Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syy miksi miehet eivät voi sietää lihavia naisia

Vierailija
06.11.2014 |

hei

olen 28-vuotias mies ja olen keksinyt ehkä syyn sille, miksi miehet eivät voi sietää lihavia naisia. ihminen on kehittynyt evoluution seurauksena. luolamiesten aikaan naiset hoitivat lapsia ja miehet hankkivat ravinnon. jos nainen oli lihava, oli se huono asia miehelle, koska lihavat naiset tarvitsevat paljon enemmän ruokaa kuin hoikat, joten miehen tarvitsi hankkia ravintoa paljon enemmän, jos hänellä oli lihava nainen. lisäksi lihavat naiset ovat todella hitaita liikkumaan, joten jos tuli uhkatilanne, lihava nainen ei päässyt mitenkään omin avuin karkuun uhkaa (eli ajan tapaan ei pystynyt juoksemaan tarpeeksi nopeasti) eikä mies jaksanut kantaa häntä, joten miehen tarvitsi joka tapauksessa puolustaa naista sillä molempien karkuunlähtö ei ollut mahdollista.

näin ollen lihavia naisia suosivat miehet kuolivat helpommin itse nälänpuutteesen koska heidän tarvitsi ruokkia lihavia naisia enemmän ja puolustaa heitä henkensä uhalla useammin kuin laihoja, terveitä naisia. vähitellen siis lihavia naisia suosivat yksilöt (jos niitä on koskaan ollutkaan) karsiutuivat pois, ja parhaiten alkoivat pärjätä miehet, jotka välttivät lihavia naisia (joka näkyy mm. vastenmielisyytenä) ja suosivat hoikkia. loppujen lopuksi hoikkien naisten suosinta lähtee evoluutiosta.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastakaa faktanne, sillä mututuntumalla ei tosiaan pitkälle pötkitä. Pulskat naiset ovat olleen miesten suosiossa kautta aikojen. Hoikat naiset kauneusihanteena ovat olleet vasta hetken - jäävuoren huippuna. Googlettakaapa vaikka "Willendorfin Venus". Vilkaiskaa muuten ensikerralla kirkossa käydessänne maalauksissa esiintyviä naisia, taitavat nykystandardein olevan varsinaisia laardikasoja, mutta sellainen on kauneusihanne aikoinaan ollut.

Vierailija
42/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus peittää vartalon luonnolliset muodot ja vääristää niiden mittasuhteita. Sen vuoksi hoikkuus on paremmannäköistä kuin lihavuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joskus ihannoitu lihavia naisia? Kertoi vauraudesta.

Vierailija
44/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska läski luolamies söi ruuan ennenkuin kerkesi sen viemään perheelleen ja nainen nääntyi nälkään lapsineen

Vierailija
46/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:24"]

[/quote]

kyllä, mutta ei sillä ajalla, joka  merkitsi eniten evoluution kannalta. evoluutiota on tapahtunut hyvin vähän sinä aikana, kun raha ja muut vaihtovälineet ovat olleet käytössä.

t. ap

Vierailija
47/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh aika pätevä teoria. Mutta miksi lihava nainen on rumempi kuin lihava mies? BB:ssä olivat suihkussa koko läskien naisten porukka, kauheaa katsottavaa.

Vierailija
48/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:18"]

oikeasti lihavuus on ollut tapa kerätä vararavintoa ajaksi, jolloin ruokaa ei löytynyt.

[/quote]

Puhutko nyt karhuista vai hylkeistä? Sellaisen ihmisen haluisin nähdä, joka elää pelkillä läskeillään syömättä, yhtään pidempään kun normaali.

[/quote]

Oletko nyt tosissasi? Että jos 120kg ja 60kg joutuvat olemaan syömättä pitkän aikaa, mielestäsi he kupsahtavat yhtäaikaa, toinen 30 kiloisena ja toinen 70 kiloisena? (nestettä on tarjolla)

Vierailija
49/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:24"]

[/quote]

Se on totta. Nimenomaan siitä ei mistään muodista.

Vierailija
50/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on nykyään sitä mieltä, että willendorfin venus kuvaa juuri synnyttänyttä imettävää naista, eikä yleistä naisihannetta.

Eli se patsas on tavallaan hedemällisyyden ihannointia, eikä lihavan ihannointia.

Vierailija
51/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on suhteellista. Minun mielestäni lihava ihminen on yli 150kg, jonkun toisen mielestä riittää jos on 10kg yli indeksien.

Vierailija
52/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:28"]

Heh aika pätevä teoria. Mutta miksi lihava nainen on rumempi kuin lihava mies? BB:ssä olivat suihkussa koko läskien naisten porukka, kauheaa katsottavaa.

[/quote]

selitin jo ensimmäisellä sivulla:

"näyttää siltä, että jotkut naiset suosivat pyöreempiä miehiä eikä miehen pyöreys ole yhtä vastenmielistä kuin naisen. tämä selittyy sillä, että hienoinen pyöreys voi olla jopa osoitus hyvästä metsästystaidoista, sillä ruokaa on jäänyt jopa ylikin.  miehellä siis silmää miellyttävin on normaalipaino (pieni poikkeama suuntaan tai toiseen ei haittaa) ja naisella ehdottomasti normaalipainoa huomattavasti alhaisempi paino. teoriani mukaan miehen bmi on 24-26 ja naisen 20-22 kun he ovat kauneimmillaan."

mies voi olla lihava ja näyttää silti hyvältä. miehen bmi 30 eli ylipaino vastaa naisen bmi 25:tä eli normaalipainon ylärajaa.

t. ap

Vierailija
53/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:28"]

Oletko nyt tosissasi? Että jos 120kg ja 60kg joutuvat olemaan syömättä pitkän aikaa, mielestäsi he kupsahtavat yhtäaikaa, toinen 30 kiloisena ja toinen 70 kiloisena? (nestettä on tarjolla)

[/quote]

120kg kupsahtaa aikaisemmin. Jos lihava ei saa koko ajan ruokaa, hänen aivot/keskushermosto lamaantuu ja kooma seuraa hyvinkin pian. Tälläisestä koomasta on mahdollista selvityä esim. laittamalla sipsiä lihavan kielen alle, jolloin aivot reagoi suolaan/rasvaan ja alkavat toimia.

Vierailija
54/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuhlasin aikaani tämmöisen paskan lukemiseen ja vielä kommentoimiseen.

Vierailija
55/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:31"]

Lihavuus on suhteellista. Minun mielestäni lihava ihminen on yli 150kg, jonkun toisen mielestä riittää jos on 10kg yli indeksien.

[/quote]

No ei 150kg ole välttämättä lihava, jos on lihaksikas ja + 190cm mies. 150kg nainen on kyllä aina lihava.

Vierailija
56/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:09"]

ja lisäyksenä vielä, että suurin osa muotisuunnittelijoista  on edelleen naisia (menestyneimpien joukossa on kyllä jonkin verran miehiä, sillä miehet ovat keskimäärin lahjakkaampia) joten teoria homoista muotisuunnittelijoista on täysin epäpätevä. lisäksi naisen kauneusihanne ei tule muodista vaan se on universaali, miehelle luonnostaan tuleva ajatus täydellisestä naisesta, ja se on kaikilla suunnilleen sama.

t. ap

[/quote]

Tässä kohtaa menee niin pieleen. Et sitten ole esim. historiaa etkä muutakaan opiskellut. Muuten todellakin tietäisit, että kauneusihanne on todellakin vaihdellut aikakaudesta ja kulttuurista riippuen. Vieläkään ei taida olla mitään universaalia kauneusihannetta. Ei se tämä länsimainen kauneusihanne ihan vieläkään ole se ykkönen koko pallolla, vaikka me länsimaiset ihmiset niin kuvittelemme.

Vierailija
57/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes 100 kiloisena naisena vain lievästi ylipainoinen ja vientiä on silti ollut aina. Mitäs nyt?

Vierailija
58/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:47"]Paskaa. Minä ainakin vihaan lautoja ja laihoja naisia Mies [/quote] Kuin myös. Mutta olenkin hetero enkä piilohomo. Laiha ja lauta nainen näyttää mieheltä

[/quote]

Voisiko joku näiden kommenttien yläpeukuttaja perustella mitä yläpeukutettavaa näissä on? Siis miksi vitussa aina on hienoa haukkua rumin sanoin laihoja, vaikka lihavien haukkumisesta loukkaannutaan?

MIES haukkuu lihavia naisia ---> muut haukkuvat laihat NAISET kostoksi ---> kannustusta ja yläpeukkuja

Mitä helvettiä minä, laiha nainen, olen nyt tehnyt että minut pitää haukkua ja sanoa että minua vihataan? Miten laihat naiset liittyvät nyt mihinkään, kun joku palstaileva mies haukkuu lihavia?

Vierailija
59/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:47"]

Luolamiesten aikaan ei kukaan ollut lihava. Mitä kauemmaksi historiassa mennään, sitä vähähiilihydraattisempaa oli ruokavalio. Todellinen syy on se, että kun nainen on lihava, miehen penis ei kunnolla ulotu naisen sisälle asti rasvapoimujen takia. Pitää olla todellinen hevoskullinen musta mies, jos meinaa ylettyä.

[/quote]

Toi on niiiin totta! Painan 120 kg. Suomalaisten pikkupilien kanssa aina tunsin, miten ylettyivät vaan vähän kärkeä kastamaan. Ei siinä kumpikaan mitään tyydytystä saanut. Sitten tutustuin ihanaan gambialaiseeni ja kuule hän kun jynkytti pohjaan asti niin se oli menoa! Nyt ollaan onnellisesti naimisissa enkä toiseen vaihtais!

Vierailija
60/75 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:47"]Paskaa. Minä ainakin vihaan lautoja ja laihoja naisia Mies [/quote] Kuin myös. Mutta olenkin hetero enkä piilohomo. Laiha ja lauta nainen näyttää mieheltä

[/quote]

Voisiko joku näiden kommenttien yläpeukuttaja perustella mitä yläpeukutettavaa näissä on? Siis miksi vitussa aina on hienoa haukkua rumin sanoin laihoja, vaikka lihavien haukkumisesta loukkaannutaan?

MIES haukkuu lihavia naisia ---> muut haukkuvat laihat NAISET kostoksi ---> kannustusta ja yläpeukkuja

Mitä helvettiä minä, laiha nainen, olen nyt tehnyt että minut pitää haukkua ja sanoa että minua vihataan? Miten laihat naiset liittyvät nyt mihinkään, kun joku palstaileva mies haukkuu lihavia?
[/quote]

Tämä on aihe missä väkisin tulevat esiin laihat, ja laihoista kun puhutaan tulee taas läskit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi