Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppishintoja?

02.09.2006 |

Eli pitäisi lähteä myymään kirppikselle, mutta mitä kannattaisi pyytää lasten toppahaalareista?? paljonko itse maksaisit toppapuvusta tai ohut toppapuvusta (välikausipuku)?

esim. Muumi-merkkinen musta/harmaa/sininen toppahaalari, joka on ollut vain pari kertaa päällä, ns.parempana haalarina, ja on kerran pesty? siis tosi siisti, 92cm.

muut puvut on kappahl,Lindex,H&M,Tutta,Lassie, ja koot 62-80cm. kaikki siistejä ja ehjiä, muutamassa hattu tai/ja hanskat tai/ja töppöset mukana.

Sisävaatteiden kanssa ei ollut näin suurta ongelmaa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuhan se hinta tosi paljon merkistä ja paljonko olet itse niistä maksanut. Kirppisasiakkaat ovat yleensä hintatietoisia eli harva maksaa ylihintaa. Itse olen hinnoitellut halvalla niin ainakin menee kaupaksi, mutta jos haluat niin toki kanntsii kokeilla. Itse olen joskus maksanut Reiman Peuharista 6 euroa ja nyt hyväkuntoisesta Reimatecista 25 euroa. Muumipuvusta voisin maksaa 5 ekee jne.

Vierailija
2/2 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paljon riippuu merkistä, vuosimallista, väristä, kunnosta jne.

Reimatec ehkä kirpparilla maks.25¿ (itse olen ostanut noin kympillä hyväkuntoisia!!), mutta huuto.netissä voi saada enemmän.

Muumipuku n.5¿

Kosteussuojapuvut yleensäkin maks. n.15¿, tavalliset maks.n.10¿.

Tosiaan kirppareilla ihmiset ei yleensä ole valmiita maksamaan kovia hintoja käytetyistä vaatteista eli hyväkuntoiset merkkivaatteet kannattaa ehkä yrittää myydä huuto.netin kautta, jos niistä haluaa hyvän hinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla