oikeutta haukkua lahnaksi muutenkaan, eikä varsinkaan jos ei tarjoa itse mitään muuta kuin nylkytystä. Ja mielestäni tuossa on tosiaan kyse enempi siitä, että juuri ja juuri siedettävä tilanne jossa nainen sallii passiivisena miehen tehdä mitä tekee kunhan ei kauaa kestä. Jos tulee mitään lahnaksi haukkumista siitä, niin sanokaa mistä on kyse! Onhan se miehenkin asia yrittää että seksi olisi molemmille mukavaa.

t. 39/jne/42/44

Vierailija
49/52 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:43"]

Supistelen niitä lihaksia välillä, mutten jaksa koko ajan. Miestä ei saa nuolla tai suudella yhdynnän aikana, on kuulemma häiritsevää.

Lantiota on vaikea liikuttaa, kun mies nylkyttää niin nopeasti, etten pysy perässä. Jos liikun liikaa, niin penis lipsahtaa koko ajan ulos. Jalkoja siirtelen välillä, mutta lähinnä siksi, että on niin epämukavaa, kun miehen lantio on omaani niin paljon leveämpi (olen hyvin kapea, mies taas jättimäinen).

Mies syyttää lahnaksi. Mitä ihmettä minun pitää tehdä? Hieroa hänen selkäänsä aktin ajan, sitten en olisi enää lahna? Välillä olen silitellyt. Osaan ilmaista itseäni sängyssä. Voihkin, kehun ja ohjeistan.

Siis pitääkö oikeasti vaan sätkiä ja vääntelehtiä päämäärättömästi koko ajan, niin on aktiivinen ja mies tykkää? Sitten on vielä sekin, että tulen miestäni nopeammin, enkä sen jälkeen jaksa suorittaa mitään akrobatiaa hirveän innokkaasti.

[/quote]

Mä en pystyisi tollasen miehen kanssa seksiin lainkaan.

Vierailija
50/52 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä onko nainen lahna vai ei tai laiha tai läski kunhan vaan muistais antaa. Näin n.60 naisen otantana voi sanoo et laihoilla on usein löysempi pillu mitä vähä pyöreemmillä ja lahna tuntuu paremmalta mitä kokematon eri tahtiin tapahtuva liike.

Vierailija
51/52 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 09:05"]

Tuo nopea tikkaus on ainoa tapa saada jos nainen on sieltä sellainen joka ei oikein tahdo tuntua miltään.

[/quote]

No ei oo kyllä siitä kiinni meillä. Tiukka on miehenkin mukaan ja lantionpohjalihakset on erinomaiset ja niitä käytetään. Se nyt vaan on tuollainen, ettei laukea helposti. Ei suuseksissään ikinä (kenenkään kanssa). Oon nähnyt millä tekniikalla se vetää käteen ja siinä ei pysy silmä perässä ja tulee hiki pelkästä katsomisesta :D ja sit kuitenkin on millintarkkaa että toi 5 vetoa sekunnissa-liike on täsmällinen eikä mee yhtään liian pitkälle. Voin kertoa, että on haasteellista replikoida. 

Vierailija
52/52 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jouskus hauki joskus ahven ja saatan olla särkikin ja joskus olin kiiski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi